Silly season 2011..... favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45

Topic: Silly season 2011..... (27025 keer gelezen)
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Lorenzo rijdt dit jaar met nummer 1, maar dan wel met een nummer 1 die bestaat uit zijn eigen initialen.

http://www.racesport.nl/...D/25431/Default.aspx
COTS.
falerossi

www.sport-picture.nl

Profiel Privébericht Homepage 
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 30-01-11 om 17:10:29
Lorenzo rijdt dit jaar met nummer 1, maar dan wel met een nummer 1 die bestaat uit zijn eigen initialen.

Jennifer Lopez
ONK Paparazzo - www.sport-picture.nl -
EPV_52

Poggi #54

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Het nummer ziet er niet uit.... De laatste jaren zien we steeds vaker verschillende soorten nummers wat er niet al te mooi/duidelijk uitziet, maar dit nummer is wel oer-lelijk.
Wim_Kwanten

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Dat kan je toch geen nummer 1 meer noemen. Kan zoiets wel goedgekeurd worden? Het was te verwachten dat hij weer een rare streek zou uithalen.
zelhemboy

Profiel E-mail Privébericht Facebook Twitter 
     Reageer met citaat 
als ik de foto alleen zou zien zou ik er 11 uit halen in plaats van 1
Kootje

Proost!!

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 30-01-11 om 17:46:56
(...)

Jennifer Lopez

Nee, Jan Lul!

Wat een achterlijk nummer . Het is de laatste jaren alleen voor een sportexpert nog mogelijk een rijder te herkennen, zeker in Moto2 of 125. In de MGP is dit iets makkelijker door het kleine veld.

Maar als je de sport bij een breder publiek onder wil brengen dan begint dat met rijdersherkenning. Het is leuk om als leek een programmeboekje voor € 10.- te kopen bij de TT, maar als je de rijders op de startlijst niet kunt vinden in het veld door al die achterlijke rijdersnummers op de motoren dan wordt het lastig het publiek gemotiveerd te houden.

We hoeven van mij niet terug naar gele vlakken met zwarte nummers zoals vroeger in de 500cc tijd (250 was geloof ik groen/wit en 125 zwart/wit), maar dit is ook helemaal niks.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
falerossi

www.sport-picture.nl

Reageer met citaat 
Kootje schreef 31-01-11 om 08:56:20
(...)

Nee, Jan Lul!

Wat een achterlijk nummer . Het is de laatste jaren alleen voor een sportexpert nog mogelijk een rijder te herkennen, zeker in Moto2 of 125. In de MGP is dit iets makkelijker door het kleine veld.

Maar als je de sport bij een breder publiek onder wil brengen dan begint dat met rijdersherkenning. Het is leuk om als leek een programmeboekje voor € 10.- te kopen bij de TT, maar als je de rijders op de startlijst niet kunt vinden in het veld door al die achterlijke rijdersnummers op de motoren dan wordt het lastig het publiek gemotiveerd te houden.

We hoeven van mij niet terug naar gele vlakken met zwarte nummers zoals vroeger in de 500cc tijd (250 was geloof ik groen/wit en 125 zwart/wit), maar dit is ook helemaal niks.

Hoop coureurs herken ik ook mede door hun held kleur/design.
falerossi

www.sport-picture.nl

Reageer met citaat 
Lorenzo in z,n nieuwe pak

EDIT: Foto verwijderd vanwege incorrecte bronvermelding

BRON: Twitter Lorenzo

Petrona's de nieuwe hoofdsponsor?

« Gewijzigd: 01-02-2011 om 17:01:29 door Jarno »

fuzzybear

600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 31-01-11 om 13:22:03
(...)

Hoop coureurs herken ik ook mede door hun held kleur/design.

ja maar jij bent net als velen een kenner.. stel je voor dat je enigszins leek bent...
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 31-01-11 om 13:24:05
Lorenzo in z,n nieuwe pak

(afbeelding)

BRON: Twitter Lorenzo

Petrona's de nieuwe hoofdsponsor?

nee dat denk ik niet. Petronas was al sponsor maar vanwege het wegblijven van een hoofdsponsor heeft het logo waarschijnlijk een wat andere plek op het pak en motor gekregen. Als ze hoofdsponsor waren geworden dan was de kleur van de fiets wel groen geworden denk ik
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
falerossi

www.sport-picture.nl

Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 31-01-11 om 15:31:22
(...)

ja maar jij bent net als velen een kenner.. stel je voor dat je enigszins leek bent...

Moto 2 en de 125cc ken ik een hoop ook niet hoor, zoals je zelf al zegt in de motogp rijden amper 2 hand vol aan coureurs en een hondenkop.
falerossi

www.sport-picture.nl

Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 31-01-11 om 15:33:07
(...)

nee dat denk ik niet. Petronas was al sponsor maar vanwege het wegblijven van een hoofdsponsor heeft het logo waarschijnlijk een wat andere plek op het pak en motor gekregen. Als ze hoofdsponsor waren geworden dan was de kleur van de fiets wel groen geworden denk ik

Petronas staat nu toch wel redelijk groot en vaak op het pak.
fred

Alonso betekent spaans wijf!

Profiel E-mail Privébericht 
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 30-01-11 om 17:10:29

http://www.racesport.nl/...D/25431/Default.aspx
@ Ik zeg, helemaal niks mis met het design van dat nummer. Waarom krijgen zoveel mensen een verhoogde bloeddruk zodra het over Lorenzo gaat

Kijk ook weer eens naar dat kansloze commentaar onder het stukje op racesport.nl

Stoner is altijd te saai, en Lorenzo is te arrogant! Rossi is de ultieme, meest goddelijke, intelligentste, meest sociale, aantrekkelijkste, vriendelijkste, heerlijkste, meest fantastische, meest spontane, en meest sexy persoon die er op de hele boze wereld rond loopt.

Nooit hoor je commentaar op Bautista's design bijvoorbeeld. Of op Hayden's design. Maar owee als Lorenzo weer eens wat verzint. Dan moet de hele wereld daar weer over vallen.

Hulde aan Lorenzo, die trots genoeg is op zijn ongelofelijk grote prestatie, en die trots omzet in dit nummer 1 design.
Hulde aan Lorenzo die de ballen heeft om zijn wereld verover act op te voeren door het planten van de Lorenzo vlag. Hulde aan Lorenzo die niet bang is om op zijn bek te gaan, en schijt heeft aan al die miezerige mannetjes die niet kunnen wachten op het moment dat dat gebeurt.
Hulde aan Lorenzo voor zijn gepaste arrogantie, zijn prestaties verschaffen hem het recht om arrogant te zijn.

Ik kan ondertussen bijna niet wachten op het moment dat Rossi met Motogp pensioen gaat. Ik kan ondertussen bijna niet wachten op het moment dat al zijn fan's definitief in zijn overheerlijke naar bloemen ruikende sterretje kruipen, de motorsport daarmee verlossend van hun kortzichtige vooringenomen geneuzel.
Smoke it, smoke it, smoke it if it's ready for replacement
zelhemboy

Profiel E-mail Privébericht Facebook Twitter 
     Reageer met citaat 
fred schreef 31-01-11 om 17:03:56
(...)
@ Ik zeg, helemaal niks mis met het design van dat nummer. Waarom krijgen zoveel mensen een verhoogde bloeddruk zodra het over Lorenzo gaat

Kijk ook weer eens naar dat kansloze commentaar onder het stukje op racesport.nl

Stoner is altijd te saai, en Lorenzo is te arrogant! Rossi is de ultieme, meest goddelijke, intelligentste, meest sociale, aantrekkelijkste, vriendelijkste, heerlijkste, meest fantastische, meest spontane, en meest sexy persoon die er op de hele boze wereld rond loopt.

Nooit hoor je commentaar op Bautista's design bijvoorbeeld. Of op Hayden's design. Maar owee als Lorenzo weer eens wat verzint. Dan moet de hele wereld daar weer over vallen.

Hulde aan Lorenzo, die trots genoeg is op zijn ongelofelijk grote prestatie, en die trots omzet in dit nummer 1 design.
Hulde aan Lorenzo die de ballen heeft om zijn wereld verover act op te voeren door het planten van de Lorenzo vlag. Hulde aan Lorenzo die niet bang is om op zijn bek te gaan, en schijt heeft aan al die miezerige mannetjes die niet kunnen wachten op het moment dat dat gebeurt.
Hulde aan Lorenzo voor zijn gepaste arrogantie, zijn prestaties verschaffen hem het recht om arrogant te zijn.

Ik kan ondertussen bijna niet wachten op het moment dat Rossi met Motogp pensioen gaat. Ik kan ondertussen bijna niet wachten op het moment dat al zijn fan's definitief in zijn overheerlijke naar bloemen ruikende sterretje kruipen, de motorsport daarmee verlossend van hun kortzichtige vooringenomen geneuzel.

ik vind het ook horen dat de kampioen met 1 rijd...maar dan kun je me kinderachtig vinden of niet maar ik vind dit niet op een 1 lijken, zoals ik eerder al zei is het meer nummer 11 laat ze gewoon in elke klasse duidelijke nummers nemen en niet van die kunst stukjes. ondanks dat je bij de motogp ze wel uit elkaar kan houden omdat het er maar zo weinig zijn.

bron foto
hier is de nummer 1 goed duidelijk zichtbaar
Henduc

Reageer met citaat 
fred schreef 31-01-11 om 17:03:56
(...)

Ha ha, hier kan ik het dus helemaal mee eens zijn. Het lijkt wel of er alleen maar leden van de 'Rossi sekte' op de wereld zijn tegenwoordig. Alles wat de man doet is prachtig en alles wat zijn tegenstanders doen is na-aperij. Bullshit! Ik ben al heel lang een groot Ducati fan maar van mij had hij weg mogen blijven.

Nu we het toch over design hebben, ik snap die 'design professionals' die de ontwerpen voor de Rossi Duc en man's leren pak hebben bedacht dus niet. Dat ziet er toch niet uit met dat geel en rood?
Nee, dan maar zo'n samengestelde nr1. Lorenzo is er tenminste trots op dat hij kampioen is en met dat nr MAG rijden! Dat heeft Rossi (nog) nooit gedaan, was waarschijnlijk commercieel niet verantwoord.

Pagina's: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45

Snelle navigatie: