ONK Kalender 2011 favoriete topics

Moderators: Trax, Jarno

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 12

Topic: ONK Kalender 2011 (9333 keer gelezen)
crosser78
Remco #78

Profiel E-mail Privébericht Homepage 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
wanneer zal de KNMV de DEFINITIEVE kalender 2011 gereed hebben......
Wim_Kwanten

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Ik gok eind februari 2011.
crosser78
Remco #78

Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 14-10-10 om 19:10:52
Ik gok eind februari 2011.

zo snel al
falerossi

www.sport-picture.nl

Profiel Privébericht Homepage 
     Reageer met citaat 
wat maakt het uit, hij wordt toch nog 20x aangepast
ONK Paparazzo - www.sport-picture.nl -
SITO

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Heb geduld en wacht de uiteindelijke kalender maar af die na 20x aanpassing in april gereed zal zijn.
Is dat geen jaarlijks terug kerend fenomeen.
falerossi

www.sport-picture.nl

Reageer met citaat 
SITO schreef 15-10-10 om 16:56:16
Heb geduld en wacht de uiteindelijke kalender maar af die na 20x aanpassing in april gereed zal zijn.
Is dat geen jaarlijks terug kerend fenomeen.

Zelfs al is die klaar, dan wordt vast net als dit jaar weer anders met races die 2 weken van te voren in eens uitvallen Ben benieuwd of d,r nieuwe circuits bij komen. Werd er niet gesproken over Zandvoort?
ONK Paparazzo - www.sport-picture.nl -
gixxer

Profiel Privébericht Homepage Twitter 
     Reageer met citaat 
is dat hele kalender verhaal niet gewoon al jaren hetzelfde liedje?? Zandvoort is wel een optie maar eerst maar weer eens zien wat er van terrecht komt.
crosser78
Remco #78

Reageer met citaat 
en waarom wordt er niet op het Daimler Benz (D) (vlak over de grens) circuit gereden met de DSBK / SS600 en 125 ? De classics en supermono rijden hier ook. Is beter dan een stratencircuit lijkt mij en niet ver weg.

En in 2011 wel Mettet (B) ?
Wim_Kwanten

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Laat ze maar naar Zolder komen. Dan is er tenminste een zekerheid dat er ook eens in Nederlandstalig België wordt gereden en voor veel Nederlanders is dit een stuk dichterbij dan Mettet.

Zandvoort is nog steeds niet geschikt om snelle motoren op te laten racen vind ik. Vooral het eerste gedeelte van het circuit en de laatste bocht is best gevaarlijk voor motoren.
SITO

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 15-10-10 om 21:17:38
Laat ze maar naar Zolder komen. Dan is er tenminste een zekerheid dat er ook eens in Nederlandstalig België wordt gereden en voor veel Nederlanders is dit een stuk dichterbij dan Mettet.

Zandvoort is nog steeds niet geschikt om snelle motoren op te laten racen vind ik. Vooral het eerste gedeelte van het circuit en de laatste bocht is best gevaarlijk voor motoren.

Betreffende Zandvoort dat het eerste gedeelte niet geschikt is bestrijd ik. Jaren geleden werd eigenlijk alleen maar op Zandvoort gereden en gebeurd er eigenlijk op dit eerste gedeelte vrij weinig.
Betreffende de laatste bocht , daar is inderdaad weinig uitloop maar denk dat er door toepassing van een air fence best te rijden zal zijn.

Zolder met al zijn muren rondom het circuit vindt ik dan een stuk onveiliger.

Mettet is een fantastich leuk baantje maar veel te kort waardoor er dan ook een gelimiteerd aantal rijders kan deelnemen per race.

Nurburgring lijkt me een aardige optie.
Trax
 Moderator

ZAC #111. Met Fame licentie.

Reageer met citaat 
Gerlachbocht geeft niet veel letsel maar wel vaak veel schade.

Ik rij liever op Zolder dan op Zandvoort....
bunker1
Tijd lost alles op!

Reageer met citaat 
Ik zou graag zo veel mogelijk verschillende banen zien, denk dat dit voor het evenement gunstig is.

Bij elke baan zijn er punten te benoemen waar het relatief minder veilig is.
www.bunkerparts.nl Importeur Vortex Racing parts voor Nederland, Belgie en Duitsland
The.Gambler

Jong en onbezonnen.

Profiel Privébericht Facebook 
     Reageer met citaat 
bunker1 schreef 16-10-10 om 09:37:56
Ik zou graag zo veel mogelijk verschillende banen zien, denk dat dit voor het evenement gunstig is.

Bij elke baan zijn er punten te benoemen waar het relatief minder veilig is.

Tsja, het is al zo vaak besproken. Met Assen, Zandvoort, Zolder, Spa en de Nurburgring heb je gewoon 5 circuits op je kalender. Nurburgring kan evt icm IDM om kosten te besparen; Spa en Assen twee keer rijden en evt Hengelo nog toevoegen en dan heb je gewoon een fantastische kalender!

Maar het is blijkbaar om verschillende redenen onmogelijk. Aannemende dat het geen onwil is...
wim61

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
crosser78 schreef 15-10-10 om 18:03:21
en waarom wordt er niet op het Daimler Benz (D) (vlak over de grens) circuit gereden met de DSBK / SS600 en 125 ? De classics en supermono rijden hier ook. Is beter dan een stratencircuit lijkt mij en niet ver weg.

En in 2011 wel Mettet (B) ?

Hoi,

Ben op Dahmler Binz nu een paar geweest, de baan is erg kort en het is gewoon een taxi en startbaan. Aan elkaar verbonden met 2 lange bochten. In het midden zijn kniebochten gemaakt om de snelheid eruit te halen. Persoonlijk moet ik er niet aan denken dat de SS 600 of SBK daar gaat rijden. De baan is FIM gehomologeerd, dus veilig! Klopt ook als je de bocht niet haalt heb je tig km om uit te rijden. Echter met de volle startvelden komt er ook een probleem, de baan is te klein, rond de 2 km. Met inhaalactie,s op ONK nivo, moet er niet aan denken,

Wim
crosser78
Remco #78

Reageer met citaat 
wim61 schreef 16-10-10 om 11:54:48
(...)

Hoi,

Ben op Dahmler Binz nu een paar geweest, de baan is erg kort en het is gewoon een taxi en startbaan. Aan elkaar verbonden met 2 lange bochten. In het midden zijn kniebochten gemaakt om de snelheid eruit te halen. Persoonlijk moet ik er niet aan denken dat de SS 600 of SBK daar gaat rijden. De baan is FIM gehomologeerd, dus veilig! Klopt ook als je de bocht niet haalt heb je tig km om uit te rijden. Echter met de volle startvelden komt er ook een probleem, de baan is te klein, rond de 2 km. Met inhaalactie,s op ONK nivo, moet er niet aan denken,

Wim

ok. duidelijk! maar als is het niet zo dat deze baan beter te doen is als Oss ?

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 12

Snelle navigatie: