Silly season 2011 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Topic: Silly season 2011 (113668 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 20-12-10 om 13:02:47
(...)

(...)

Bepaalde kwalitieteiten kunnen haar dus niet ontzegd worden Ik voorzie een leuke komkommertijd in dit topic


Misschien een Nederlandse celeb betrekken bij een motorrace team? Wat dacht je van Rachel Hazes!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 20-12-10 om 13:06:47
Wat dacht je van Rachel Hazes!

Ik zie parallellen met het Dutch SBK 2011 Topic
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 20-12-10 om 12:47:49



Als je die kleurstelling mooi vindt dan hoop je vast ook dat Sergio en Maverick net zo'n motorpakje aangemeten krijgen als Paris in die foto's?



Nee, daar kan ik niet warm van worden de Camel livery's vond ik ook altijd gaaf, maar daarom hoeven de rijders nog geen kamelenpak aan te trekken....

Ik reageer alleen op het nieuwe uiterlijk van die fietsen. Ja, het is over de top, maar heb door de jaren heen wel mindere fietsen gezien (bike van Redding 2010 om d'r maar eens een te noemen )

Heb inmiddels gelezen dat Paris inderdaad niet de geldschieter is, maar dat wist ik op moment van typen nog niet.
     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 20-12-10 om 13:15:56
(...)


Nee, daar kan ik niet warm van worden de Camel livery's vond ik ook altijd gaaf, maar daarom hoeven de rijders nog geen kamelenpak aan te trekken....


Tja, Paris heeft ook een soort kamelenpak aan, inclusief de twee bulten.

EDIT: Plaatsen foto niet toegestaan zonder correcte bronvermelding!


Citaat:
Heb inmiddels gelezen dat Paris inderdaad niet de geldschieter is, maar dat wist ik op moment van typen nog niet.


Nee, mijn opmerking was ook niet specifiek als aanval naar jou bedoeld maar meer als reactie op de opmerkingen die je her en der leest van: "mooi dat ze wil investeren in de motorsport". Dat is dus helemaal niet zo.

« Gewijzigd: 21-12-2010 om 18:11:47 door Jarno »

     Reageer met citaat 
optimate, paris hilton is wel degelijk geld schieter voor dit team want niet pa hilton is mede eigenaar van dat bedrijf maar paris zelf
TZ250
92pk - 96kg

     Reageer met citaat 
ze is geil, rijk, en dan bedoel ik schat hemeltje rijk en ze heeft een motor team.
hoe cool is dat,en als je haar coureur bent en je word 3e krijg je een hand job,
word je 2e krijg je een blow job, word je 1e krijg je 1 night in paris.


hier is de rest van de collectie.
bron foto's http://www.hotcelebshome.com/...sentation-in-madrid/

EDIT: Niet meer dan 1 foto per bericht toegestaan! Makkelijker is: klik voor alle foto's op de bronlink hierboven.

« Gewijzigd: 21-12-2010 om 18:18:14 door Jarno »

fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 20-12-10 om 12:47:49
(...)


Als je die kleurstelling mooi vindt dan hoop je vast ook dat Sergio en Maverick net zo'n motorpakje aangemeten krijgen als Paris in die foto's?

(...)


Zoals hierboven is uitgelegd is ze dus helemaal de geldschieter niet. Dat is dat SuperMartxe, dat dus blijkbaar weer eigendom is van het Hilton-concern. Ik heb her en der eens even gezocht en ze heeft haar naam al sinds 2009 verbonden aan dat merk. Daar krijgt ze gewoon voor betaald neem ik aan (dat is immers haar werk, als socialite krijg je geld om op feestjes te verschijnen) en ik denk dus ook dat ze hier gewoon geld voor krijgt.Waarschijnlijk is het deel van het contract dat ze heeft met dat Supermartxe. Ik las ook ergens dat er contractueel is vast gelegd dat ze bij tenminste 5 GP's acte de presence moet geven. Klinkt nou niet echt iemand die bevlogen is om een eigen team te sponsoren is in de 125. Ze is slechts een uithangbord. Maar dat werkt dus prima want iedereen heeft het erover, wij zijn er ook al weer enkele dagen over bezig. Paris Hilton is een publiciteitsmagneet en daar doen we met z'n allen vrolijk aan mee.

Over die 5 GP's trouwens, lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat dat de 4 Spaanse GP's zijn en die in Indy.


Tuurlijk is dit allemaal ter eer en meerdere glorie van Hilton. Nou en? zo lang de motorracerij er ook extra aandacht door krijgt is het mooi meegenomen. Ach en dat design is inderdaad discutabel maar goed ook dat valt weer op. maar inderdaad interresant om te zien hoe de pakken van de heren er uit gaan zien.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
TZ250 schreef 20-12-10 om 13:56:59
ze is geil, rijk, en dan bedoel ik schat hemeltje rijk en ze heeft een motor team.
hoe cool is dat,en als je haar coureur bent en je word 3e krijg je een hand job,
word je 2e krijg je een blow job, word je 1e krijg je 1 night in paris.


hier is de rest van de collectie.
bron foto's hotcelebs.com




eeuh wat mij betreft mag je er een paar weghalen hoor...
beetje zonde van de pagina ruimte if you ask me...
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Capirex_65 schreef 19-12-10 om 22:17:22
dat mens bestaat bij de gratie van marketing jongens en reclame types
verder kan ik ook niet blij worden van dat plastic nep decollete, en zo te zien die rijders ook niet


Knap hoe ze van platte flensjes gevulde poffertjes kunnen maken met een beetje steun.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
     Reageer met citaat 
Wat maakt het nou uit of het Paris Hilton is of een andere celeb. Het levert een hoop publiciteit op voor de sport en dat kan nooit verkeerd zijn, tenzij de hele technische staf van het team over Paris heen fietst.

Doar krei'j weer proat van.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
     Reageer met citaat 
@ tz250: op de voorlaatste foto kun je duidelijk zien dat
de motor draaid en zo'n tweetakt brengd wel
wat vibraties mee

durf er wel voor te wedden dat ze bij die 5 gp's het paraplumeisje zal zijn van één van de rijders en dat dorna er vijf minuuten zendtijd aan besteed,die geilen namelijk meer op de publiciteit dan op het afgeraggde versleten lijfje van paris zelf
gelukkig dat hector faubel niet meer voor dit team rijd,die kon zijn geaardheid anders echt wel niet meer verstoppen
     Reageer met citaat 
Helemaal onbekend met motoren is Paris niet!

http://2.bp.blogspot.com/...m-125-gp-540x405.jpg
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 22-12-10 om 07:21:50
Helemaal onbekend met motoren is Paris niet!

http://2.bp.blogspot.com/...m-125-gp-540x405.jpg


Zij heeft ongetwijfeld de nodige ervaring met k*tbrommers .
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
     Reageer met citaat 
Nr. Team Fahrer Motorrad
1 Molenaar Racing Jasper lwema (NL) Aprilia
2 Molenaar Racing Luis Salom (E) Aprilia
3 Racing Team Germany Sandro Cortese (D) Aprilia
4 Racing Team Germany Aprilia
5 Interwetten Niklas Ajo (FIN) Derbi
6 Red Bull Ajo Junior Team Jonas Folger (D) Derbi
7 Red Bull Ajo Junior Team Danny Kent (GB) Derbi
8 Ajo Motorsport Johann Zarco (F) Derbi
9 Ajo Motorsport Efren Vazquez (E) Derbi
10 Ajo Motorsport Zulfahmi Khairuddin (MAL) Derbi
11 Mahindra Danny Webb (GB) Mahindra
12 Mahindra Marcel Schrötter (D) Mahindra
13 Bancaja Aspar Team Nicolas Terol (E) Aprilia
14 Bancaja Aspar Team Hector Faubel (E) Aprilia
15 Blusens STX Sergio Gadea (E) Aprilia
16 Blusens STX Maverick Vitales (E) Aprilia
17 Aeroport de Castello Adrian Martin (E) Aprilia
18 Ongetta Team Simone Grotzkyj (I)) Aprilia
19 Ongetta Team Taylor Mackenzie (GB) Aprilia
20 Ongetta Team Giulian Pedone (CH)? Aprilia
21 WTR 10 Ten Racing Sarath Kumar (IND) Aprilia
22 WTR 10 Ten Racing Francesco Muriello (I) Aprilia
23 Fontana Racing Aprilia
24 Fontana Racing Aprilia
25 Andalucia Cajasol Alberto Moncayo (E) Aprilia
26 Andalucia Cajasol Miguel Oliveira (E) Aprilia
27 Matteoni Racing Louis Rossi (F) Aprilia
28 Matteoni Racing Aprilia
29 CBC Corse Isaac Vitales (E) Aprilia
30 CBC Corse Aprilia
31 Team Italia - FMI Alessandro Tonucci (I) Aprilia
32 Team Italia - FMI Luigi Morciano (1) Aprilia

Via http://www.speedweek.de/art_17061.html
     Reageer met citaat 
Herma schreef 29-12-10 om 13:18:07

20 Ongetta Team Giulian Pedone (CH)? Aprilia


Hij wil eerst nog een jaar IDM doen voordat hij de overstap maakt naar het WK, althans dat mailde hij mij eerder deze maand. Bovendien is het voor een Zwitser moeilijk om de financiën rond te krijgen voor een WK.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9


Snelle navigatie: