Interesse in een ONK competitie. favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2 3

Poll
Vraagstelling: Ga je meedoen aan een ONK competitie?
Ja 19 (70%)
Nee 4 (15%)
Misschien 4 (15%)
Aantal stemmen: 27
Topic: Interesse in een ONK competitie. (1587 keer gelezen)
falerossi

www.sport-picture.nl

Profiel Privébericht Homepage 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
WimLex schreef 23-03-11 om 12:08:35
Komend weekend is het zover, het eerste ONK weekend.

Ik ben net op de rails met de DC en FRC, maar wil toch nog proberen om een ONK competitie op te starten.

Mijn idee is om per race te voorspellen wie er op het podium staan in in ieder geval de SuperSport en de SuperBike klasse, een soort FRC dus.

Op verzoek van een aantal mensen zal ik er voor zorgen dat je inzending blijft staan voor alle wedstrijden. Heb je zin om aan te passen mag het, wil je het eenmalig insturen kan dat ook.

Punten telling zal ook ongeveer gelijk zijn aan die van de FRC

In principe zou ik de FRC kunnen kopieren en alleen wat aanpassingen hoeven te doen, dus heb ik goede hoop het in een avond in elkaar te kunnen zetten.

Super
ONK Paparazzo - www.sport-picture.nl -
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 

Ik ben net op de rails met de DC en FRC, maar wil toch nog proberen om een ONK competitie op te starten.

Mijn idee is om per race te voorspellen wie er op het podium staan in in ieder geval de SuperSport en de SuperBike klasse, een soort FRC dus.

Op verzoek van een aantal mensen zal ik er voor zorgen dat je inzending blijft staan voor alle wedstrijden. Heb je zin om aan te passen mag het, wil je het eenmalig insturen kan dat ook.

Punten telling zal ook ongeveer gelijk zijn aan die van de FRC

In principe zou ik de FRC kunnen kopieren en alleen wat aanpassingen hoeven te doen, dus heb ik goede hoop het in een avond in elkaar te kunnen zetten.

mooi!
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Paul17

Profiel Privébericht Homepage Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 

Vind je het heel erg als ik een weekje later naar Assen rij? Eerste ONK weekend is nl niet aanstaande maar het weekend daarna.
Jarno
 Administrator

Profiel E-mail Privébericht 
     Reageer met citaat 
Paul17 schreef 23-03-11 om 18:46:53
(...)

Vind je het heel erg als ik een weekje later naar Assen rij? Eerste ONK weekend is nl niet aanstaande maar het weekend daarna.

Geen Paasraces dit jaar dus maar Lenteraces? Hmm, ik moet echt eens die kalenders gaan afmaken want ik volg het nog allemaal voor geen meter dit seizoen. Het is alweer eind maart.
Paul17

Profiel Privébericht Homepage Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 23-03-11 om 19:05:56
(...)

Geen Paasraces dit jaar dus maar Lenteraces? Hmm, ik moet echt eens die kalenders gaan afmaken want ik volg het nog allemaal voor geen meter dit seizoen. Het is alweer eind maart.

Ik had 'm ook op 2e paasdag in de agenda staan overigens.
zelhemboy

Profiel E-mail Privébericht Facebook Twitter 
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 23-03-11 om 19:05:56
(...)

pasen valt pas eind april denk dat ze dan in de knoei komen met de weekenden
WimLex

Profiel Privébericht Homepage Facebook Twitter Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
Paul17 schreef 23-03-11 om 18:46:53
(...)

Dat is al de tweede keer dat ik een week mis zit, geeft me wel meteen een paar dagen speling. Had ook onze optredens een week eerder in mijn hoofd zitten.
Nog altijd gelukkig getrouwd
Programmeur/beheer DC, PPC & OPC

Pagina's: 1 2 3

Snelle navigatie: