Jasper Iwema in 125cc Grand Prix favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 81

Topic: Jasper Iwema in 125cc Grand Prix (73228 keer gelezen)
superfrog

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Ocampa schreef 17-12-08 om 10:19:47
(...)
RTL GP hoeft wat mij betreft absoluut niet in de stront te zakken zoals enkele posts hierboven wordt geroepen. Ik vind dat nogal een misplaatste reactie.

Inderdaad! Die mensen werken zich uit de naad om zo veel mogelijk op de NL'se TV te krijgen. En ik denk dat ze het gezien de kijkcijfers en de populariteit (of het gebrek daaraan!) in NL het ontzettend goed doen!

In de stront zakken helpt nou niet echt..
Jarno
 Administrator

Profiel E-mail Privébericht 
     Reageer met citaat 
2 berichten verplaatst naar Grand Prix / 125cc / Silly season 2009
Kootje

Proost!!

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Mee eens! En wellicht zullen de kijkcijfers een stukje gaan stijgen bij RTL nu Eurosport niet meer uitzend en biedt dat perspectief voor de overige klassen. Zeker als Jasper zich in de kijker weet te rijden.

Wel opvallend trouwens dat op Racesport staat dat Jasper met Aprilia gaat rijden Of heb ik iets gemist.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
Marinho

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Zo stond het op de lijsten van Dorna.
Johannes

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Kootje schreef 17-12-08 om 10:46:48

Wel opvallend trouwens dat op Racesport staat dat Jasper met Aprilia gaat rijden Of heb ik iets gemist.

Jasper hierover in het Dvnh; "Er is nog volop discussie over de vraag op welk motormerk ik zou kunnen rijden. We zijn ook nog met Seel bezig".
When you change the way you look at things, the things you look at changes!
Jarno
 Administrator

Profiel E-mail Privébericht 
     Reageer met citaat 
Mister_TZ schreef 16-12-08 om 23:09:43
(...)

Ja,het is gewoon schandalig wat die autosportmindende klote RTL7 hier mee flikt,zeker tegenover de Nederlanders die bij de 125 betrokken zijn zoals dus Jasper Iwema,maar ook team Molenaar.Voor mij mogen ze samen met Dorna in de stront zakken!

Beste Mister_TZ, welkom op Wegraceforum.nl. Op dit forum mag iedereen zijn/haar mening geven, maar we vragen wel dat je dat met fatsoenlijk taalgebruik doet. Termen als "klote RTL7" en "ze mogen door de stront zakken" voegen bijzonder weinig toe en worden hier niet gewaardeerd. Wil je dit soort taalgebruik in het vervolg achterwege laten?

Daarnaast zou je er goed aan doen dit topic eens door te lezen, dan zul je zien dat je mening nogal ongefundeerd is. Zenders als RTL7 doen juist hun stinkende best om motorsport op de Nederlandse buis te krijgen!
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 17-12-08 om 10:55:55
(...)

Beste Mister_TZ, welkom op Wegraceforum.nl. Op dit forum mag iedereen zijn/haar mening geven, maar we vragen wel dat je dat met fatsoenlijk taalgebruik doet. Termen als "klote RTL7" en "ze mogen door de stront zakken" voegen bijzonder weinig toe en worden hier niet gewaardeerd. Wil je dit soort taalgebruik in het vervolg achterwege laten?

Daarnaast zou je er goed aan doen dit topic eens door te lezen, dan zul je zien dat je mening nogal ongefundeerd is. Zenders als RTL7 doen juist hun stinkende best om motorsport op de Nederlandse buis te krijgen!

mooi verwoord Jarno! sluit ik me bij aan. maar om maar on topic te blijven vraag ik me dan af wie die lijst heeft opgesteld?

Doen de teams de opgaves of de rijders zelf? misschien dat Jasper er iets over kan zeggen.

Blijft spannend zo.

toch gaaf om te kunnen brainstormen over weer een nederlandse bijdrage in de 125.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Johannes

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 17-12-08 om 13:45:00
(...)

maar om maar on topic te blijven vraag ik me dan af wie die lijst heeft opgesteld?

Volgens mij is het officieel de FIM, maar dorna stelt hem in de praktijk samen.
Ocampa

Tja...

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Dorna stelt hem op, de FIM stelt hem vast. Volgens mij doen de teams de melding bij Dorna, zij hebben immers een startplaats (maar natuurlijk bemoeit Dorna zich ook hiermee. Kijk maar naar Hugo vorig jaar. Eerst geen startplaats omdat Dorna het hem niet in dank afnam dat hij in 2007 de pijp aan Maarten had gegeven, toen Jos Vaessen even gebeld had met Ezpeleta opeens weer wel een startplaats. Bonsey bij Molenaar was ook hun idee). Uiteindelijk is Dorna's wil wet, zeker voor de teams die niet financieel onafhankelijk zijn.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
tammo

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Mister_TZ schreef 16-12-08 om 23:09:43
(...)

Ja,het is gewoon schandalig wat die autosportmindende klote RTL7 hier mee flikt,zeker tegenover de Nederlanders die bij de 125 betrokken zijn zoals dus Jasper Iwema,maar ook team Molenaar.Voor mij mogen ze samen met Dorna in de stront zakken!
.Nouw dat in de strond zakken gaat wel wat ver.
Vraag met ondertussen welles af waarom RTL7 zoveel aandacht besteed aan de Ned kampioensschap rally sport.
Heb niet het gevoel dat veel kijkcijfers geeft.vooal niet die wetsrijdjes op industrie terreinen
Ocampa

Tja...

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
tammo schreef 17-12-08 om 19:18:41
(...)
.Nouw dat in de strond zakken gaat wel wat ver.
Vraag met ondertussen welles af waarom RTL7 zoveel aandacht besteed aan de Ned kampioensschap rally sport.
Heb niet het gevoel dat veel kijkcijfers geeft.vooal niet die wetsrijdjes op industrie terreinen

Ik denk meer kijkers dan naar het ONK.

En er zit meer geld achter, dus meer sponsors voor RTL, dus meer uitzendtijd.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Mister_TZ

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 17-12-08 om 10:55:55
(...)

Ja sorry,liet me in al mijn boosheid een beetje gaan want ik heb me al lange tijd op zitten vreten dat Eurosport de uitzendrechten is kwijt geraakt door een geldbewuste Dorna,die voor mij dus hiermee een minachting naar de echte wegraceliefhebbers toe hebben want met wat pech kun je de veel spannendere 125 en 250cc live niet meer volgen
En laten we wel wezen,wie wil nou niet het hele "GP pakket" live kunnen volgen want alleen 17(GP's) x 45minuten over het hele seizoen de races live zien is toch wel wat aan de magere kant.
Een GP met 3 klassen live aanschouwen is al zo snel om!
Snap ook niet dat sommige mensen zich hier er ogenschijnlijk zo makkeljik bij neerleggen zoals bv : 'ja de 125 is toch eingelijk een soort van opleidingsklasse.Ja dat zal best wel voor een gedeelte zo zijn maar als de 125 en 250 nooit live uit waren gezonden door Eurosport dan hadden we niet beter geweten en hadden we er waarschijnlijk wel vrede mee gehad,maar nu we deze klassen al jaren live hebben kunnen volgen via Eurosport doet dit gewoon zeer en zie ik dit dan ook als behoorlijke afvlakking van onze zo geliefde sport in de breedte.
Heb het topic gelezen en ik moet toegeven dat ik niet wist dat RTL7 nu toch meer aandacht aan de 125 en 250 gaat schenken.Wederom mijn excuus,ook richting Corné Klijn.Hij is ook een man met het motorsporthart op de juiste plaats.Het is toch vooral in mijn ogen Dorna die met allerlei (ondoordachte) maatregelen de sport een beetje kapot maakt.Ik denk dat Flamini zijn zaakjes veel beter voor elkaar heeft.Naar mijn idee is het niet verkeerd,voor wat betreft de GP's,dat er eens iemand anders de scepter van Dorna gaat overnemen.Iemand met het motorsporthart op de juiste plaats.
Overigings denk ik dat Jasper op een gegeven moment puntjes zou moeten kunnen pakken.
Wens hem in ieder geval veel succes,ook met het rond krijgen van het budget.

Groeten aan alle wegraceliefhebbers
Zapper

Profiel Privébericht Homepage 
     Reageer met citaat 
Wat moeten wij Belgen dan wel niet zeggen??
www.F1-geschiedenis.be
Met vanaf 2012 ook de uitslagen van MotoGP - Moto2 - Moto 125cc - Superbike - Supersport - Superstock 1000 en Superstock 600!
Trax

ZAC #111. Met Fame licentie.

Profiel Privébericht Homepage 
     Reageer met citaat 
Zapper schreef 17-12-08 om 22:10:05
Wat moeten wij Belgen dan wel niet zeggen??

Eh......Amaai?
Johannes

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Mister_TZ schreef 17-12-08 om 22:01:07
(...)

Het hele verhaal

Mooie reactie en dat je je even hebt laten gaan dat kan gebeuren. Je bent wat dat betreft de eerste hier niet.

Een paar reacties. Dat Dorna geldbewust is en niet opkomt voor de echte wegrace liefhebber daar heb je in mijn ogen wel gelijk in. Dorna is een commerciële onderneming waar de sport ondergeschikt is aan de doelstelling van het bedrijf, namelijk winst maken. Dat vind je in allerlei besluiten, maatregelen en regels terug. Goed beschouwd kun je dat Dorna ook niet kwalijk nemen. Ze hebben nooit een geheim van hun plannen en doelstellingen gemaakt. Persoonlijk vind ik het onbegrijpelijk dat de FIM besloten heeft om een goeddraaiende sport te verkopen aan mensen die sport niet vooropstellen. En wat ik nog onbegrijpelijker vind is dat bijna iedereen er enthousiast over was en niemand protesteerde.
Op één iemand na dan.
We zullen het maar toeschrijven aan de toenmalige tijdgeest waarin iedereen begeesterd was van markt en marktwerking. Ook onze sport moest en zou vermarkt worden, ...........met de huidige situatie als gevolg.

Als er al iemand verantwoordelijk voor gehouden kan worden dan is dat mijn ogen in de eerste plaats de FIM, die deze stap nooit op deze manier had moeten nemen, maar ook de achterban die brede steun gaf aan deze stap.

En wat de 125 betreft, dat is echt een opleidingsklasse. Het is ook de bedoeling dat het dat is. Dat daar weinig belangstelling voor is van tv zijde is niet meer dan redelijk. Een stap in de goede richting zou kunnen zijn om er weer een serieus WK van te maken.

Of iemand nog ooit de scepter van Dorna kan overnemen weet ik eigenlijk niet. Dorna heeft de rechten en is gewoon eigenaar. Als zij het niet doorverkopen dan blijven ze de baas.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 81

Snelle navigatie: