Silly season 2018 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 10

Topic: Silly season 2018 (31908 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Volgens dit artikel zal de Moto2 vanaf 2019 met 750cc 3 Cilinder Triumph blokken gaan rijden.

http://www.speedweek.com/...toren-nach-2018.html
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 07-01-17 om 13:39:11
Volgens dit artikel zal de Moto2 vanaf 2019 met 750cc 3 Cilinder Triumph blokken gaan rijden.

http://www.speedweek.com/...toren-nach-2018.html


Kom het ook op twitter tegen van andere nieuwssites. Toch wel opvallend vind ik, Triumph is nou niet echt de eerste waar ik aan zou denken..
     Reageer met citaat 
Nu ook nog een 500cc 2 cilinder klasse erbij en de cirkel is rond
     Reageer met citaat 
ja te gek de 500cc weer terug 4cilinder 2takten,zou mooi zijn een aparte klasse in het WK Motogp kampioenschap
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
falerossi schreef 07-01-17 om 13:39:11
Volgens dit artikel zal de Moto2 vanaf 2019 met 750cc 3 Cilinder Triumph blokken gaan rijden.

http://www.speedweek.com/...toren-nach-2018.html


Van mij mag het morgen nog! moet je je voorstellen zo'n heel veld vol met brullende 3 cylinders en dat met minder demping dan de wss Triumphs! ik ben voor!!
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
yzfr1 schreef 08-01-17 om 16:56:37
ja te gek de 500cc weer terug 4cilinder 2takten,zou mooi zijn een aparte klasse in het WK Motogp kampioenschap


Wie of welk merk zou die 2 takten dan moeten ontwikkelen/bouwen?
2 takt is helaas historie.
Ik zie nog eerder een E bike klasse verschijnen op termijn.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
tammo schreef 11-01-17 om 11:13:19
(...)
...Ik zie nog eerder een E bike klasse verschijnen op termijn.

Ik als 2-takt liefhebber (rij zelf nog zo'n brommer) zou het toejuichen. Het is helaas niet meer realistisch en van deze tijd. Kijk maar naar de TT races op Man en de Formula E in de autosport: we zullen eerder electische fietsen in de GP's zien...
     Reageer met citaat 
Miz zou de zijspanklasse zich het beste lenen voor een E bike klasse,ook qua bouw en laag zwaartepunt voor accu
Lijkt me beter dan terug te vallen naar 600cc spannen en mede door de des interesse van huidige motorbouwers voor de zijspanklasse.

En het lokt tevens andere sponsors richting de motorsport
     Reageer met citaat 
Moet je dit eens lezen...
http://www.paton.it/index_eng.htm

Ik ben benieuwd...
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Triumph motorblokken in Moto2 vanaf 2019!

http://www.motogp.com/...ier-from-2019/230116
De_Wim
maar dan anders

     Reageer met citaat 
Dat was toch al een tijdje bekend? Nu is het ook officieel.

Ol zich wel goed, een nieuwe impuls kan deze klasse wel gebruiken.
De races zijn de laatste tijd de minst interessante van het GP circus, verandering schud de boel weer wat op. Al had ik de opzet van de moto 3 (meerdere levercanciers mogelijk) zelf beter gevonden.
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
     Reageer met citaat 
Goede zet! Lekker ook voor het publiek die 3 cilinders.

Wel verrassend dat het niet 675cc, maar 765cc wordt. Zal men toch wat afstand willen creëren met de WSS?
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
RacingRick schreef 03-06-17 om 21:21:51
Goede zet! Lekker ook voor het publiek die 3 cilinders.

Wel verrassend dat het niet 675cc, maar 765cc wordt. Zal men toch wat afstand willen creëren met de WSS?


hoewel ik als Triumph liefhebber natuurlijk wel enthousiast ben. Heb ik eigenlijk wel zo mijn vraagtekens bij die 765cc. Dat is dus bijna net zoveel als de motogp klasse een aantal jaren terug.

Ik vraag me af of de overgang vanuit de lichtere klasse niet erg groot word.

En vanuit historisch oogpunt, De middelste klasse was ook altijd 1 van de lichtere klasses. De moto2 ontwikkeling met dus eerst de 600 en nu en 765cc cylinderinhoud is nou niet bepaalt licht meer te noemen...
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Marc VDS heeft Joan Mir of Aron Canet op het oog om de plek op te vullen die Morbidelli achterlaat.

http://www.speedweek.com/...oder-Aron-Canet.html
     Reageer met citaat 
Dus,

Nu 1 cilinder 250 cc moto 3.
NU 4 cilinder 1000 cc moto Gp.

2019 3 cinder 765 cc moto2.
nu nog een 2 cilinder klasse ertussen van 500cc.

Het zou fijn zijn

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 10


Snelle navigatie: