Silly Season 2012 favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 38

Topic: Silly Season 2012 (24054 keer gelezen)
EPV_52

Poggi #54

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 30-01-11 om 20:01:39
(...)

Fabrizio heeft nooit op de Blata gereden. In 2004 reed hij op een Harris-WCM 4-cilinder waar ze de jaren ervoor ook mee hadden gereden, van Blata was toen helemaal nog geen sprake. Hij reed daar twee maal mee in de punten. In 2005 zou toen het Blata-WCM project worden ingezet maar daar is het nooit van gekomen, het stierf een stille dood en Ellison en Bataini moesten zich toen ook behelpen met de 4-cilinder van de jaren daarvoor. Lijkt me dus niet dat we kunnen stellen dat die Blata een mooi geluid produceerde want hij heeft nooit gereden.
Dat weet ik. Maar ik bedoelde dat de WCM 4 cilinder toch wel erg lekker vond om naar te luisteren. Het was inderdaad de bedoeling dat Blata een 6 cilinder voor het WCM ging ontwikkelen. Maar het heeft helaas maar tot de tekentafel mogen komen.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
Ik meende begrepen te hebben dat Norton met een eigen blok bezig was. Maar schijnbaar willen ze eventueel gebruik gaan maken van een ander systeem...

http://www.racesport.nl/MotoGP/MotoGP/norton-in-gesprek-met-inmotec-en-ktm/tabid/63/iNews_ID/25668/Default.aspx
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Bernhard

Blanke bolster, ruwe pit

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Natuurlijk gaan ze dat extern zoeken, het zelf doen is veel te duur, plus ze hebben daar de know-how niet voor.
-- Rumours of my death have been greatly exaggerated --
** "Een volk, dat zijn verdediging verwaarloost, zet zijn vrijheid op het spel'" **
Kootje

Proost!!

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Ik had begrepen dat ze zelf het blok op de tekentafel ontwerpen, alleen bij een andere fabrikant laten produceren omdat ze daar de juiste middelen niet voor hebben? En dan hun eigen naam en rechten eraan verbinden en hoppa, Norton is terug.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Kootje schreef 09-03-11 om 08:49:43
Ik had begrepen dat ze zelf het blok op de tekentafel ontwerpen, alleen bij een andere fabrikant laten produceren omdat ze daar de juiste middelen niet voor hebben? En dan hun eigen naam en rechten eraan verbinden en hoppa, Norton is terug.

Zoals wel vaker gebeurt he. IEmand ontwerpt en blok en die krijgt dan de naam van de opdrachtgever (en betaler). Dat gaat nu dus ook gebeuren met Norton (als dat hele verhaal uberhaupt doorgaat). Ook als ze met de Inmotec of KTM gaan rijden komt daar gewoon een Norton sticker op. Maar ik moet het allemaal nog zien, het gaat alleen lukken als ze een HELE grote geldschieter achter zich hebben staan.
COTS.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Kootje schreef 09-03-11 om 08:49:43

zou mooi zijn als dat het geval is. Ik als Anglofiel word niet blij van Aprillia achtige praktijken.

Zie liever een echt Engels product. maar daar moet je dan inderdaad wel de faciliteiten en het geld voor hebben.

Ik juich alle Europese inbreng alleen maar toe. Zeker als het van een van de merken met een ruime race historie is.

het wegracegebeuren op het hoogste niveau word al te lang gedomineerd door voornamelijk Japanse merken als je het mij vraagt.

RG500IU

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Homepage Twitter 
     Reageer met citaat 
Matthew Birt (MCN) meldt op zijn twitter dat Bridgestone het contract als bandenleverancier voor de komende seizoen (2012 t/m 14) verlengen zal en dat dit weekend bij de Qatar GP eea bekend gemaakt zal worden..
EPV_52

Poggi #54

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Argentinie schijnt ook wel weer interesse te hebben om een MotoGP race te houden. Wellicht al in 2012 of 2013.

Mooie toekomst plannen dus. Dat is weer eens wat anders dan Spanje. Hopelijk zet dit door.
The.Gambler

Jong en onbezonnen.

Profiel Privébericht Facebook 
     Reageer met citaat 
EPV_52 schreef 31-03-11 om 23:45:42
Argentinie schijnt ook wel weer interesse te hebben om een MotoGP race te houden. Wellicht al in 2012 of 2013.

Mooie toekomst plannen dus. Dat is weer eens wat anders dan Spanje. Hopelijk zet dit door.

waar heb je dat gelezen?
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
EPV_52 schreef 31-03-11 om 23:45:42

Tja, Argentinië heeft in een niet zo heel grijs verleden wel vaker GP's georganiseerd. Meestal stopte het toch snel weer vanwege een gebrek aan belangstelling of door wanbeleid.
COTS.
EPV_52

Poggi #54

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 01-04-11 om 08:52:05
(...)

waar heb je dat gelezen?
In the MotoGP World Championship there are 18 stops on the calendar at different race venues, and the series has a penchant for looking to expand its global reach. It seems just about every season there’s a bevy of rumors about possible venues the premier class of motorcycle racing could stop at, and 2011 season is no different.

While a Spanish GP is a sure-fire way of ensuring a massive attendance, there does seem to be some motivation in Dorna to spread the wealth as it were, and the Secretary of Tourism of Argentina has made it clear he’d like to see MotoGP racing back on the South American continent, preferably at the Autódromo Termas de Río Hondo just outside of San Juan.

bron: www.asphaltandrubber.com
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Vanaf 2013 wordt er (voor in ieder geval 10 jaar) een GP verreden in Austin, Texas:

http://www.racesport.nl/...D/26030/Default.aspx
COTS.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Optimate schreef 13-04-11 om 07:45:48
Vanaf 2013 wordt er (voor in ieder geval 10 jaar) een GP verreden in Austin, Texas:

http://www.racesport.nl/...D/26030/Default.aspx

En weer een land waar maarliefst drie GP's verreden worden...

jezus zeg ze kunnen straks gezellig tussen Spanje en de states gaan pendelen voor het AHC! (het American Hispanic Championship...)
The.Gambler

Jong en onbezonnen.

Profiel Privébericht Facebook 
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 13-04-11 om 08:34:54
(...)

En weer een land waar maarliefst drie GP's verreden worden...

jezus zeg ze kunnen straks gezellig tussen Spanje en de states gaan pendelen voor het AHC! (het American Hispanic Championship...)

Neem aan dat Indy nog wel komt te vervallen?
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 13-04-11 om 09:00:29
(...)

Neem aan dat Indy nog wel komt te vervallen?

ja daar kon je wel gelijk in hebben.

dan zijn 2 wedstrijden in een land zo groot als de states wel weer te verdedigen.

Maar stel dat indy niet verdwijnt...

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 38

Snelle navigatie: