Wegraceforum café Part 14 favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 100

*Topic is gesloten*
Topic: Wegraceforum café Part 14 (29039 keer gelezen)
WimLex

Profiel Privébericht Homepage Facebook Twitter Windows Live Messenger 
Geslacht: man
Net de teampresentatie van Kiki Racing doorgenomen in thomascafe. En daarnaast nog wat technische zaken doorgenomen met Erik's monteur, het gaat allemaal de goede kant op.

Wel lastig zo'n gesprek in de kroeg, voor je het weet ben je lekker aan het bieren met elkaar

Nou ja, doe mij er nog maar eentje en geeft de rest van de zaak ook nog wat!
Nog altijd gelukkig getrouwd
Programmeur/beheer DC, PPC & OPC
fred

Alonso betekent spaans wijf!

Profiel E-mail Privébericht 
WimLex schreef 13-02-11 om 20:28:21
Net de teampresentatie van Kiki Racing doorgenomen in thomascafe. En daarnaast nog wat technische zaken doorgenomen met Erik's monteur, het gaat allemaal de goede kant op.

Wel lastig zo'n gesprek in de kroeg, voor je het weet ben je lekker aan het bieren met elkaar

Nou ja, doe mij er nog maar eentje en geeft de rest van de zaak ook nog wat!
Nou, beter dan maar niet lopende het seizoen voor een race weekend een vergadering in de kroeg gaan doen.
Smoke it, smoke it, smoke it if it's ready for replacement
WimLex

Inderdaad, maar vóór de het bieren hebben we wel netjes de openstaande punten besproken.

Nog maar een paar weekjes en dan hopen op veel mooie raceweekenden.

Ik ben wel weer toe aan wat mooi weer
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter Windows Live Messenger 
WimLex schreef 14-02-11 om 14:37:05
Inderdaad, maar vóór de het bieren hebben we wel netjes de openstaande punten besproken.

Nog maar een paar weekjes en dan hopen op veel mooie raceweekenden.

Ik ben wel weer toe aan wat mooi weer

Ik bedacht me vannochtend om na alle huishoudelijke taken eens lekker te gaan wandelen met Lotte. Tegen de tijd dat ik er aan toe kwam was het al weer aardig guur.. Maar wel gegaan! frisse neus is goed voor haar weerstand.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
The.Gambler

Jong en onbezonnen.

Profiel Privébericht Facebook 
Even iets anders. Iets waar ik me normaliter niet over uitlaat, niet mee bemoei en langs me heen laat gaan.

Ik snap iets niet. Ik snap niet hoe mensen toch zo te keer kunnen gaan op een virtuele ontmoetingsplek. Waarom trekken sommige mensen nou zoveel dingen van elkaar aan?

Ik doel niet op 1 of meerdere mensen specifiek, maar kunnen we het allemaal niet een klein beetje gezelliger houden hier op het forum? Tuurlijk mag je iemand een rare snuiter(in) vinden nav wat hij of zij post. En natuurlijk mag je voor je mening uitkomen. Maar let er gewoon een beetje op wat je zegt.
En nog belangrijker: als je commentaar krijgt; neem dat toch eens met een korreltje zout. Als je partner commentaar op je heeft is het het wel waard om je er iets van aan te trekken. Van iemand die je alleen virtueel kent... ach, zou ik niet zo boeiend vinden.

Kijk, natuurlijk mogen er best lekker pittige discussies gevoerd worden. Maar laat svp niet de frustraties in ieder topic terug komen. Ik ben hier om over motorrace te ouwehoeren (en het en der wat in andere topics te lezen) , maar het is de laatste tijd schering en inslag met allerlei ander geneuzel. Daar hebben we dit cafe al voor.

Nou, tot zover:

jullie moraalridder
Elvera

Leggendario

Profiel Privébericht Homepage Facebook Twitter 
Geslacht: vrouw
Strakke fiets,ridder.
'I am not stupid,you know.When i enjoy,i do know what is a throttle' Frankie Chili,Valencia,2004.
The.Gambler

Jong en onbezonnen.

Profiel Privébericht Facebook 
Elvera schreef 14-02-11 om 21:04:33
Strakke fiets,ridder.

vond m wel toepasselijk voor hier!
Tiko

Profiel Privébericht 
The.Gambler schreef 14-02-11 om 20:43:05
Even iets anders. Iets waar ik me normaliter niet over uitlaat, niet mee bemoei en langs me heen laat gaan.

Ik snap iets niet. Ik snap niet hoe mensen toch zo te keer kunnen gaan op een virtuele ontmoetingsplek. Waarom trekken sommige mensen nou zoveel dingen van elkaar aan?

Ik doel niet op 1 of meerdere mensen specifiek, maar kunnen we het allemaal niet een klein beetje gezelliger houden hier op het forum? Tuurlijk mag je iemand een rare snuiter(in) vinden nav wat hij of zij post. En natuurlijk mag je voor je mening uitkomen. Maar let er gewoon een beetje op wat je zegt.
En nog belangrijker: als je commentaar krijgt; neem dat toch eens met een korreltje zout. Als je partner commentaar op je heeft is het het wel waard om je er iets van aan te trekken. Van iemand die je alleen virtueel kent... ach, zou ik niet zo boeiend vinden.

Kijk, natuurlijk mogen er best lekker pittige discussies gevoerd worden. Maar laat svp niet de frustraties in ieder topic terug komen. Ik ben hier om over motorrace te ouwehoeren (en het en der wat in andere topics te lezen) , maar het is de laatste tijd schering en inslag met allerlei ander geneuzel. Daar hebben we dit cafe al voor.

Nou, tot zover:
(afbeelding)
jullie moraalridder

Dat is dus precies de reden dat ik me negen van de tien keer niet meer bemoei met discussie's hier.

Er is altijd wel weer iemand die er een aanval op de persoon van gaat maken. En meestal zijn dat mensen die ik persoonlijk niet ken.

Als jij bv met mij de discussie aangaat kan ik alles wel plaatsen omdat ik je ook persoonlijk ken. Er spelen hier echter ook mensen onder een onbekend synoniem de leuke jongen.

Dat is voornamelijk de reden waarom ik hier in de meeste gevallen alleen nog maar lees.
RG500IU

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Homepage Twitter 
Ik doel niet op 1 of meerdere mensen specifiek, maar kunnen we het allemaal niet een klein beetje gezelliger houden hier op het forum? ....

Het eerste Topic wat ik net begon te lezen (Moto 2) was t alweer lekker raak

Ik ben hier om over motorrace te ouwehoeren ..

Amen, helemaal met je eens
Johannes

Profiel Privébericht 
Tiko schreef 14-02-11 om 21:14:23
(...)

Er is altijd wel weer iemand die er een aanval op de persoon van gaat maken.

Dit is ook precies de reden waarom hier discussies in het verleden zo uit de hand liepen. Verschillende manieren van kijken of beleven van iets werden in het persoonlijke vlak getrokken en liepen gaandeweg helemaal uit de hand.

Het kost me soms moeite maar sindsdien probeer ik steeds om stekelige opmerkingen etc te laten voor wat ze zijn en alleen maar te reageren op inhoudelijke dingen. Dat is iets wat op zich ook weer leuk is om te doen en ik kan het iedereen aanraden.

Gambler ik ben blij met je moraal en je ridderlijkheid.
When you change the way you look at things, the things you look at changes!
WimLex

Ik snap iets niet. Ik snap niet hoe mensen toch zo te keer kunnen gaan op een virtuele ontmoetingsplek. Waarom trekken sommige mensen nou zoveel dingen van elkaar aan?...

Ik snap het meestal een dag of twee later ook niet meer... Zoals Tiko en Optimate, in een ander topic aangeven, reageer gewoon niet als het wringt. Is waarschijnlijk ook het verstandigste. Maar af en toe is het gezond verstand een paar uurtjes offline en laat je, je wel eens gaan.

Misschien wordt ik ook nog wel eens verstandig
zelhemboy

Profiel E-mail Privébericht Facebook Twitter 
WimLex schreef 15-02-11 om 07:00:31
(...)

reageer gewoon niet als het wringt. Is waarschijnlijk ook het verstandigste. Maar af en toe is het gezond verstand een paar uurtjes offline en laat je, je wel eens gaan.

tijd voor wrf stressballetjes?
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter Windows Live Messenger 
zelhemboy schreef 15-02-11 om 10:46:10
(...)

haha goed plan.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Kootje

Proost!!

Profiel Privébericht 
zelhemboy schreef 15-02-11 om 10:46:10
(...)

Wellicht wel. Anderzijds vraag ik me soms wel eens af waar we ons met ons allen zo druk om maken. Ondanks dat er leden zijn die dicht bij het vuur zitten weten we vaak nog niet half wat er werkelijk speelt in de racewereld.

Daar is dit forum dan ook voor om over te discusieren. En dat mag soms best een beetje pittig. Wellicht worden we door meelezende insiders wel finaal uitgelachen met de gedachte: laat maar lullen, zolang er geluld wrrdt staat de sport nog in de belangstelling.

Alleen kan de manier waarop soms wel wat worden afgevlakt. En wat betreft de discussie tussen Optimate/Wim Kwanten, ik ben het met Optimate eens dat als er op zijn posts wordt gereageerd die hij op het forum doet via een IM dan, en de reactie op hem is dan niet fair dan mag hij dat wat mij betreft delen met ons.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
Bernhard

Blanke bolster, ruwe pit

Profiel Privébericht 
Ik heb vanwege werk en andere verplichtingen langere tijd geen beschikking gehad over internet..maar vanmiddag even bijgelezen en me kostelijk vermaakt met de posts van verschillende users hier! Ga zo door, ik hou wel van een pittige discussie! Voor persvriendelijke berichten ga ik wel naar racesport.nl!
-- Rumours of my death have been greatly exaggerated --
** "Een volk, dat zijn verdediging verwaarloost, zet zijn vrijheid op het spel'" **

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 100

*Topic is gesloten*

Snelle navigatie: