Fabian Heusinkveld (aka Kleppie) favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Topic: Fabian Heusinkveld (aka Kleppie) (129800 keer gelezen)
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
kleppie schreef 19-09-08 om 15:51:34
(...)

Dank je wel, 21 alweer...tijd gaat snel

Puppie....

Nog gefeliciteerd !
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
kleppie
later als ik groot ben...

     Reageer met citaat 
Voorspoedig herstel Fabian!

Na 6 weken met een corset om door het leven te zijn gegaan bleek na röntgenfoto’s onlangs dat de rug weer sterk genoeg is om deze af te doen. De artsen waren tevreden over het herstel en Fabian mag bijna alles weer doen zolang de rug niet al te veel belast wordt. Langzaam aan mag Fabian ook weer beginnen met sporten en kan dus zijn conditie weer rustig op pijl brengen.
We hebben van veel mensen de vraag gekregen of Fabian na dit ongeval nog wel door wil gaan met wegracen. Op deze vraag heeft hij nooit lang hoeven nadenken en we zijn dan ook al weer druk bezig met volgend seizoen. Hoe dit er precies uit komt te zien weten we nog niet. De motor van afgelopen jaar was zwaar beschadigd en dit zorgt gelijk aan het begin van het nieuwe seizoen al voor een gat in het budget. De bedoeling is wel om weer in de Dutch Supersport aan de start te komen.

“Niet te geloven hoeveel pech we dit seizoen hebben gehad, het leek wel of er echt niets mocht lukken. Gelukkig was het geen verloren seizoen, we hebben weer veel geleerd en de snelheid was gewoon goed dit jaar. De race op spa was dan wel een van de grootste dieptepunten in mijn nog korte racecarrière, maar hierdoor laat ik me niet uit het veld slaan. Ik hoop dat we het voor volgend jaar allemaal weer rond kunnen krijgen en dan sta ik er gewoon weer bij. Voor dit seizoen wil ik graag iedereen bedanken die me gesteund heeft, zowel het team, de sponsors en de trouwe aanhang. Tevens wil ik iedereen bedanken voor de reacties, sms’jes en kaartjes die ik ontvangen heb na de valpartij. Nooit geweten dat zoiets een mens zo goed kan doen!”


De_Wim
maar dan anders

     Reageer met citaat 
Mooi dat je goed opknapt.

Hopelijk wordt voor wat betreft de geluk-pech verhouding het komende seizoen het tegenovergestelde van afgelopen jaar.

Je prestaties dit jaar vielen mij niet tegen, alleen waren de uitslagen waren niet altijd even goed.
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
R1_beest
yellow1000Gixx

     Reageer met citaat 


Op naar een sterk 2009,je laat een goede mentaliteit zien na een zware klapper
Circuitrijden is toppie bij www.motorsport lifestyle.nl
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
De_Wim schreef 17-10-08 om 20:05:22
Mooi dat je goed opknapt.

Hopelijk wordt voor wat betreft de geluk-pech verhouding het komende seizoen het tegenovergestelde van afgelopen jaar.


Ja dat hoop ik ook. Forza Fabian!
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
kleppie
later als ik groot ben...

     Reageer met citaat 
Nieuws dat de meesten denk ik al wel wisten:

De bezetting voor het volgend seizoen is bekend. Fabian Heusinkveld blijft ook in 2009 in de kleuren van het MRTT-Hugen Team rijden. Dit zal weer gebeuren in de Supersport 600 klasse.


Eveneens in de kleuren zal Peter Politiek starten in de Dutch Superbikes. Peter zal een volledig ONK seizoen gaan draaien met een enkel IDM wedstrijd.


Geen geel-groene kleuren meer volgend seizoen voor Bas Winkel. Bas gaat de komende twee seizoenen de kleuren van het Stichting Racen tegen Kanker verdedigen. Wel blijft het MRTT-Hugen team sub-sponsor van Bas.

bron http://www.mrtt-hugen.nl
Rebecca
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

     Reageer met citaat 
kleppie schreef 10-12-08 om 08:39:05
Nieuws dat de meesten denk ik al wel wisten:

De bezetting voor het volgend seizoen is bekend. Fabian Heusinkveld blijft ook in 2009 in de kleuren van het MRTT-Hugen Team rijden. Dit zal weer gebeuren in de Supersport 600 klasse.


Eveneens in de kleuren zal Peter Politiek starten in de Dutch Superbikes. Peter zal een volledig ONK seizoen gaan draaien met een enkel IDM wedstrijd.


Geen geel-groene kleuren meer volgend seizoen voor Bas Winkel. Bas gaat de komende twee seizoenen de kleuren van het Stichting Racen tegen Kanker verdedigen. Wel blijft het MRTT-Hugen team sub-sponsor van Bas.

bron http://www.mrtt-hugen.nl


Super! Sta al weer aan de kant te juichen!
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
kleppie schreef 10-12-08 om 08:39:05
Nieuws dat de meesten denk ik al wel wisten:

De bezetting voor het volgend seizoen is bekend. Fabian Heusinkveld blijft ook in 2009 in de kleuren van het MRTT-Hugen Team rijden. Dit zal weer gebeuren in de Supersport 600 klasse.


Eveneens in de kleuren zal Peter Politiek starten in de Dutch Superbikes. Peter zal een volledig ONK seizoen gaan draaien met een enkel IDM wedstrijd.


Geen geel-groene kleuren meer volgend seizoen voor Bas Winkel. Bas gaat de komende twee seizoenen de kleuren van het Stichting Racen tegen Kanker verdedigen. Wel blijft het MRTT-Hugen team sub-sponsor van Bas.

bron http://www.mrtt-hugen.nl

Goed man! Goed seizoen toegewenst!
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
kleppie
later als ik groot ben...

     Reageer met citaat 
Sponsoravond Fabian zeer geslaagd.

Afgelopen zaterdag werd weer de traditionele sponsoravond gehouden in zaal de Olde Mölle in Varsseveld. Veel sponsoren en belangstellenden waren gekomen, het was dan ook een goed bezochte en gezellige avond. Er werd een loterij gehouden welke een groot succes was en ook de club van 50 had op deze avond veel aanmeldingen. Uiteraard willen we iedereen van harte bedanken voor hun komst en bijdrage, we hopen dan ook veel mensen op het circuit te mogen verwelkomen!

Verder werden op deze avond de nieuwe motor, een prachtige nieuwe helm en de verdere plannen onthuld. Net als afgelopen seizoen is de motor weer gehuld in de opvallende groen/gele kleuren van het MRTT-HUGEN team.

Foto Luminor


Op het eerste gezicht zijn er weinig veranderingen, de motor heeft nagenoeg dezelfde kleuren, het rijnummer is hetzelfde en ook de sponsoren zijn grotendeels hetzelfde gebleven. Onderhuids is de nieuwe Yamaha echter drastisch gewijzigd en heeft de nodige pk’s meer t.o.v. de vorige motor. Verder zal er komend seizoen met een camera gereden worden welke de nodige spectaculaire onboard beelden op zal leveren.


Foto luminor

De kalender van 2009 is inmiddels definitief geworden, Fabian zal de volgende races rijden:

DATUM KAMPIOENSCHAP EVENEMENT BIJZONDERHEDEN
13-apr ONK Paasraces Assen Zaterdag training, race maandag
19-apr ONK Francorchamps
17-mei IDM Oschersleben
24-mei ONK Hengelo (G)
01-jun ONK Pinsterraces Oss Zondag training, race maandag
14-jun ONK Speedchallenge Assen
27-jun ONK TT ONK Bijprogramma TT-Assen
05-jul ONK Oschersleben 2 races
09-aug ONK Rizla Assen
23-aug IDM IDM Assen
13-sep IDM IDM Hockenheim
20-sep ONK KNMV Race Days Assen
04-okt ONK www.smaracing.nl

Zoals u ziet zal Fabian naast het volledige ONK dit jaar ook nog enkele races aan het prestigieuze IDM, het Duitse kampioenschap, deelnemen. Dit jaar een goed gevulde kalender dus maar voor het zover is zal het team eind maart eerst richting het zuiden van Frankrijk vertrekken om daar de motor voor het eerst aan de tand te voelen. Check voor meer foto’s en informatie de website http://www.racingfabian.nl .
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Succes man!
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
Het staat er weer retestrak bij, Klep!
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Trax schreef 11-03-09 om 07:32:40
Het staat er weer retestrak bij, Klep!


En dat niet alleen, ook de motor is het aanzien meer dan waard.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
Ocampa schreef 11-03-09 om 10:17:27
(...)


En dat niet alleen, ook de motor is het aanzien meer dan waard.

Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
kleppie
later als ik groot ben...

     Reageer met citaat 
Ocampa schreef 11-03-09 om 10:17:27
(...)


En dat niet alleen, ook de motor is het aanzien meer dan waard.
bunker1
Tijd lost alles op!

     Reageer met citaat 
Fabian, ziet er weer strak uit. Op naar een nieuw seizoen! Mooi dat je ook een aantal IDM wedstrijden mee kunt pikken.
www.bunkerparts.nl Motoronderdelen en accessoires voor alle motoren

Pagina's: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14


Snelle navigatie: