Barry Veneman favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Topic: Barry Veneman (224923 keer gelezen)
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
bunker1 schreef 24-01-09 om 12:45:56
Daar staat niet al te veel info op


Op Barrys eigen site helaas ook niet. Zowel het laatste nieuwsbericht alsmede de laatste blog zijn beiden van (bijna) 2 maanden geleden.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
Citaat:
Ik zal voor het Hoegee Suzuki Team starten tijdens alle races voor het WK supersport op uiteraard de GSX-R600. Onze doelstelling is daarbij vechten voor verschillende podium posities en een top 5 eind notering! Naast de Supersport zal ik te zien zijn in 2 Endurance races voor het SERT team en zal ik bij de 24 uur van Le Mans en de Bol d’or op motor 1 rijden. Om mijn agenda helemaal vol te plannen zal ik deelnemen aan een 3 tal ONK Superbike races op de nieuwe GSX-R1000! Ik zie dit laatste als een leuke uitdaging met extra sponsormogelijkheden, maar ook zijn de ONK races de basis van onze Nederlandse racerij, hier moeten we zuinig op zijn. Dat de nieuwe GSX-R1000K9 een absolute winnaar is lijkt me wel duidelijk!


bron : http://www.barryveneman.com
     Reageer met citaat 
Barry schrijft op zijn eigen site :

´... Het circuit is uitdagend en leuk maar heeft een mega lang recht stuk en das niet zo ideaal! Morgen echter eerst maar eens kijken en er toch maar een mooi laatste avontuur van maken!.........´



Bron : www.barryveneman.com
Gixxer 1000 K3 rules
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
SmarTTie schreef 29-05-09 om 17:19:51
Barry schrijft op zijn eigen site :

´... Het circuit is uitdagend en leuk maar heeft een mega lang recht stuk en das niet zo ideaal! Morgen echter eerst maar eens kijken en er toch maar een mooi laatste avontuur van maken!.........´



Bron : www.barryveneman.com


Ja, wat daar mee bedoeld wordt?
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
     Reageer met citaat 
hopelijk iets positiefs, de motorsport in Nederland kan wel even wat goed nieuws gebruiken imo
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
Pep
Shoarma Sofuoglu: Binnen 5 min. thuisbezorgd!

     Reageer met citaat 
En vandaag zegt ie dit.

Citaat:
opgeven doen we nooit ook nu nog steeds niet, volgas tot de laatste meters...


Er staat wat te gebeuren in ieder geval. Inderdaad hopen dat het iets positiefs is...[/quote]
Rob_Hakvoort
C'est le ton qui fait la musique

     Reageer met citaat 
Barry:

De afgelopen dagen was ik misschien wat vaag in mijn blogs, daarom zal ik nu duidelijk zijn. Dit was mijn laatste race op de Hoegee Suzuki! Laat ik gelijk ook duidelijk zijn dat dit niet ligt aan de motor of de teamleden of de sponsoren. Het is een geschil tussen mij en het nieuwe team management op contractuele basis. Het is een flinke klap zeker omdat ik na afloop van vorig seizoen echt had willen scoren en ook omdat ik sinds november 2008 mijn baan opgezegd heb om me volledig te kunnen focussen op racen. Wat de toekomst nu brengt weet ik echt niet, ik wil graag blijven racen en laten zien dat ik bij de top van de wereld hoor. Ik hoop dat ik die kans krijg.

Als ik eraan toe ben zal ik een uitleg geven over de toedracht van deze stap.

Ik wens iedereen een fijne pinksterdag en succes bij de races op Oss.

groeten barry


bron: www.barryveneman.com
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 


Omdat deze discussie in een aantal topics door elkaar liep heb ik heb deze berichten verplaatst naar een centraal topic. Niet dat ze hier verkeerd stonden dus, maar om de discussie een beetje bij elkaar te houden. Het beste dus even in bovenstaand topic verder over dit onderwerp.

« Gewijzigd: 03-06-2009 om 10:58:51 door Jarno »

     Reageer met citaat 
Gisteren het verhaal van Barry gelezen over z'n deelname aan de 24 uur van Le Mans in Motor. Super verhaal, met humor en vaart geschreven.
Er zal misschien nog wel een redacteur wat redigeren, maar de basis moet al goed zijn. Ik vind dat Barry een bovengemiddeld talent heeft om dit soort artikelen te schrijven. Een aanbeveling om eens te lezen...
Pep
Shoarma Sofuoglu: Binnen 5 min. thuisbezorgd!

     Reageer met citaat 
john schreef 06-06-09 om 16:23:46
Gisteren het verhaal van Barry gelezen over z'n deelname aan de 24 uur van Le Mans in Motor. Super verhaal, met humor en vaart geschreven.
Er zal misschien nog wel een redacteur wat redigeren, maar de basis moet al goed zijn. Ik vind dat Barry een bovengemiddeld talent heeft om dit soort artikelen te schrijven. Een aanbeveling om eens te lezen...


Hij heeft al heel wat artikeltjes geschreven in motorblaadjes. Heeft geloof ik een tijdje als freelancer gewerkt.
Kan in ieder geval prima schrijven ja.
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
Citaat:
Mijn race was erg slecht en ik wil mijn verontschuldigingen aanbieden aan de fans die er waren. Ik had het gevoel voor spek en bonen mee te doen en ik kon geen vertrouwen in mezelf vinden, waarom vragen jullie nu? Nou dit heeft meerdere factoren! belangrijkste is nu dat we stappen ondernomen hebben om dit niet weer mee te maken. Vanaf de race in Imola staat er een nieuwe Barry en gaan we er alles aan doen om nog het een en ander te laten zien tijdens de laatste races van het 2009 seizoen. www.barryveneman.com
Giacomo
ZAC #905

Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Giacomo schreef 16-10-09 om 13:25:02
Barry heeft een tientjes actie

http://www.barryveneman.com/cms.php?id=18


Hebben wij als Wegraceforum niet nog wat Iwema geld over?
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
fred
Alonso betekent spaans wijf!

     Reageer met citaat 
Wil Veneman dan wel geld hebben van die kansloze zich achter een schuilnaam verstoppende figuren van zo'n forum.

Ik stel in het geval dat dat zo is dan voor dat het eventueel beschikbare geld net zo snel wordt overgemaakt als dat Veneman er over doet om zijn aanbod om eens in de echte wereld te komen kijken inlost.
Smoke it, smoke it, smoke it if it's ready for replacement
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
Citaat:
Ik had beloofd wat te laten weten zodra er iets meer duidelijkheid was omtrent 2010. Een compleet plaatje is er nog niet maar helaas zal ik niet de felbegeerde 2de Ten kate motor bemannen, dat is zeker. Het plan was gedurfd maar helaas niet gelukt. Wie het wel word weet ik niet, ik wens de mannen natuurlijk veel succes! Er lopen nog mogelijkheden binnen het WK supersport en het IDM Superbike voor me. Ik vind dat er een Hollander moet rijden in het WK maar een nieuwe superbike uitdaging lijkt me ook geweldig


bron; www.barryveneman.com

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8


Snelle navigatie: