Ronde 1: Lausitzring 2010 favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2

Topic: Ronde 1: Lausitzring 2010 (2087 keer gelezen)
falerossi

www.sport-picture.nl

Profiel Privébericht Homepage 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Leuk dat je even reageert Barry Nu weet je in ieder geval hoe het IDM werkt en kun het volgende weekend voor dubbel podium gaan
ONK Paparazzo - www.sport-picture.nl -
siegerrr

Reageer met citaat 
bally schreef 27-04-10 om 19:54:50
Hoi allemaal,

.....

we hebben nog wel het een en ander te doen en te testen. Ik vind dat karl (en team) het huiswerk goed gedaan hebben, het was een beetje smerig spel maar de winst is aan hun. Nu is het aan ons om te reageren!

op naar de volgende, groeten barry

Ik hou wel smeuïge verhalen . Licht eens tipje van de sluier op over het spel wat Karl en team gespeeld hebben als je wilt.

Succes tijdens de volgende race
falerossi

www.sport-picture.nl

Reageer met citaat 
siegerrr schreef 27-04-10 om 21:17:23
(...)

Ik hou wel smeuïge verhalen . Licht eens tipje van de sluier op over het spel wat Karl en team gespeeld hebben als je wilt.

Jij vraagt wat ik dacht maar denk ik hou me stil
bally

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
siegerrr schreef 27-04-10 om 21:17:23
(...)

geen stress hoor, in het kort zijn wij samen met Holzhauer actief als ontwikkelingsteam, we proberen dus de banden nog verder te verbeteren. vanuit het team van karl kwamen positieve berichtten over de nieuwe versie banden waar wij toch nog wel wat problemen mee hadden. aangezien dit de 'nieuwe" weg is probeerden we oplossingen te zoeken. die vonden we niet. na race 1 bleek dat holzhauer inmiddels al een tijdje met andere banden reed doordat ze dezelfde bevindingen hadden die wij hadden. het testrapport vertelde echter een ander verhaal...

geen paniek, seizoen is nog even en we hebben een les geleerd. nogmaals Karl was gewoon hele weekend sterk en heeft verdiend gewonnen.
vanaf de volgende race vechten we met gelijke middelen.

ik heb het naar me zin in het IDM!

tjuss barry
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
bally schreef 28-04-10 om 13:24:04
(...)

geen stress hoor, in het kort zijn wij samen met Holzhauer actief als ontwikkelingsteam, we proberen dus de banden nog verder te verbeteren. vanuit het team van karl kwamen positieve berichtten over de nieuwe versie banden waar wij toch nog wel wat problemen mee hadden. aangezien dit de 'nieuwe" weg is probeerden we oplossingen te zoeken. die vonden we niet. na race 1 bleek dat holzhauer inmiddels al een tijdje met andere banden reed doordat ze dezelfde bevindingen hadden die wij hadden. het testrapport vertelde echter een ander verhaal...

geen paniek, seizoen is nog even en we hebben een les geleerd. nogmaals Karl was gewoon hele weekend sterk en heeft verdiend gewonnen.
vanaf de volgende race vechten we met gelijke middelen.

ik heb het naar me zin in het IDM!

tjuss barry

Hey Barry dus als ik het goed begrijp heeft holzhauer 2 rapporten opgesteld over de banden. 1 voor de firma en 1 voor jullie ter inzage?

Weet je inderdaad direct op welke manier er gewerkt word door het team (en eventuele andere teams)

Ik zeg: tactisch terug pakken die gasten!

succes de volgende rondes!
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
falerossi

www.sport-picture.nl

Reageer met citaat 
IDM races Lausitzring nu online

http://www.racesport.nl/...zring+nu+online.html
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Hartstikke mooi dat beelden van de IDM nu te zien zijn op racesport. Goed bezig daar!
COTS.
Giacomo

ZAC #905

Profiel E-mail Privébericht Homepage 
     Reageer met citaat 
Mooie beelden op Racesport. Top
Niels

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
In Motorsport Aktuell staat dat het team van Jorg Teuchert schuldig is bevonden nav protest van BMW, aan een niet reglementaire (bewerken van) cylinderkop tijdens de IDM Hockenheim van afgelopen seizoen....Teuchert zijn overwinning in race 2 van de IDM Hockenheim incl punten zijn hem afgenomen, wel behoud hij het kampioenschap.
Gompie

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Word het ook niet eens tijd dat er in Nederland ook strenger gecontroleerd word.
falerossi

www.sport-picture.nl

Reageer met citaat 
Gompie schreef 07-05-10 om 23:30:11
Word het ook niet eens tijd dat er in Nederland ook strenger gecontroleerd word.

Blijft er niemand meer over.
Gompie

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Begin maar eens met de top5!!!!
Niels

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 07-05-10 om 23:31:54
(...)

Hoezo blijft er dan niemand over? is het hele startveld illegaal? vorig jaar reed Teuchert ook in de SS600 tijdens de IDM Hockenheim, kwam van 12 naar 1, blaasde iedereen weg....was zeker ook legaal...of de fiets van Chrutslow....

iedereen weet om welk merk motoren het gaat en waar ze getuned worden dus begin daar scheelt al een heleboel!
falerossi

www.sport-picture.nl

Reageer met citaat 
Niels schreef 08-05-10 om 08:29:24
(...)

Hoezo blijft er dan niemand over? is het hele startveld illegaal? vorig jaar reed Teuchert ook in de SS600 tijdens de IDM Hockenheim, kwam van 12 naar 1, blaasde iedereen weg....was zeker ook legaal...of de fiets van Chrutslow....

iedereen weet om welk merk motoren het gaat en waar ze getuned worden dus begin daar scheelt al een heleboel!

Omdat ik denk als je elke motor van top tot teen gaat controleren dat er weinig zijn die aan alle eisen voldoen. Maar misschien zit ik er ook wel compleet naast hoor.
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Gompie schreef 07-05-10 om 23:30:11

Al jarenlang hoor je dat er in het ONK zoveel geknoeid wordt, al jarenlang wordt daar over geklaagd en ook al jarenlang hoor je ook antwoorden als:

falerossi schreef 07-05-10 om 23:31:54
(...)

We zitten elkaar dus allemaal voor de gek te houden en stommetje te spelen?
COTS.

Pagina's: 1 2

Snelle navigatie: