Race 10, Magny Cours favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2 3

Topic: Race 10, Magny Cours (1443 keer gelezen)
Wim_Kwanten

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 02-10-10 om 22:45:15
Nu nog even zien hoe Marino het morgen zal doen tijdens de race. Geeft meteen een beeld hoe sterk de top van de Stock600 nu precies is.

De top is niet bepaald sterk, zeker niet als je de resultaten van de wildcards van de afgelopen weekends ziet:
- Mossey: pole en overwinning in Silverstone
- Moser: pole op de Nürburgring
- Imola: voor het ingaan van de laatste bocht in de laatste ronde 2 wildcards op kop
- Magny-Cours: overwinning voor Metcher
zelhemboy

Profiel E-mail Privébericht Facebook Twitter 
     Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 03-10-10 om 09:38:35
(...)

De top is niet bepaald sterk, zeker niet als je de resultaten van de wildcards van de afgelopen weekends ziet:
- Mossey: pole en overwinning in Silverstone
- Moser: pole op de Nürburgring
- Imola: voor het ingaan van de laatste bocht in de laatste ronde 2 wildcards op kop
- Magny-Cours: overwinning voor Metcher

is dat ook niet zo dat het materiaal waar de vaste deelnemers op mee doen ook niet altijd top is
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
zelhemboy schreef 03-10-10 om 10:10:58
(...)

is dat ook niet zo dat het materiaal waar de vaste deelnemers op mee doen ook niet altijd top is

Nogmaals, in de stock600 mag ook niet zo gek veel veranderd worden. Ik denk dat jij dat echt overschat. Ik denk als er internationaal een klasse is waar het vooral op rijderskwaliteiten aan komt het deze klasse wel is.
COTS.
zelhemboy

Profiel E-mail Privébericht Facebook Twitter 
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 03-10-10 om 21:13:51
(...)

Nogmaals, in de stock600 mag ook niet zo gek veel veranderd worden. Ik denk dat jij dat echt overschat. Ik denk als er internationaal een klasse is waar het vooral op rijderskwaliteiten aan komt het deze klasse wel is.

nee er mag niet veel veranderd worden dat weet ik naar 1 keer zeggen ook wel maar als nog het ging er over dat men zij dat de rijders niet veel voor stelde omdat wildcards zomaar in de top daar kan mee rijden en daarbij zeg ik juist dat de vaste rijders niet altijd de snelste motoren hebben (want er mag wel degelijk een aantal dingen veranderd worden + natuurlijk de afstellingen) en bovendien is het ook nog het geval dat de wildcards het circuit kennen...ook al was dat bij metcher niet het geval..(maarja uitzonderingen bevestigen de regel toch)

Pagina's: 1 2 3

Snelle navigatie: