Plaatsen van materiaal met copyright favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6

Topic: Plaatsen van materiaal met copyright (80619 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 17-07-14 om 11:30:32
(...)



Ik ben het met je eens dat de fotograaf eerst contact met racesport had moeten nemen.


Ja dat was een stuk prettiger geweest, en racesport had natuurlijk de brief meteen moeten beantwoorden.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
Trax schreef 16-07-14 om 23:38:40
Vervelende situatie, maar wel iets waar Racesport zich beter in had moeten verdiepen. Dit is het risico van extern gemaakte stukken plaatsen.

Daarnaast las ik de titel van het stukje en dacht bij mezelf:Och hemeltje, is het weer "huile, huile" met Evert?
Wat een Calimero-gedrag.
Er is geen enkele reden om dit met de hele goegemeente te delen anders dan "kijk eens hoe onrechtvaardig ik behandeld wordt".

.....


Dit gevoel kwam bij mij ook wel voorbij, temeer daar het blazoen van racesport op dit gebied ook niet helemaal schoon is. Maar toch staat mij het handelen van de fotograaf ook niet aan. Iemand kan 100% in zijn recht staan volgens de wet, maar zich, in mijn ogen, toch minder gepast gedragen.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
Johannes schreef 17-07-14 om 20:55:38
(...)


Ja dat was een stuk prettiger geweest, en racesport had natuurlijk de brief meteen moeten beantwoorden.


Dat sowieso, dit soort dingen moet je altijd serieus nemen. Ik hoop trouwens dat deze zaak Racesport wakker schud en dat je er niet zomaar vanuit kunt gaan dat alles rechtenvrij is en je eigen copyright er op kunt gooien.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Het artikel is inmiddels verwijderd van de website en Facebook...
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat