Centraal computergames-topic favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 17

Topic: Centraal computergames-topic (10223 keer gelezen)
Ocampa

Tja...

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Het is echt een heel breed gamma aan motoren waar je mee kunt rijden, dus niet alleen de geijkte racemachines, maar ook andere types, zoals hier met mijn vorige motor, de TDM. (en met Nakano-helm op m'n kop)

Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Ocampa

Tja...

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Hoe ver ben je inmiddels met je Superlicentie Trax? Ik heb nu alle races gehaald en mag nu dus de 10e race rijden. In die race moet je met een Fireblade in racetrim een snelle tijd zetten op Suzuka, en dat valt om den drommel nog niet mee!
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Trax

ZAC #111. Met Fame licentie.

Profiel Privébericht Homepage 
     Reageer met citaat 
Ocampa schreef 28-09-06 om 08:36:20
Hoe ver ben je inmiddels met je Superlicentie Trax? Ik heb nu alle races gehaald en mag nu dus de 10e race rijden. In die race moet je met een Fireblade in racetrim een snelle tijd zetten op Suzuka, en dat valt om den drommel nog niet mee!

Tja, op dat punt hang ik ook nog steeds......ik probeer het weer een paar keer en dan geef ik het weer op en ga in de challenge's andere motoren vrijmaken....heb er al zo'n 20...

Overigens erger ik me kapot aan die "ghostrider" die met je mee gaat rijden ter illustratie van je snelste ronde...ik probeer iedere keer om 'm heen te sturen...

Op Suzuka heb ik als enige probleem om hard door 130R en de laatste chicane heen te komen, daar verlies ik tijd.
Ocampa

Tja...

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
130R is inderdaad een mannelijk bochtje, gelukje is dat er wel een asfaltstrook achter ligt waar je ook nog redelijk overheen kunt boenderen.

Die chicane is gewoon: zo hard mogelijk remmen tot de eerste versnelling, er behoedzaam doorheen rijden en daarna snel het gas er weer op.
Trax

ZAC #111. Met Fame licentie.

Reageer met citaat 
Suzuka is nog steeds niet gelukt, ik heb 'm vanavond gemist op 0.786 sec.

Ben ik maar weer motoren vrij gaan rijden. De MT01, gewone en race Speed Triple, de BMW R1200 nogwat en de TDM 900 zijn toegevoegd aan de garage...

Stuurt best lekker zo'n TDM:

Kom je zo'n looiige BMW wel mee voorbij...

rs250_tim

Reageer met citaat 
Kga dit toffe spel ook nog eens van onder het stof moeten halen.

Ik vond anders die licentie's nog best meevallen. Je kan altijd eens testen met andere rijstijlen & manieren van bochten nemen hé. Bv: naar een meer stop&go stijl: iets harder afremmen voor de bocht, insturen & vlug weer rechtzetten om harder op het gas te kunnen gaan.
Maar die stijl geeft dan weer minder succes als je een supersport neemt.
Je kan ook altijd spelen met motorafstellingen (maar weet nu niet meer of dit ging in de licenties?).
Ocampa

Tja...

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Nou hehe, ik heb eindelijk de superlicentie.!!!

« Gewijzigd: 04-10-2006 om 00:04:18 door Ocampa »

HOPPER

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Er komt binnekort een spel uit van de WTCC.
het ziet er heel gaaf uit.zelfse de prive team's doen mee in het spel. Dus Coronel ook!! hier wat foto's

marc1976
Master of Disaster

Profiel E-mail Privébericht 
     Reageer met citaat 
rs250_tim schreef 03-10-06 om 10:00:53
Kga dit toffe spel ook nog eens van onder het stof moeten halen.

Ik hoop hem op 17 november te krijgen. Na alle lovende kritieken heb ik hem op mn lijst gezet van cadeaus voor mn verjaardag

Staat er vrij hoog op..dus..ik heb hoop dak hem nog krijg ook.
TYRI_F1

GIXXER

Profiel E-mail Privébericht Homepage 
     Reageer met citaat 
HOPPER schreef 07-10-06 om 16:11:06
Er komt binnekort een spel uit van de WTCC.
het ziet er heel gaaf uit.zelfse de prive team's doen mee in het spel. Dus Coronel ook!! hier wat foto's
(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

weet alleen nu al dat mn pc voldoet aand e minimale systeem eisen.. een van de redenen waarom ik gestopt ben met gamen
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
een echte aanrader is A1gpmanager. Super leuk online spelletje is het broertje van F1manager.

Je kunt 6 rondjes trainen en 4 rondjes kwalificeren om een goede afstelling te vinden. De race gebeurd helemaal automatisch. Het is net alsof je naar de WSBK live-timing zit te kijken lettend op de rondetijden van je eigen team.

Iedereen is trouwens gelijk aan elkaar. Wat een voordeel is ten opzichte van F1manager. Je hebt geen geldbudget om auto's te ontwikkelen. De nummer 27 van race 1 kan best wel eens de 2e race winnen!

Zeer leuk spelletje en voor de autosportliefhebber een aanrader!
Yippie Kay Yee!
allard

Putoline Oil Racing

Profiel E-mail Privébericht Homepage Facebook Twitter Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
Ik verwacht dat er over niet al te veel tijd een WK SBK spel uitkomt. In Imola moesten alle SBK fietsen op de mobiele Dynojet testbank, waarvan geluidsopnamen werden gemaakt . De man die de dyno bediende vertelde dat het voor een computerspel bedoeld was.

Ben benieuwd, want het is al sinds SBK2001 geen echt SBK spel meer uitgekomen.
http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
Barry
Tijd om weer eens hoi te zeggen..

Reageer met citaat 
Dat zou wel erg vet zijn. Kan SBK2001 nu wel dromen
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Heb SBK2001 helaas gemist en heb het spel daarna nooit meer gezien. Volgens mij was het in vergelijking met de 2000 versie een grote verbetering. toch was SBK2000 erg leuk om te spelen. Je kon heel ver gaan met de moeilijkheidsgraad heb dat spel helemaal grijs gespeeld (bij gebrek aan anders)
Yippie Kay Yee!
Barry
Tijd om weer eens hoi te zeggen..

Reageer met citaat 
SBK2001 was misschien beter, maar zeker ook slechter. BV het geluid van de VTR wat nog van zijn voorganger is .

Moeilijkheidsgraad in 2001 is na verloop van tijd ook wel weg. Op de laagste stand, maar wel alle hulpzooi uit rijd ik bv op een baan als kyalami 10sec onder de rondetijd en op hoogste moeilijkheidsgraad rijd ik dezelfde rondetijd, blaas alleen me blok vaak op

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 17

Snelle navigatie: