Silly season 2011..... favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 45

Topic: Silly season 2011..... (27028 keer gelezen)
RG500IU

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Homepage Twitter 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 22-07-10 om 20:41:05
Man o man....

Zeker een trekje van je om steeds op zo'n manier je posts te openen
Optimate schreef 22-07-10 om 20:43:34
(...)
Als je dit serieus meent dan onderstreep je dus met dit bericht de deplorabale toestand van de motorsport ...

Daar zijn we het in elk geval over eens..

Abraham zal natuurlijk direct de schijn tegen hebben met zijn rijke pa, kan hij dr wat aan doen?

Als ik bijgaande link lees (als hij waarheidsgetrouw is) dan denk ik dat een 50,1 op Mugello niet verkeerd is. Da's een dikke top10 rondetijd. We weten echter niets over de omstandigheden. Is beetje appels met peren vergelijken.. Maar iemand die laatste 2 GP's in elk geval top5 reed kan toch best goed motoGP materiaal zijn?

Moet het criterium een wereldtitel, of op zijn minst GP zege(s) zijn voor een motoGP zitje? Ik vind zo'n Espargaró (die kennelijk ook niet aan Optimate's eisen voldoet) het helemaal niet verkeerd doen bv..

Zo ja dan moeten we dus direct Luthi, Talmacsi, di Meglio & Simón naar mgp schoppen...
Mocht(en) je/jullie het niet met mee eens zijn, noem dan gelijk maar een paar reële opties voor volgend jaar?
Ik kom op dit ogenblik niet verder dan Crutchlow, Elias en De Angelis...

« Gewijzigd: 22-07-2010 om 22:12:06 door RG500IU »

fuzzybear

600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 22-07-10 om 22:08:52
(...)

Zeker een trekje van je om steeds op zo'n manier je posts te openen
(...)

Daar zijn we het in elk geval over eens..

Abraham zal natuurlijk direct de schijn tegen hebben met zijn rijke pa, kan hij dr wat aan doen?

Als ik bijgaande link lees (als hij waarheidsgetrouw is) dan denk ik dat een 50,1 op Mugello niet verkeerd is. Da's een dikke top10 rondetijd. We weten echter niets over de omstandigheden. Is beetje appels met peren vergelijken.. Maar iemand die laatste 2 GP's in elk geval top5 reed kan toch best goed motoGP materiaal zijn?

Moet het criterium een wereldtitel, of op zijn minst GP zege(s) zijn voor een motoGP zitje? Ik vind zo'n Espargaró (die kennelijk ook niet aan Optimate's eisen voldoet) het helemaal niet verkeerd doen bv..

Zo ja dan moeten we dus direct Luthi, Talmacsi, di Meglio & Simón naar mgp schoppen...
Mocht(en) je/jullie het niet met mee eens zijn, noem dan gelijk maar een paar reële opties voor volgend jaar?
Ik kom op dit ogenblik niet verder dan Crutchlow, Elias en De Angelis...

Ben het helemaal met je eens. Kijk dat we moeten afvragen op welke manier een Abraham (eventueel) mee gaat rijden is afwachten. Maar om de maatstaaf zo neer te leggen zoals RG hierboven schetst lijkt me ook niet optimaal. En zoals ook al gemeld als het team blijft bestaan hebben ze later mooi ruimte voor een wat betere rijder. LCR begon ook niet aan de top maar doen het nu ook niet verkeerd. En wat als Pramac ook had bedacht dat ze niet gingen starten omdat ze Rossi niet konden contracteren??
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
The.Gambler

Jong en onbezonnen.

Profiel Privébericht Facebook 
     Reageer met citaat 
(...)

Als je dit serieus meent dan onderstreep je dus met dit bericht de deplorabale toestand van de motorsport anno 2010. Het maakt niet uit wie er mee doet, elke jan drol is welkom. In het verleden behaalde resultaten doen totaal niet tezake.

Dat is helaas idd 2010. En niet alleen in de motorsport. Neem maar eens een kijkje in het F1 startveld!
De_Wim

ex-zaccer

Profiel E-mail Privébericht Facebook 
     Reageer met citaat 
(...)

Als je dit serieus meent dan onderstreep je dus met dit bericht de deplorabale toestand van de motorsport anno 2010. Het maakt niet uit wie er mee doet, elke jan drol is welkom. In het verleden behaalde resultaten doen totaal niet tezake.

Daar ben ik het niet mee eens, dat alleen GP-winnaars (of nog liever wereldkampioenen) naar de moto-GP zouden mogen is eerder iets van de laatste jaren. Dit is een gevolg van de (veel te) hoge kosten die er aan dit kampioenschap hangen.

Mannen als Jurgen, Barry, Cees Doorakkers, Boet van Dulmen, Wil Hartog en Jack Middelburg hebben volgens mij ook nooit een GP of WK gewonnen voor ze naar de (toen ook al) koningsklasse gingen...

Als je grotere startvelden wilt (en dat willen de meesten, ik in elk geval), dan zullen er ook mensen meedoen die niet meedoen voor de top 5, maar meedoen voor een puntje, (en hopen dat ze in de toekomst wereldtop worden).

Ik hoop dat er met de regelementswijzigingen (meer standaard 1000cc in 2012?) weer ruimte is voor teams met een lager budget, dan komen er mischien snel meer 'Abrahams'.
Tijd voor een nieuwe signature.
zelhemboy

Profiel E-mail Privébericht Facebook Twitter 
     Reageer met citaat 
mischien geen motogp meer voor edwards in 2011:

Citaat:
Edwards denkt aan terugkeer naar WK Superbike
Tweevoudig wereldkampioen Colin Edwards zit de laatste tijd hard te denken aan een terugkeer naar het WK Superbike nu het in de MotoGP niet meer zo heel erg lekker gaat met de Monster Yamaha Tech 3 rijder.

bron
falerossi

www.sport-picture.nl

Profiel Privébericht Homepage 
     Reageer met citaat 
zelhemboy schreef 27-07-10 om 13:31:30
mischien geen motogp meer voor edwards in 2011:

(...)

Dat was al enigszins bekend
ONK Paparazzo - www.sport-picture.nl -
Elvera

Leggendario

Profiel Privébericht Homepage Facebook Twitter 
Geslacht: vrouw
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 27-07-10 om 19:21:15
(...)

Dat was al enigszins bekend

Dat had ik ook gemist,eerlijk gezegt .
Ik denk dat hij in de WSBK meer op zijn plek is.
'I am not stupid,you know.When i enjoy,i do know what is a throttle' Frankie Chili,Valencia,2004.
The.Gambler

Jong en onbezonnen.

Profiel Privébericht Facebook 
     Reageer met citaat 
Elvera schreef 27-07-10 om 21:46:47
(...)

Dat had ik ook gemist,eerlijk gezegt .
Ik denk dat hij in de WSBK meer op zijn plek is.

Ik denk dat hij het ook daar heel moeilijk gaat krijgen!
Wim_Kwanten

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 28-07-10 om 08:18:44
(...)

Ik denk dat hij het ook daar heel moeilijk gaat krijgen!

Dat denk ik ook. Toseland, toch ook een 2-voudig WSBK kampioen net zoals Edwards, heeft het niet gemakkelijk dit jaar. Al hoop ik eigenlijk dat Edwards in het WSBK opnieuw kan schitteren.
Elvera

Leggendario

Profiel Privébericht Homepage Facebook Twitter 
Geslacht: vrouw
     Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 28-07-10 om 11:04:55
(...)

Dat denk ik ook. Toseland, toch ook een 2-voudig WSBK kampioen net zoals Edwards, heeft het niet gemakkelijk dit jaar. Al hoop ik eigenlijk dat Edwards in het WSBK opnieuw kan schitteren.

Dat laatste eigenlijk vooral ; ik hoop dat we dan weer de CE zien als ten tijde van de Castrol Honda .
'I am not stupid,you know.When i enjoy,i do know what is a throttle' Frankie Chili,Valencia,2004.
zelhemboy

Profiel E-mail Privébericht Facebook Twitter 
     Reageer met citaat 
Elvera schreef 28-07-10 om 11:09:35
(...)

Dat laatste eigenlijk vooral ; ik hoop dat we dan weer de CE zien als ten tijde van de Castrol Honda .

zou ook wel mooi zijn als die weer echt mee kan doen vind het wel een leuke kerel hoe die doet
SITO

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Colin is al in vergaande onderhandelingen met Xerox Ducatie. Verwacht dat op korte termijn deze deal rond komt. Overgens zou hij het liefst in de Moto GP blijven echter het strijden om de 8e/9e plaats daar past hij voor.
WimLex

Profiel Privébericht Homepage Facebook Twitter Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
Colin is een aardige kerel, hij was in Assen even in het Dutch TT house en werd door Corné Klijn het podium opgelokt, terwijl hij dacht voor een paar handtekening te zijn gevraagd. Hij paste zich echter meteen aan maakte er een leuk gesprek van. Daarna nam hij alsnog de tijd voor een praatje en handtekeningen.

Van mij mag hij ook nog wel even in een WK serie blijven, hij heeft absoluut een goede instelling.

Valt me wel op dat deze rijders een stuk relaxter zijn dan je zou verwachten. Maar dat verschilt waarschijnlijk ook per weekend.

Ik had een paar jaar geleden een leuk gesprek met Casey Stoner, afgelopen TT liep ik Thundercracker tegen het lijf die het een onuitstaanbaar mannetje vond die niet eens een handtekening wilde zetten in zijn fotoboek.
Nog altijd gelukkig getrouwd
Programmeur/beheer DC, PPC & OPC
Jarno
 Administrator

Profiel E-mail Privébericht 
     Reageer met citaat 
WimLex schreef 29-07-10 om 07:19:43
Ik had een paar jaar geleden een leuk gesprek met Casey Stoner, afgelopen TT liep ik Thundercracker tegen het lijf die het een onuitstaanbaar mannetje vond die niet eens een handtekening wilde zetten in zijn fotoboek.

Nou zat Casey Stoner een paar jaar geleden ook een stuk beter in zijn vel. Volgens mij heeft hij het bepaald niet naar zijn zin op het moment. Dat zal volgend jaar wel weer wat beter gaan, denk ik.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
Nou het schijnt toch door te gaan. Ik vind het geen verkeerde ontwikkeling dat er meer teams komen.

Ook al is Abraham geen topper.

http://www.racesport.nl/MotoGP/MotoGP/abraham-in-2011-op-zesde-ducati-update/tabid/63/iNews_ID/23964/Default.aspx
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 45

Snelle navigatie: