Silly season 2011..... favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 45

Topic: Silly season 2011..... (27024 keer gelezen)
Johannes

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Ach ja ze doen hun best en een foutje is zo gemaakt, maar af en toe is het wel vermakelijk

Deze bijv.
Citaat:
Stoner noteerde in de ochtend de vierde tijd terwijl Hayden vijfde werd met daartussenin Valentino Rossi.

When you change the way you look at things, the things you look at changes!
Plaggie
Het WF brekebeentje

Profiel E-mail Privébericht 
     Reageer met citaat 

moest even 2 keer lezen voordat ik hem begreep!

maar ik begrijp dus dat Rossi in deze sessie als 4.5e getraind was?

een (spel/taal)foutje moet kunnen, maar ik vind dat er toch wel erg veel gemaakt worden en dat is erg slordig. Neem dan wat meer tijd voor je bericht en lees hem nog eens door. Zitten fouten in die er gemakkelijk uitgehaald konden worden.
Yippie Kay Yee!
Jarno
 Administrator

Reageer met citaat 
Is het weer Racesport bash tijd?

Graag weer on-topic nu.
The.Gambler

Jong en onbezonnen.

Profiel Privébericht Facebook 
     Reageer met citaat 
Ok... is er echt niemand die het interessant vind dat Italiaanse media beweren dat Rossi al bij Repsol heeft getekend in Jerez en Ducati Rossi een 2-jarig aanbod heeft gedaan?

Schijnt tot Mugello te hebben, denk dat ze daarna Lorenzo gaan proberen, mits het natuurlijk waar is dat Stoner weg gaat.

Stoner schijnt het niet relaxt te vinden hoe Ducati vorig jaar met zijn ziekte om is gegaan...
WimLex

Profiel Privébericht Homepage Facebook Twitter Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 12-05-10 om 09:10:27
Ok... is er echt niemand die het interessant vind dat Italiaanse media beweren dat Rossi al bij Repsol heeft getekend in Jerez en Ducati Rossi een 2-jarig aanbod heeft gedaan?

Schijnt tot Mugello te hebben, denk dat ze daarna Lorenzo gaan proberen, mits het natuurlijk waar is dat Stoner weg gaat.

Stoner schijnt het niet relaxt te vinden hoe Ducati vorig jaar met zijn ziekte om is gegaan...

Je bedoelt neem ik aan Stoner naar Repsol op de plaats van Pedrosa. Lijkt mij voor Honda een goede zet. Stoner heeft de capaciteit om te winnen, ook op minder makkelijke machines. Rossi naar Ducati, zou wel een mooie afsluiter van zijn carriere zijn.

Lorenzo en Rossi hoeven helemaal niet weg, de Yamaha is een machine waarmee je kampioen kan worden. Yamaha lijkt mij ook een goede werkgever.

Wie gaat het plekje van Rossi/Lorenzo opvullen? Spies meteen door of gaan we Pedrosa naar Yamaha zien verschuiven?
Nog altijd gelukkig getrouwd
Programmeur/beheer DC, PPC & OPC
Jarno
 Administrator

Reageer met citaat 
Ducati heeft Stoner m.i. harder nodig dan andersom. Casey is zo'n beetje de enige die om kan gaan met die machine. Ik kan me dus goed voorstellen dat hij daar zo weg is als iets hem niet bevalt.
The.Gambler

Jong en onbezonnen.

Reageer met citaat 
Overigens is nog niets 100% bevestigd. Suppo ontkend ook
WimLex

Reageer met citaat 
Het is inderdaad zo dat Stoner een van de weinigen is die de Duc naar het podium kan rijden. Hayden zit er dit jaar dichter tegenaan, maar is nog geen podium materiaal.

Met een nieuwe rijder neem je toch weer een gokm zelfs als deze Valentino Rossi heet.
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
WimLex schreef 12-05-10 om 13:29:00
Het is inderdaad zo dat Stoner een van de weinigen is die de Duc naar het podium kan rijden. Hayden zit er dit jaar dichter tegenaan, maar is nog geen podium materiaal.

Vind je? Hij is dit jaar in twee races twee keer vierde geworden. Lijkt me toch een behoorlijke visitekaart voor podiummateriaal. Heeft het in beide races beter gedaan dat Stoner, dus ik vind niet dat Stoner wel, en Hyaden niet podium zou kunnen rijden.

Citaat:
Met een nieuwe rijder neem je toch weer een gokm zelfs als deze Valentino Rossi heet.

Volgens mij valt er niet veel te gokken, volgens mij heeft Stoner het wel gezien bij Ducati en trapt hij het af en zullen ze dus wel op zoek moeten naar een andere coureur. En als er iemand uit het huidige GP-veld is die de Ducati beter zou kunnen maken dan is dat natuurlijk Rossi. Hij is niet voor niks "the greatest that has ever been".

« Gewijzigd: 12-05-2010 om 14:00:47 door Optimate »

COTS.
WimLex

Reageer met citaat 
Hayden heeft wel een stap naar voren gemaakt, maar er is nog geen 4e treetje op het podium.

Persoonlijk vind ik Stoner en Ducati wel een mooie combi, hoe ze dat zelf zien kan ik niet beoordelen. Feit is wel dat hij tot nu toe de enige is die de machine zo kan berijden. Dat hij nu twee keer minder presteert dan Hayden is nog geen trend voor het hele seizoen.... Tenzij hij werkelijk al rond is met Honda.

Begrijp me overigens niet verkeerd, ik zou het geweldig vinden als Hayden nog dat ene stapje kan maken.

Van alle mogelijke vervangers is Rossi uiteraard degene met de meeste overwinningen en titels achter zijn naam. Op basis van zijn verleden is hij verreweg de beste kandidaat om het te gaan proberen. Ook Ducati zal er alles aan gelegen zijn om de Doctor van goed gereedschap te voorzien, als hij niet uit de verf komt op de Duc, zullen maar weinig mensen durven zeggen dat het aan de rijder ligt.
The.Gambler

Jong en onbezonnen.

Reageer met citaat 
Denk dat de Duc een stuk gebruiksvriendelijker is geworden. Denk ook dat Hayden nog wel een podium gaat pakken (vorig jaar ook al gedaan natuurlijk).

Lorenzo past denk ik ook wel op de Duc.
Kootje

Proost!!

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 12-05-10 om 16:07:27
Denk dat de Duc een stuk gebruiksvriendelijker is geworden. Denk ook dat Hayden nog wel een podium gaat pakken (vorig jaar ook al gedaan natuurlijk).

Lorenzo past denk ik ook wel op de Duc.

Ik zie Rossi nog niet zo snel weggaan bij Yamaha, al zie ook ik hem graag eens op de Duc. Maar dat Stoner bereid is voor een stap naar Honda kan ik wel begrijpen.

Mocht Rossi blijven dan zie ik eerder Lorenzo vertrekken, wellicht ook naar Honda? Lorenzo en Stoner zou voor Honda een dreamteam zijn. Ik denk dat rossi dan Spies of Dovi naast zich krijgen of wordt Dovi gedegradeerd tot Gresini? Prachtig allemaal, maar zolang er niets is bevestigd blijft het gissen.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
Spies naar Ducati in plaats van Stoner..
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Kootje

Proost!!

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 12-05-10 om 19:25:46
Spies naar Ducati in plaats van Stoner..

Yamaha zal Spies echt niet maar zo laten gaan vrees ik.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
bennieracing

racingteam WK

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Denk toch ook wel dat we Lorenzo samen met Stoner volgend jaar op de Honda zien.

Rossi zal niet bij Yamaha weg gaan denk ik. Spies in het fabrieksteam en Pedrosa op de Tech 3 Yamaha samen met Dovisiozo.

Hayden blijft bij Ducati en zal waarschijnlijk Kallio als teamgenoot krijgen

Het is een wilde gok ik weet het
racingteam WK

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 45

Snelle navigatie: