Race 16, Sepang 2009 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: Race 16, Sepang 2009 (31237 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
SITO schreef 26-10-09 om 16:31:21
Als 250 fan heb ik op het puntje van mijn stoel zitten genieten. Nog 1 race te gaan en dan is het helaas gedaan met deze klasse. JAMMER


Ja heel erg jammer, er blijft voor mij helaas steeds minder motorsport over om naar te kijken. Fijn voor Aoyama als hij kampioen wordt, alleen Honda heeft het niet verdient. Eerst de klasse om zeep helpen en dan ook nog het laatste kampioenschap binnenhalen :'(
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 25-10-09 om 17:53:56

fraai! hoop dat Takahashi hem pakt. dat hele armada van appies achter je houden.


Heb jij soms weer te lang in dat cafe gezeten met iets teveel van dat blauwe spul achter de kiezen ?
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherĂ² mai.
     Reageer met citaat 
Maas schreef 26-10-09 om 17:45:27
(...)


Ja heel erg jammer, er blijft voor mij helaas steeds minder motorsport over om naar te kijken. Fijn voor Aoyama als hij kampioen wordt, alleen Honda heeft het niet verdient. Eerst de klasse om zeep helpen en dan ook nog het laatste kampioenschap binnenhalen :'(


Vertel mij nou eens waarom Honda het niet verdient? Ze leveren toch een fantastische prestatie zo. Kijk, dat hun van grote invloed zijn op het ontwikkelen de sport is nou eenmaal zo, maar de 250 staat al jaren stil qua ontwikkeling. En accepteer nou maar dat racen met 2-takten bijna niet meer van deze tijd is hoe mooi deze machines ook zijn.

Als we volgend jaar spannende races gaan zien met veel strijd lult toch niemand meer over de oude Aprilia Cup? Het was nu niet veel beter hoor de laatste jaren.

Dat de ontwikkeling al jaren stil staat, ook bij Aprilia, is toch mooi te zien aan bijv. Cluzel die met zijn bejaarde Appie menig fabrieksfiets achter zich laat?

Tuurlijk is het jammer dat Honda het alleenrecht krijgt in de nieuwe klasse. Dat vind ik ook jammer. Maar zoals nu kon het ook niet doorgaan.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherĂ² mai.
     Reageer met citaat 
Simoncelli MOET nu winnen in Valencia. Bij een DNF van Aoyama heeft hij aan P2 zelfs niet genoeg. Het lijkt me sterk dat Aoyama dit nog uit handen geeft.

Hoewel Simoncelli dit jaar de sterkste was heeft ie toch te veel fouten gemaakt en dat maakt Aoyama de terechte kampioen. Je zult hem maar als kampioen hebben voorspeld bij een Engelse Bookmaker of zo, kassa!!!
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherĂ² mai.
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
Ik hoop ook echt dat Aoyama kampioen zal worden.
Vind het juist stoer dat Honda nog ff de laatste keer Aprilia pakt.

Alleen wat is Bautista toch weer aant doen...
http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: