ONK 2 Hengelo (GLD) favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: ONK 2 Hengelo (GLD) (30924 keer gelezen)
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
De 2e race voor het ONK 125cc zal verreden worden op het stratenciruit van Hengelo.
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
En even voor de volledigheid: dat is in het weekend van 15 en 16 mei.

En het gaat om Hengelo Gelderland....

Da's het Hengelo zonder station.....

Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
Weet iemand of er al een lijst is met deelnemers
     Reageer met citaat 
mcstef schreef 27-04-10 om 09:19:55
Weet iemand of er al een lijst is met deelnemers


Nog niet op de website zien staan. Maar neem aan dat er de nodige heren niet aanwezig zullen zijn.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
Er is dan ook IDM. Dus er kunnen nooit veel aan de start staan.
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
denk ook dat er weining animo zal zijn, het merendeel start bij het IDM.

niet echt handig gepland van de KNMV/Hamove.
Rebelske
GSX-R 600

     Reageer met citaat 
crosser78 schreef 27-04-10 om 17:41:16
denk ook dat er weining animo zal zijn, het merendeel start bij het IDM.

niet echt handig gepland van de KNMV/Hamove.


Niet gehinderd door al te veel kennis: is het niet echt handig gepland van de KNMV of van het IDM? Hengelo is elk jaar zo'n beetje rond dit weekend en op zich zijn mensen gewoontedieren, dus is het niet zo gek om vast te houden aan een bepaalde datum. Ik kan me wel voorstellen dat het IDM zich er weinig van aantrekt.
Er zijn mensen die het nog steeds niks vinden dat de SBK van sept naar april is verplaatst, dus wat dat betreft snap ik het wel een beetje.
De_Wim
maar dan anders

     Reageer met citaat 
Trax schreef 19-04-10 om 08:18:35
En het gaat om Hengelo Gelderland....

Da's het Hengelo zonder station.....


Rebelske schreef 28-04-10 om 19:10:02
...Er zijn mensen die het nog steeds niks vinden dat de SBK van sept naar april is verplaatst...


Voel me niet aangesproken hoor.
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
     Reageer met citaat 
Rebelske schreef 28-04-10 om 19:10:02
(...)


Niet gehinderd door al te veel kennis: is het niet echt handig gepland van de KNMV of van het IDM? Hengelo is elk jaar zo'n beetje rond dit weekend en op zich zijn mensen gewoontedieren, dus is het niet zo gek om vast te houden aan een bepaalde datum. Ik kan me wel voorstellen dat het IDM zich er weinig van aantrekt.
Er zijn mensen die het nog steeds niks vinden dat de SBK van sept naar april is verplaatst, dus wat dat betreft snap ik het wel een beetje.


De IDM kalender was in oktober al klaar. De wegracekalender voor het ONK pas in de tweede helft van februari. Dan lijkt het mij duidelijk dat je het IDM niets kan verwijten.

Ik had trouwens het WSBK ook liever in september in Assen, ook al omdat het dan altijd minder warm is dan eind april. Die zon stak echt hard afgelopen weekend.

Bovendien vond ik het erg jammer dat het ONK Supersport in Spa-Francorchamps in hetzelfde weekend reed. Nu was er geen enkele Nederlandse wildcard in Assen in de Stock 600 of het WSS.

« Gewijzigd: 28-04-2010 om 21:22:57 door Wim_Kwanten »

crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
denk als er 10 deelnemers in hengelo aan de start staan is het al veel
Rebelske
GSX-R 600

     Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 28-04-10 om 21:18:42
(...)


De IDM kalender was in oktober al klaar. De wegracekalender voor het ONK pas in de tweede helft van februari. Dan lijkt het mij duidelijk dat je het IDM niets kan verwijten.
....


Tenzij je stelling dus is: het is elk jaar hetzelfde, dus ze kunnen er van het IDM al 10 jaar van te voren rekening mee houden. Er gaat ook niemand iets verzinnen in het laatste weekend van juni.
Toegegeven, de TT heeft net dat kleine beetje meer allure

En ach, wat maakt het mij uit. Ik hoop gewoon op lekker weer en ik zit zeker weten op de tribune bij start finish, of er nou 10 deelnemers aan de start staan of 30.
Als er weer iemand zo lief is mij zomaar een paddockbandje te geven (ja, soms helpt het om een blonde vrouw in een motorpak te zijn), is mijn dag helemaal gemaakt.
Mocht iemand zich dat van vorig jaar herinneren: nogmaals hartelijk dank!
Rebelske
GSX-R 600

     Reageer met citaat 
De_Wim schreef 28-04-10 om 19:36:47
(...)


(...)


Voel me niet aangesproken hoor.


crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
(voorlopige) deelnemerslijst ONK 125

5 Pouw Roy NL Aprilia Team Holland - Mototechnic
17 Ruiter, de Henk NL Honda HDR-racing
21 Bunt, van de Jerry NL Honda Jerry's Racingteam
22 Brink Ricardo NL Ktm Ep vd Scheer Autolakken BV
24 Rodink Tasia NL Honda Van Buuren Racing Team
27 Jansen Mick NL Honda Arie Molenaar Motors
42 Slooten Brian NL Bakker Bakker Frames
46 Thoonen Davy NL Honda Racing Team Thoonen
51 Broekhoven, van Bryan NL Honda Dutch Racing Team
64 Tessels Wayne NL Honda Wayness Racing Team
76 Rispens Joey NL Ktm Velco Racing Team


11 coureurs momenteel, valt niet eens tegen gezien het het feit dat er ook een IDM gelijktijdig wordt verreden.
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
1e training ONK 125cc Hengelo

1.Bryan van Broekhoven
2.Jerry van de Bunt
3.Roy Pouw
4.Davy Thoonen
5.Wayne Tessels
6.Joey Rispens
7.Mick Jansen
8.Tasia Rodink
9.Henk Ruiter
10.Brian Slooten
11.Ricardo Brink
     Reageer met citaat 
ik weet niet of brian slooten nog aan de start komt met zijn bakker...die had hij namelijk voor mijn neus in de eerste training totaal afgeschreven

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: