Fotoalbum op wegraceforum.nl favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Topic: Fotoalbum op wegraceforum.nl (73930 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Fotoalbum aangepast, het was inderdaad een kwestie van omschrijving inkorten.

We zijn nu een weekje onderweg en hebben inmiddels 760 foto's online staan welke totaal 770 MB in beslag nemen vooral de foto's van de digitale spiegelreflex camera's zijn grootverbruikers tussen de 3,5 en 5 MB per foto.

Voorlopig heb ik 10 GB ruimte gereserveerd, ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik moet gaan uitbreiden.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Kun je die foto's niet kleiner maken dan? Een beetje jpeg op beeldschermresolutie hoeft echt niet groter dan een halve MB te zijn.
     Reageer met citaat 
Natuurlijk kan ik ze verkleinen, sterker nog ze zijn in principe verkleind, alleen als je ze op het pijltje naar beneden klikt haal je de foto's in het originele formaat binnen.

Indien de ruimte echt heel hard oploopt, kan ik ze uiteraard verkleinen naar b.v. 1600x1200.

Zolang het niet nodig is, mag het originele formaat van mij op de server.
     Reageer met citaat 
RG500IU heeft nog wat foto's bijgeplaatst!

de foto's
     Reageer met citaat 
Henk179 heeft IDM foto's van Schleiz ingestuurd check it out now!
     Reageer met citaat 
RG500IU heeft nieuwe foto's van de 250cc in Brno opgestuurd.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Er ontbreekt wat in het album, moeten er 99 i.p.v. 33 zijn. Heb WL al berichtje gestuurd, zal later vandaag wel geregeld worden.

« Gewijzigd: 22-08-2007 om 12:35:20 door RG500IU »

dagobert
dago rules

     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 22-08-07 om 09:20:01
Er ontbreekt wat in het album, moeten er 99 i.p.v. 66 zijn. Heb WL al berichtje gestuurd, zal later vandaag wel geregeld worden.


WL had het al ontdekt en gaat er aan het eind van de dag nog even naar kijken
     Reageer met citaat 
Fixed! klik hier!
     Reageer met citaat 
Nieuwe foto's van RG500IU online Brno paddock sfeerfoto's
     Reageer met citaat 
Na de laatste update van RG500IU klik hier voor de foto's hebben we inmiddels meer dan 1000! foto's online staan om precies te zijn 1145!!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Had een top weekend vorige week in Tsjechiƫ, mede omdat ik meer leuke plaatjes kon schieten dan vooraf verwacht.

Dankzij Tiko konden we op zaterdagmorgen mooi een dik uurtje met paar pasjes de paddock in waar natuurlijk veel te zien (en te fotograferen )is...behalve rijdende motoren Stukje doorgelopen aan het begin v bocht in zag ik een flinke stapel van pallets en bouwmateriaal zodat ik mooi over het hek heen kon fotograferen, met zoiets als resultaat:

Een stukje verderop bij het uitkomen van diezelfde bocht was dit het uitzicht door de mazen vh hek:

De rest vd dag zaten we samen met Tiko en zn zoon op onze plek in vak C voor de 2e vrije training vd 250 en de middagkwalificaties.
http://www.automotodrombrno.cz/go/main.asp?catid=185&langid=2
Het is een geweldig groot talud (vlgs de site vh circuit kunnen daar 35.000 mensen zitten/staan) met een prachtig overzicht met oa ook nog 2 big screens (net wat voor I&F ). De hoogte en afstand tot de baan zijn met mijn camera en telelens echter te groot.

Tiko bood me echter de gelegenheid om met zijn toestel/lens, voorzien van mijn flashcard, even een tijdje te spelen. Dat heeft (wel wat bijgesneden natuurlijk) dan zoiets als resultaat:

Doordat de foto's met 2 verschillende camera's gemaakt zijn, staan die in het MotoGP album niet helemaal in de goede chronologische volgorde. De bovenste 2 zijn s 'morgens gemaakt tijdens FP3, de onderste tijdens de QP.
In het WF fotoalbum een selectie. Heb echter alles (ruim 400) wat ik geschoten heb ook op Internet gezet, te vinden op:
http://rides.webshots.com/album/560395161TtrOVM
Mede dankzij al die extraatjes een bijzonder leuke GP. @Tiko: mede namens m'n kameraad, nogmaals bedankt voor alles

« Gewijzigd: 26-08-2007 om 22:27:23 door RG500IU »

RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Mooie plaatjes van Pierfrancesco in het fotoalbum van het WSBK weekend in Valencia
     Reageer met citaat 
Het fotoalbum is weer aangevuld met SBK foto's uit Assen.

Nu online foto's van RG500IU, WimLex en in het interview gedeelte een kort filmpje met fuzzybear en Kuba!

Check it out now!
     Reageer met citaat 
Ook TYRI_F1 is toegetreden tot het legioen van fotografen, surf naar het fotoalbum om zijn bijdrage te bekijken.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7


Snelle navigatie: