Jarno schreef
17-12-08 om 10:55:55
(...)
Beste Mister_TZ, welkom op Wegraceforum.nl. Op dit forum mag iedereen zijn/haar mening geven, maar we vragen wel dat je dat met fatsoenlijk taalgebruik doet. Termen als "klote RTL7" en "ze mogen door de stront zakken" voegen bijzonder weinig toe en worden hier niet gewaardeerd. Wil je dit soort taalgebruik in het vervolg achterwege laten?
Daarnaast zou je er goed aan doen
dit topic eens door te lezen, dan zul je zien dat je mening nogal ongefundeerd is. Zenders als RTL7 doen juist hun stinkende best om motorsport op de Nederlandse buis te krijgen!
Ja sorry,liet me in al mijn boosheid een beetje gaan want ik heb me al lange tijd op zitten vreten dat Eurosport de uitzendrechten is kwijt geraakt door een geldbewuste Dorna,die voor mij dus hiermee een minachting naar de echte wegraceliefhebbers toe hebben want met wat pech kun je de veel spannendere 125 en 250cc live niet meer volgen
En laten we wel wezen,wie wil nou niet het hele "GP pakket" live kunnen volgen want alleen 17(GP's) x 45minuten over het hele seizoen de races live zien is toch wel wat aan de magere kant.
Een GP met 3 klassen live aanschouwen is al zo snel om!
Snap ook niet dat sommige mensen zich hier er ogenschijnlijk zo makkeljik bij neerleggen zoals bv : 'ja de 125 is toch eingelijk een soort van opleidingsklasse.Ja dat zal best wel voor een gedeelte zo zijn maar als de 125 en 250 nooit live uit waren gezonden door Eurosport dan hadden we niet beter geweten en hadden we er waarschijnlijk wel vrede mee gehad,maar nu we deze klassen al jaren live hebben kunnen volgen via Eurosport doet dit gewoon zeer en zie ik dit dan ook als behoorlijke afvlakking van onze zo geliefde sport in de breedte.
Heb het topic gelezen en ik moet toegeven dat ik niet wist dat RTL7 nu toch meer aandacht aan de 125 en 250 gaat schenken.Wederom mijn excuus,ook richting Corné Klijn.Hij is ook een man met het motorsporthart op de juiste plaats.Het is toch vooral in mijn ogen Dorna die met allerlei (ondoordachte) maatregelen de sport een beetje kapot maakt.Ik denk dat Flamini zijn zaakjes veel beter voor elkaar heeft.Naar mijn idee is het niet verkeerd,voor wat betreft de GP's,dat er eens iemand anders de scepter van Dorna gaat overnemen.Iemand met het motorsporthart op de juiste plaats.
Overigings denk ik dat Jasper op een gegeven moment puntjes zou moeten kunnen pakken.
Wens hem in ieder geval veel succes,ook met het rond krijgen van het budget.
Groeten aan alle wegraceliefhebbers