Forumsoftware update (1) favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2 3

Topic: Forumsoftware update (1) (1123 keer gelezen)
Jarno
 Administrator

Profiel E-mail Privébericht 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Ik zal alvast even vermelden dat het forum deze of volgende week mogelijk nog even offline gaat. Er zijn wat onderhoudswerkzaamheden aan de server.
Normaalgesproken hoeft het forum hooguit een half uurtje offline, maar als je met computers bezig bent wil de Wet van Murphy wel eens anders beslissen.

Dus niet schrikken als binnenkort het forum weer offline is; ga er maar van uit dat we achter de schermen hard werken om de boel z.s.m. weer online te krijgen!
Ocampa

Tja...

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Okee, ik haal de valium vast in huis.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
RG500IU

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Homepage Twitter 
     Reageer met citaat 
PS Jarno: De oude Australian Superbike2008 en jaren daarvoor + JSB 1000 2008/2007 en verder oa Superside topics moeten naar ik aanneem nog teruggeplaatst worden door jou?
Jarno
 Administrator

Profiel E-mail Privébericht 
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 04-11-08 om 15:40:30
PS Jarno: De oude Australian Superbike2008 en jaren daarvoor + JSB 1000 2008/2007 en verder oa Superside topics moeten naar ik aanneem nog teruggeplaatst worden door jou?

Nee hoor, alles staat er nog. De topiclijst wordt nu echter gefilterd op ouderdom. Klik op "Oudere topics" of kies een tijdsperiode uit het pulldownmenu om oudere topics te zien.

Een oud topic kun je weer recent maken (lees: naar boven halen) door er in te reageren, of als het om een heel oud topic gaat mag je natuurlijk ook een nieuw topic maken.

P.S. Een aantal topics zijn verhuisd naar een ander subforum i.v.m. de nieuwe indeling. Even bij de goede klasse kijken dus.

Pagina's: 1 2 3

Snelle navigatie: