Silly season 2011..... favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45

Topic: Silly season 2011..... (27026 keer gelezen)
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Capirossi volgend jaar misschien terug op Ducati.

http://www.crash.net/...atellite_ducati.html

Ik heb het nu eigenlijk wel gezien met Loris Capirossi. Tijd voor iemand anders.

« Gewijzigd: 26-05-2010 om 11:54:26 door Optimate »

COTS.
WimLex

Profiel Privébericht Homepage Facebook Twitter Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
Capirossi is wel een van de rijders die bewezen heeft te kunnen winnen op de Duc. Leeftijd speelt wat mij betreft geen rol. Zolang je de strijd met de rest van het veld aan kunt is er geen probleem.
Nog altijd gelukkig getrouwd
Programmeur/beheer DC, PPC & OPC
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
WimLex schreef 26-05-10 om 15:41:01
Capirossi is wel een van de rijders die bewezen heeft te kunnen winnen op de Duc. Leeftijd speelt wat mij betreft geen rol. Zolang je de strijd met de rest van het veld aan kunt is er geen probleem.

En wat bedoel je met "strijd kunnen aangaan"? Met de top mee kunnen of ergens in de 2e helft van het veld meerijden? Want dat kun je lang volhouden natuurlijk En dat is inmiddels ook waar Loris terecht gekomen is. Ik denk dat hij meer een zitje krijgt omdat de hele goegemeente sympatiek vind en omdat hij het PR-technisch goed doet, i.p.v. de resultaten die hij weet te boeken.
COTS.
ossje

Profiel Privébericht Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
Volgens Speedweek heeft Stoner bij Honda getekend voor 2011.

http://www.speedweek.ch/...chselt-zu-Honda.html
WimLex

Profiel Privébericht Homepage Facebook Twitter Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 26-05-10 om 16:28:26
(...)

En wat bedoel je met "strijd kunnen aangaan"? Met de top mee kunnen of ergens in de 2e helft van het veld meerijden? Want dat kun je lang volhouden natuurlijk En dat is inmiddels ook waar Loris terecht gekomen is. Ik denk dat hij meer een zitje krijgt omdat de hele goegemeente sympatiek vind en omdat hij het PR-technisch goed doet, i.p.v. de resultaten die hij weet te boeken.

Een beetje laat, maar goed Capirossi is volgens mij nog snel genoeg, die machine waar hij op rijdt is lang geen topmateriaal. Op een Honda of Duc rijdt hij beslist nog heel wat rijders het snot voor de ogen.
Nog altijd gelukkig getrouwd
Programmeur/beheer DC, PPC & OPC
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Er wordt gezegd dat Stoner voor 5 miljoen naar HRC gaat. Holy Guacemole!

http://www.racesport.nl/...D/23501/Default.aspx
COTS.
RG500IU

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Homepage Twitter 
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 17-06-10 om 21:57:23
..Stoner voor 5 miljoen naar HRC ..

Niks nieuws, eigenlijk het verhaal v 2 posts hiervoor v Ossje wat speedweek vertelt. Motomatters.com maakt er eigen (prima geschreven) verhaal van en racesport vertaalt t dan nog even voor degenen die er nog niks v begrepen hebben..
Maar goed, niks officieel nog. Maar de geruchten vd laatste maanden wijzen er steeds meer op..

Lekker, de molen komt op gang! Dit zou betekenen dat een vd 4 aliens verhuizen gaat. Reken maar dat (als dit waar zou zijn) Ducati natuurlijk monsteraanbod gaat doen naar een vd Fiat Yamaha rijders..vervolgens komt daar weer plekje vrij...voor een vd Repsol Honda rijders die weggeschopt is vanwege komst Stoner.. I love it
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 17-06-10 om 22:26:10
(...)

Niks nieuws, eigenlijk het verhaal v 2 posts hiervoor v Ossje wat speedweek vertelt. Motomatters.com maakt er eigen (prima geschreven) verhaal van en racesport vertaalt t dan nog even voor degenen die er nog niks v begrepen hebben..
Maar goed, niks officieel nog. Maar de geruchten vd laatste maanden wijzen er steeds meer op..

Lekker, de molen komt op gang! Dit zou betekenen dat een vd 4 aliens verhuizen gaat. Reken maar dat (als dit waar zou zijn) Ducati natuurlijk monsteraanbod gaat doen naar een vd Fiat Yamaha rijders..vervolgens komt daar weer plekje vrij...voor een vd Repsol Honda rijders die weggeschopt is vanwege komst Stoner.. I love it

Ik denk toch dat dit het einde is van Pedrosa bij HRC. Hij heeft hen niet gebracht wat ze willen: het wereldkampioenschap. Kan me niet voorstellen dat hij naar Ducati gaat, denk niet dat ze daar zitten te wachten op iemand als Pedrosa. Dan zie ik eerder Rossi of Lorenzo daarheen gaan.

« Gewijzigd: 17-06-2010 om 23:34:59 door Optimate »

COTS.
zelhemboy

Profiel E-mail Privébericht Facebook Twitter 
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 17-06-10 om 23:20:18
(...)

Ik denk toch dat dit het einde is van Pedrosa bij HRC. Hij heeft hen niet gebracht wat ze willen: het wereldkampioenschap. Kan me niet voorstellen dat hij naar Ducati gaat, denk niet dat ze daar zitten te wachten op iemand als Pedrosa. Dan zie ik eerder Rossi of Lorenzo daarheen gaan.

pedrosa is ook een te klein mannetje voor zo'n sterke duc
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
zelhemboy schreef 18-06-10 om 11:35:19
(...)

pedrosa is ook een te klein mannetje voor zo'n sterke duc

Dat zeiden we ook toen hij op de Honda kwam. Denk je dat dat een slappe machine is? En bovendien, Capirossi is niet veel groter en die heeft best wel wat sucessen op de Duc weten te boeken.
COTS.
zelhemboy

Profiel E-mail Privébericht Facebook Twitter 
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 18-06-10 om 11:44:17
(...)

Dat zeiden we ook toen hij op de Honda kwam. Denk je dat dat een slappe machine is? En bovendien, Capirossi is niet veel groter en die heeft best wel wat sucessen op de Duc weten te boeken.

oke...maar de honda is wel gemaakt voor de strakke lijnen wie pedrosa ook probeert te rijden de duc is meer het gooi en smijt werk wat capirossi ook doet....maar ja wat weet ik er nou van he....
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
zelhemboy schreef 18-06-10 om 11:49:36
(...)

oke...maar de honda is wel gemaakt voor de strakke lijnen wie pedrosa ook probeert te rijden de duc is meer het gooi en smijt werk wat capirossi ook doet....maar ja wat weet ik er nou van he....

Ja dat klopt maar ik zie niet direct in wat zijn lengte daarmee te maken heeft. Ach, ik denk toch niet Pedrosa naar Ducati gaat. Ik verwacht een beetje het volgende: Stoner naar Honda (dat lijkt immers zeker), Rossi naar Ducati, Lorenzo blijft dan bij Yamaha en krijgt Spies erbij als teamgenoot. Pedrosa, tja, weet ik ook niet. Klantenteam misschien? Naar de Moto2? Misschien naar Suzuki als vervanger van Capirossi?
COTS.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Profiel E-mail Privébericht 
     Reageer met citaat 
Pedrosa heeft 2 weken terug met overmacht de GP van Mugello gewonnen. Nou twijfel ik er zelf ook aan of hij in staat is Lorenzo voor de titel te bedreigen, maar als er iemand is die het moet doen dan is hij het wel.

Ligt er dus aan of hij in staat is z'n goede vorm vast te houden. En zou mooi zijn als hij eens blessurevrij bleef. Maar ik wil dus zeggen dat Dani toch wel de absolute nummer 1 van Honda is (al jaren) en ik vind het niet zo vanzelfsprekend dat hij in 2011 het veld moet ruimen voor Stoner. Denk dat Dovizioso toch meer onder vuur ligt. Hij heeft vorig jaar wel een race gewonnen (onder natte omstandigheden) maar onder normale omstandigheden heeft hij nog weinig spectaculairs laten zien. Die 3e plaatsen zijn wel oke, maar lijkt me niet genoeg voor Honda.
Yippie Kay Yee!
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Okee, zit ook weer wat in. Pedrosa doet het inderdaad toch wel wat beter dan Dovi. Anderzijds zal Pedrosa ook wel wat meer kosten. Ik heb ook de indruk (maar dat is dus slechts een indruk) dat men het bij Honda wel een beetje gehad heeft met pedrosa. De verwachtingen waren hoog, het wereldkampioenschap, maar tot nu toe heeft hij die niet waar kunnen maken. Anderzijds wil Repsol er toch ook graag een Spanjaard bij hebben en als pedrosa gaat wordt dat ook een probleempje. En Lorenzo zie ik niet snel plaats nemen naast Stoner. Die wil juist nr.1 worden binnen een team.
COTS.
Kootje

Proost!!

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
De enige reden waarom Pedrosa bij Honda het veld zal moeten ruimen lijkt mij Alberto Puig. Op zich hebben ze denk ik nog wel vertrouwen in Dani maar die Puig is voor Dani's progressie bij Honda een sta-in-de-weg.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45

Snelle navigatie: