Hugo van den Berg favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22

Topic: Hugo van den Berg (348943 keer gelezen)
wimpie

avatar
xl600r fzr600 vfr750 vtr1000r rsv1000r tuono rr

     Reageer met citaat 
Tiko, weet jij al wat meer over de 2e rijder bij molenaar?





of mag je daar nog niets over zeggen?

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Grand Prix / 125cc / Silly season 2007 »

Anoniem
     Reageer met citaat 
wimpie schreef 29-11-06 om 19:47:02
Tiko, weet jij al wat meer over de 2e rijder bij molenaar?


of mag je daar nog niets over zeggen?


Ik ken wel namen waarmee gesproken is maar houdt dat inderdaad voor me

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Grand Prix / 125cc / Silly season 2007 »

Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Lijkt me verstandig

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Grand Prix / 125cc / Silly season 2007 »

     Reageer met citaat 
Jammer dat het niet doorging met die twee samen.
Konden ze maar samen op aprilia rijden was nog beter geweest maar zal wel niet lukken met molenaar en honda.
Zie de honda niet zo zitten kwam afgelopen jaar veel tekort.
Maar ja hoop doet leven!

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Grand Prix / 125cc / Silly season 2007 »

crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
2e rijder bij Molenaar zou zeggen zet GJ Kok er op!! Blijft het toch Double Dutch!! Wel moet de sponsoring van het TEAM dan voor elkaar zijn.

Kok heeft absoluut de mentaliteit en de wil om ervoor te gaan! Denk wel dat Kok wat minder talent heeft dan vd Berg maar dat Kok dat composeert met mentaliteit! Dit jaar bij de TT ging KOK ook ERG goed rond!

Het is enorm jammer dat KOK wellicht een punt achter zijn carriere moet zetten.
     Reageer met citaat 
Alle respect voor Kok, hij is een erg goede rijder, maar op het niveau van Van den Berg zit hij nog niet, helemaal dit jaar niet. Even een voorbeeld, ONK wedstrijd afgelopen seizoen reden Van den Berg en Forhlich 11 seconden bij Kok weg en dat vind ik toch een aanzienlijk groot gat , 2 jaar geleden was het gat tussen Van den Berg en Kok nog niet zo groot.
     Reageer met citaat 
BMW_M5 schreef 02-12-06 om 12:29:46
Alle respect voor Kok, hij is een erg goede rijder, maar op het niveau van Van den Berg zit hij nog niet, helemaal dit jaar niet. Even een voorbeeld, ONK wedstrijd afgelopen seizoen reden Van den Berg en Forhlich 11 seconden bij Kok weg en dat vind ik toch een aanzienlijk groot gat , 2 jaar geleden was het gat tussen Van den Berg en Kok nog niet zo groot.


Alle respect voor vd Berg, maar Kok heeft dit jaar veel indruk op me gemaakt en zeker niet onder gedaan voor vdBerg, welke op veel beter materiaal rijdt.
Snap wel dat je door een gekleurde bril kijkt, en dat Kok niet reeel is. Ook is Kok al wat ouder, maar het had wel mooi geweest als hij een kans kreeg!

Voorbeeld: TT 2006. Kok maakte meer indruk dan vdBerg.
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
BMW_M5 schreef 02-12-06 om 12:29:46
Alle respect voor Kok, hij is een erg goede rijder, maar op het niveau van Van den Berg zit hij nog niet, helemaal dit jaar niet. Even een voorbeeld, ONK wedstrijd afgelopen seizoen reden Van den Berg en Forhlich 11 seconden bij Kok weg en dat vind ik toch een aanzienlijk groot gat , 2 jaar geleden was het gat tussen Van den Berg en Kok nog niet zo groot.


2 jaar geleden versloeg Kok zowel Litjens als vd Berg in de TT. Het verschil met vd Berg was 35 seconden.

Ik weet niet wie van de twee beter is, maar wat ik wel weet is dat jij te gering schattend denkt over Kok z'n kunnen, gebaseerd op die ene ONK-race.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
     Reageer met citaat 
Ik baseer dit niet aleen op die ene ONK race,ik heb genoeg ronde tijden vergeleken. Hugo en Joey hebben afgelopen jaar wel zoveel progressie geboekt en daar komt ook geen Kok bij. Ik zeg ook dat Kok toen erg goed reed, maar wat jij zegt is ook niet echt reeël , Hugo zijn motor verzoop en was daardoor dus de hele aansluting met het veld kwijt.
     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 02-12-06 om 12:57:42
(...)


Alle respect voor vd Berg, maar Kok heeft dit jaar veel indruk op me gemaakt en zeker niet onder gedaan voor vdBerg, welke op veel beter materiaal rijdt.
Snap wel dat je door een gekleurde bril kijkt, en dat Kok niet reeel is. Ook is Kok al wat ouder, maar het had wel mooi geweest als hij een kans kreeg!

Voorbeeld: TT 2006. Kok maakte meer indruk dan vdBerg.


Dit is ook geen persoonlijke aanval op Kok, integendeel zoals ik al zei hij is een erg goede coreur. Ik gun Kok ook zeker een kans. Kok heeft meer indruk op je gemaakt? Erg goede vergelijking, ONK met Spaans Open.
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
BMW_M5 schreef 02-12-06 om 13:34:16
Ik baseer dit niet aleen op die ene ONK race,ik heb genoeg ronde tijden vergeleken. Hugo en Joey hebben afgelopen jaar wel zoveel progressie geboekt en daar komt ook geen Kok bij.


Ja natuurlijk hebben vd Berg en Litjens progressie geboekt. Zij rijden in de GP's en daar kun je groeien, daar kun je je ontwikkelen. Ik weet zeker dat als Kok de kansen had gekregen die Vd Berg krijgt hij zich ook sterk zou verbeteren.

Citaat:
Ik zeg ook dat Kok toen erg goed reed, maar wat jij zegt is ook niet echt reeël , Hugo zijn motor verzoop en was daardoor dus de hele aansluting met het veld kwijt.


Jij haalde dat ene voorbeeld aan van die ene ONK-race, nu haal ik één voorbeeld aan en dan is het niet reëel. Je geeft het dus zelf al aan: op basis van die ene race kun je niks zeggen. Bovendien is er ook sprake van een behoorlijk materiaal-verschil.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
     Reageer met citaat 
BMW_M5 schreef 02-12-06 om 13:48:25
(...)


Dit is ook geen persoonlijke aanval op Kok, integendeel zoals ik al zei hij is een erg goede coreur. Ik gun Kok ook zeker een kans. Kok heeft meer indruk op je gemaakt? Erg goede vergelijking, ONK met Spaans Open.


ik vraag me af wat het verschil nou is...
Spaans open in middenveld rijden of ONK voorop...

Pas op het moment dat beide op gelijk materiaal rijden kun je de vergelijking maken...

Maar ik hoop uiteraard wel dat vd Berg een GP zitje weet te vinden, alhoewel een jaar Spaans open mij ook niet gek lijkt. Probeer daar eerst is te winnen en stap dan over, dan weet je zeker dat je op de goede weg bent
The Texas Tornado
     Reageer met citaat 
Dat er materiaal verschil is heb je gelijk in, aan een mechanisch probleem kan niemand iets doen, je vergelijking is dus uit de lucht gegrepen, je gaat geen race vergelijken waarin de een pech heeft en de ander een vlekkeloze race rijd.
     Reageer met citaat 
ICE_en_FROST schreef 02-12-06 om 13:56:14
(...)


ik vraag me af wat het verschil nou is...
Spaans open in middenveld rijden of ONK voorop...

Pas op het moment dat beide op gelijk materiaal rijden kun je de vergelijking maken...

Maar ik hoop uiteraard wel dat vd Berg een GP zitje weet te vinden, alhoewel een jaar Spaans open mij ook niet gek lijkt. Probeer daar eerst is te winnen en stap dan over, dan weet je zeker dat je op de goede weg bent




Dat verschil is wel zo groot, vooraan ONK rijden komt nog niet eens in de buurt van het middenveld Spaans kampioenschap. De top van het ONK bestaat uit Kok, dat is dan ook gelijk de beste coreur, een sterke top5 heb je dus al niet, kijk eens naar het Spaans kampioenschap, de Top 10 is wel zo super snel, die tijden komen erg dicht in de buurt van Gp125- tijden, en dan alles wat erachter die plaatsen tien zit, dat is ook allemaal erg snel. Het deelnemersveld bestaat al uit 80 man, jezelf kwalificeren is dus al een prestatie opzich en er is maar een iemand in het ONK die dat misschien lukt.
Dominique Aegerter 2e in het IDM , wat toch ook geen misselijk kampioenschap is, komt in het spaans niet verder dan een 16e plaats , oke dat is dan 1 wedstrijd maar zo zijn er nog genoeg andere voorbeelden te noemen, dan wil jij beweren dat vooraan rijden in het ONK hetzelfde is als Spaans middenveld? Het komt in de verste verte nog niet in de buurt.
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
Ik ben ook van mening dat Kok zeker niet minder is dan vd Berg. Als Kok net zo snel materiaal had, zal hij niet onder hoeven doen, maar wel voor hem finishen, want hij is toch wel een stuk aggeresiever dan Hugo.

Aegeter ging anders in (de trainingen van) Valencia wel een stuk sneller rond dan zowel Litjens als vd Berg! En dat terwijl hij pas voor de 2e x op een Aprilia zat.....

Ik denk dan ook als je in Spanje top 5 rijd, je in Duitsland ook ongeveer op dezelfde plaats eindigt.
http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22


Snelle navigatie: