RACE 7 TT Assen favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4

Topic: RACE 7 TT Assen (49159 keer gelezen)
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
FP1 Assen

1.Bautista
2.Barbera
3.Di Meglio
4.Debon
5.Pasini
6.Pesek
7.Simoncelli
8.Aoyama
9.Espargaro
10.Faubel


Nette prestatie van Espargaro terug op de 250 en direct in de top 10 staan!

Simoncelli is vandaag ALWEER gecrasht zei het in Catalunya ook al, hij maakt een minder sterke indruk dan in 2008. Volgens de commentators van D:SF had hij weinig gevoel in de voorkant van z'n fiets.
fred
Alonso betekent spaans wijf!

     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 25-06-09 om 16:42:10


Simoncelli is vandaag ALWEER gecrasht zei het in Catalunya ook al, hij maakt een minder sterke indruk dan in 2008. Volgens de commentators van D:SF had hij weinig gevoel in de voorkant van z'n fiets.
Simoncelli maakt weer de indruk die hij de afgelopen seizoenen maakte, getalenteerd maar onder de maat presterend

Vorig seizoen uit het niks ineens on the pace en de titel pakkend, dit seizoen weer terug naar zijn oude niveau?
Smoke it, smoke it, smoke it if it's ready for replacement
     Reageer met citaat 
Daar lijkt het wel op ja, ook di Meglio kan er wat van.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
fred schreef 25-06-09 om 19:01:21


Vorig seizoen uit het niks ineens on the pace en de titel pakkend, dit seizoen weer terug naar zijn oude niveau?


Nou, dat gaat wel iets te ver hij is elk weekend nog steeds stukken beter dan in 2006/2007. Qua rijden zit hij gewoon in de top.

Alleen vorig seizoen oogde alles zo stabiel/ zeker, terwijl hij nu geregeld onderuit gaat. Iets zit daar niet helemaal in de haak. Mischien is het ook wel de druk om z'n titel te verdedigen.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Leuke race om te zien! Mooi duel tussen Aoyama en Bautista.

Het zag er naar uit dat Bautista zich flink verkeek op de snelheid van Aoyama door de GT. Hij zat er veel te dicht op en heeft het vandaag verspeeld.

Aoyama super hoe hij tekeer gaat op z'n Honda. Ik denk dat niemand dit aan zag komen! Hij leidt nu gewoon het WK. Heel erg knap.

Barbera is tot nu toe een redelijk constante factor. Ben benieuwd of hij dit vol gaat houden. Zie hem nog niet zo snel een GP winnen.

Simoncelli kreeg zware bandenproblemen en moest flink inleveren. Hij heeft geluk met de pech van Bautista, want het gat naar de nummer 1 is verkleind van 47 naar 44 punten.

Espargaro Zo! bijna nog indrukwekkender dan de overwinning van Aoyama! 4e worden bij een jaar afwezigheid. TOP
     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 27-06-09 om 17:13:50
Espargaro Zo! bijna nog indrukwekkender dan de overwinning van Aoyama! 4e worden bij een jaar afwezigheid. TOP


Vond het ook echt een klasse prestatie van Aleix Espargaro.

Mike di Meglio vond ik tegenvallen, hij begon zo goed, tijdje in kopgroep en einigde slechts als 11e.

Iemand enig idee, hoe het is met Shoya Tomizawa, die ging er wel hard af in de Ossebroeken.
De_Wim
maar dan anders

     Reageer met citaat 
Magic schreef 28-06-09 om 11:52:40
(...)
Mike di Meglio vond ik tegenvallen, hij begon zo goed, tijdje in kopgroep en einigde slechts als 11e.


Viel mij ook tegen (zeker omdat hij met Bautista mijn 250cc DC-team vormt). Hij kon het tempo eigenlijk goed volhouden tot 2/3e van de race, daarna viel hij opeens erg hard terug. Geloof niet dat dit aan de coureur lag. Ik denk dat het een behoorlijk kapotte band was, of een kromme demper ofzo.
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Volgens mij lag het toch echt aan de banden bij Di Meglio. Hetzelfde gold voor Simoncelli. Die viel na 2/3 van de race ook belachelijk ver terug qua rondetijden!

Jammer voor Mike, zit ook in mijn DC team. Maar hij heeft minstens weer eens bewezen voorin te kunnen rijden.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Deze foto vd Thai Honda PTT SAG pitbox vlak voor de wedstrijd kreeg ik vandaag gemaild:

Volgens het commentaar v Jan Postmus, die deze foto maakte, was Wilairot beetje zenuwachtig omdat het ietsje begon te sputteren. hij liet daarom voor de zekerheid een opgesneden slick laten monteren..
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 30-06-09 om 19:10:57
Deze foto vd Thai Honda PTT SAG pitbox vlak voor de wedstrijd kreeg ik vandaag gemaild:
(afbeelding)
Volgens het commentaar v Jan Postmus, die deze foto maakte, was Wilairot beetje zenuwachtig omdat het ietsje begon te sputteren. hij liet daarom voor de zekerheid een opgesneden slick laten monteren..


Er stonden meerdere 250cc machines met opgesneden slicks klaar. Een aantal rijders heeft er ook even een sighting lap mee gereden.
JK
de beste stuurlui liggen op kop

     Reageer met citaat 
Op de paddock in Assen heb ik gesproken met Toby Markham. We hebben het gehad over een soort samenwerking tussen zijn team en Jaap Kingma Racing. De Aprilia wordt op dit moment raceklaar gemaakt, zie ook jaapkingmaracing.nl. Ik ben in afwachting van de deal met het team om de eerstvolgende Grand Prix op Sachsenring weer te vlammen!!
     Reageer met citaat 
JK schreef 30-06-09 om 21:11:53
Op de paddock in Assen heb ik gesproken met Toby Markham. We hebben het gehad over een soort samenwerking tussen zijn team en Jaap Kingma Racing. De Aprilia wordt op dit moment raceklaar gemaakt, zie ook jaapkingmaracing.nl. Ik ben in afwachting van de deal met het team om de eerstvolgende Grand Prix op Sachsenring weer te vlammen!!


Super initiatief!, mooi dat je het kunt doen
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
JK schreef 30-06-09 om 21:11:53
Op de paddock in Assen heb ik gesproken met Toby Markham. We hebben het gehad over een soort samenwerking tussen zijn team en Jaap Kingma Racing. De Aprilia wordt op dit moment raceklaar gemaakt, zie ook jaapkingmaracing.nl. Ik ben in afwachting van de deal met het team om de eerstvolgende Grand Prix op Sachsenring weer te vlammen!!


Het bloed blijft kruipen waar het niet gaan kan.

Schitterend avontuur weer Jaap. Enneh, wegraceforumsticker?
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
JK
de beste stuurlui liggen op kop

     Reageer met citaat 
Ocampa schreef 30-06-09 om 21:54:45
..... Enneh, wegraceforumsticker?

of course

Pagina's: 1 2 3 4


Snelle navigatie: