Silly Season 2012 favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 38

Topic: Silly Season 2012 (24052 keer gelezen)
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter Windows Live Messenger 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 27-01-11 om 23:04:39
(...)

Welke straatfietsen heeft Norton recentelijk op de markt gebracht dan?

Ik zou het natuurlijk toejuichen, Norton erbij, maar ik geloof er weinig van.

Nou deze.. allicht niet helemaal nieuw in naam en ontwerp maar de fiets is compleet overnieuw ontworpen.

Bron: http://www.metricmods.com/

bron:
http://www.topspeed.com/...norton/index484.html

Ik weet ook niet of ze het halen maar ik hoop het wel.

« Gewijzigd: 28-01-2011 om 10:51:37 door fuzzybear »

TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Kootje

Proost!!

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 27-01-11 om 17:45:40

Fuzzy gaat alvast weer zijn Norton T -shirts strijken!

En Bertus uit "Oerend Hard" weer van stal halen, want ja, iemand moet rijden op dat ding .
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Kootje schreef 29-01-11 om 12:07:42
(...)

En Bertus uit "Oerend Hard" weer van stal halen, want ja, iemand moet rijden op dat ding .

ja of mijn pa en ik bouwen toch de Norvil af...
fred

Alonso betekent spaans wijf!

Profiel E-mail Privébericht 
     Reageer met citaat 
En nu even serieus. Als Suzuki al de Motogp niet aan kan, en maar half bakken mee doet dit seizoen, wat heeft Norton dan voor kans

Ik zou als Norton eerst eens gaan zorgen dat er een paar fietsen verkocht gaan worden. Dromen over de Motogp is nogal zinloos.
Smoke it, smoke it, smoke it if it's ready for replacement
wimpie

xl600r fzr600 vfr750 vtr1000r rsv1000r

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
fred schreef 30-01-11 om 12:28:00
En nu even serieus. Als Suzuki al de Motogp niet aan kan, en maar half bakken mee doet dit seizoen, wat heeft Norton dan voor kans

Ik zou als Norton eerst eens gaan zorgen dat er een paar fietsen verkocht gaan worden. Dromen over de Motogp is nogal zinloos.

je kunt het ook anders stellen: als een kleine fabrikant als Ducati een competatieve machine kan neerzetten, dan zijn er voor Norton ook mogelijkheden

Suzuki is een behoorlijk stukje groter dan Ducati
Size does n't always matter....
yzfr1

Profiel E-mail Privébericht Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
zoals wimpie het zegt denk ik er ook over
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
yzfr1 schreef 30-01-11 om 13:34:02
zoals wimpie het zegt denk ik er ook over

me to!

en het gaat in dit geval om een productie gebasseerd blok. denk daarbij aan het Suter BMW verhaal.

Ik vind het een mooi initatief!
falerossi

www.sport-picture.nl

Profiel Privébericht Homepage 
     Reageer met citaat 
Dan hoop ik dat meneer Harris van het WCM team zijn Blata project ook weer van zolder haalt Dat was in 2003 een van de vetste fietsen met het mooiste geluid. Ik hou wel van dat soort teams.
ONK Paparazzo - www.sport-picture.nl -
EPV_52

Poggi #54

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 30-01-11 om 15:43:12
Dan hoop ik dat meneer Harris van het WCM team zijn Blata project ook weer van zolder haalt Dat was in 2003 een van de vetste fietsen met het mooiste geluid. Ik hou wel van dat soort teams.
Dat was zeker een gaaf geluid! Michel Fabrizio kon er in 2004 toch nog aardig mee rijden!! De Aprilia RS3 Cube was ook een gave fiets.
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
EPV_52 schreef 30-01-11 om 19:40:53
(...)
Dat was zeker een gaaf geluid! Michel Fabrizio kon er in 2004 toch nog aardig mee rijden!! De Aprilia RS3 Cube was ook een gave fiets.

Fabrizio heeft nooit op de Blata gereden. In 2004 reed hij op een Harris-WCM 4-cilinder waar ze de jaren ervoor ook mee hadden gereden, van Blata was toen helemaal nog geen sprake. Hij reed daar twee maal mee in de punten. In 2005 zou toen het Blata-WCM project worden ingezet maar daar is het nooit van gekomen, het stierf een stille dood en Ellison en Bataini moesten zich toen ook behelpen met de 4-cilinder van de jaren daarvoor. Lijkt me dus niet dat we kunnen stellen dat die Blata een mooi geluid produceerde want hij heeft nooit gereden.
COTS.
Kootje

Proost!!

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
wimpie schreef 30-01-11 om 12:44:09
(...)

je kunt het ook anders stellen: als een kleine fabrikant als Ducati een competatieve machine kan neerzetten, dan zijn er voor Norton ook mogelijkheden

Hoe zou Ducati het doen als Marlboro weg zou vallen? Ducati, als fabriek, heeft ook meedere keren in het recente verleden financieel op de rand van de afgrond gestaan. Alles valt of staat met geld. Ze doen het op dit moment natuurlijk goed en er staat een redelijk stabiel fundament onder de fabriek, maar alles valt en staat voor wat betreft het racen uit een grote geldschieter.

En dat zal bij Norton niet minder zijn. Als er een grote geldschieter achter komt te staan kunnen ze ooit op de grid komen. Zo niet, dan blijft het bij plannen en wellicht een test zoals we de laatste jaren vaker hebben gezien met gelukszoekers zoals de Illmor en FBCorse.

Historie en een historische merknaam kunnen er wellicht bij helpen, maar of we er ooit 1 op de grid gaan zien betwijfel ik.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
wimpie

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Kootje schreef 31-01-11 om 08:50:49
(...)

maar alles valt en staat voor wat betreft het racen uit een grote geldschieter.

En dat zal bij Norton niet minder zijn. Als er een grote geldschieter achter komt te staan kunnen ze ooit op de grid komen.

Historie en een historische merknaam kunnen er wellicht bij helpen, maar of we er ooit 1 op de grid gaan zien betwijfel ik.

John player special!
zou wel mooi zijn dat zwart goud!
fred

Reageer met citaat 
wimpie schreef 30-01-11 om 12:44:09
(...)

Realisme is op zijn plaats zou ik zeggen. Ducati heeft in het Superbike grootse prestaties neergezet voordat ze de Motogp in kwamen. Ducati is een sterk merk. Ducati leeft voor de racerij. En zo kan ik een hele lange lijst maken met opmerkingen waar het Norton aan ontbreekt om een serieuze speler op het hoogste niveau te worden binnen 3 jaar.

Norton heeft gewoon niks te zoeken in de Motogp. Er is niks mis met dromen, maar een beetje realisme zou wel op zijn plaats zijn.
Wat voegt Norton nou werkelijk toe als er niet de middelen zijn om mee te kunnen komen op alle niveaus welke vandaag de dag bij Motogp racen komt kijken. Wat voegt Norton toe als van te voren vast staat dat ze achter aan het veld rijden, omdat het onmogelijk is om de achterstand inhaalslag te kunnen doen.

Norton kan zijn geld beter anders gaan besteden, dan een risico op voortbestaan te gaan lopen door de bodemloze put genaamd Motogp racen.
wimpie

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
fred schreef 31-01-11 om 17:27:22
(...)
Realisme is op zijn plaats zou ik zeggen. Ducati heeft in het Superbike grootse prestaties neergezet voordat ze de Motogp in kwamen. Ducati is een sterk merk. Ducati leeft voor de racerij. En zo kan ik een hele lange lijst maken met opmerkingen waar het Norton aan ontbreekt om een serieuze speler op het hoogste niveau te worden binnen 3 jaar.

Norton heeft gewoon niks te zoeken in de Motogp. Er is niks mis met dromen, maar een beetje realisme zou wel op zijn plaats zijn.
Wat voegt Norton nou werkelijk toe als er niet de middelen zijn om mee te kunnen komen op alle niveaus welke vandaag de dag bij Motogp racen komt kijken. Wat voegt Norton toe als van te voren vast staat dat ze achter aan het veld rijden, omdat het onmogelijk is om de achterstand inhaalslag te kunnen doen.

Norton kan zijn geld beter anders gaan besteden, dan een risico op voortbestaan te gaan lopen door de bodemloze put genaamd Motogp racen.

Ducati = Marlboro niks meer niks minder
Als Marlboro wegvalt is het over voor Ducati in de motogp
Uit eigen middelen is het niet te financieren
fred

Reageer met citaat 
wimpie schreef 31-01-11 om 17:30:04
(...)

Ducati = Marlboro niks meer niks minder
Als Marlboro wegvalt is het over voor Ducati in de motogp
Uit eigen middelen is het niet te financieren
Ducati = sterk merk. En dus interessant voor Marlboro en andere sponsors.

Sterk door de straat fietsen die ze maken, de recente race geschiedenis, de merknaam, de filosofie.

Norton heeft momenteel alleen een de naam, en dan vooral waar die naam in het verre verleden voor stond.
Welke grote geld schieter gaat er miljoenen in de Norton Motogp droom stoppen?

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 38

Snelle navigatie: