Slechts 1 race in Oss? favoriete topics

Moderators: Trax, Jarno

Pagina's: 1 2

Poll
Vraagstelling: 2 ONK wedstrijden op 1 raceweekend is ideaal!
Jazeker! 7 (100%)
Van mij hoeft het niet! 0 (0%)
Aantal stemmen: 7
Topic: Slechts 1 race in Oss? (941 keer gelezen)
Ferry_van_Rijn
Racecracks Trackdays & Racing School Mettet

Profiel Privébericht Homepage Facebook Twitter 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Bernhard schreef 13-01-11 om 17:11:27
(...)

Ik volg het allemaal niet meer... Eerst moet het ONK net zoals het IDM worden, want daar is het allemaal zo goed geregeld... En nu is 2 races ineens te duur.

Nul races per weekend, da's een stuk goedkoper!

In 2011 hebben we (DSS + DSBK) zoals ik het nu in kan schatten 3 keer een dubbele race : 2xSpa + 1x Ossie
+ DSBK rijdt tijdens de Lente race een dubbele race en misschien met Race of tje Champions ook dus DSBK 4-5 weekenden met dubbele race.
Dat in combinatie met in totaal 10 raceweekenden moet je een aardig budget hebben natuurlijk.
IDM rijdt daarom denk ook 'maar' 8 weekenden?!
Dubbele races vindt ik mooi en liefst met Vrijdag training ervoor. Met die achtergrond zou 8 raceweekenden wel genoeg zijn.
kikkie95

14de plek sportlucht 2011

Profiel E-mail Privébericht Homepage Hyves Twitter 
     Reageer met citaat 
racefan100 schreef 13-01-11 om 14:28:36
(...)
Straten circuits zijn niet gevaarlijk dat heb je zelf in de hand.

Straten circuits zijn we degelijk gevaarlijk, en dan kan je zeggen dat heb je zelf in de hand... maar moet je dan inhouden waar andere dat niet doen? racen is racen en dan moet je er vol voor gaan.
Kiki Racing zal uitkomen in:
Winter
Binnenbanen op Blata JR14
Zomer 2012:
SOBW Sport lucht (HONDA MB50 #95)
gixxer

Profiel Privébericht Homepage Twitter 
     Reageer met citaat 
zelhemboy schreef 13-01-11 om 17:21:16
(...)

nou eigenlijk niet echt...keek na het normale schema (en ben zelfs nog een klasse vergeten: de classics) maar het kan ook maar zo wezen dat men idd alleen onk dss en dsbk laat rijden naast de irrc

als je enig idee hebt wat een leuk jaartje onk rijden kost,
en dan bedoel ik alles bij elkaar.. Dan weet je toch zeker wel wat ik bedoel? Persoonlijk denk ik dat het in het onk voor het gros niet haalbaar is. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
Ron-Looij

Profiel Privébericht Homepage Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
Ik denk dat je de verkeerde hebt gequote (is dat een werkwoord?) gixxer, maar we snappen wie je bedoelt.

Ik moet bekennen dat ikzelf groot fan ben (gezien mijn uitslagen) van de stratencircuits, maar als het voor het ONK niet meetelt rijd ik om budgettaire redenen niet mee. Dat was afgelopen jaar het geval en zal aankomend jaar net zo zijn. Als er geen punten worden verdeeld rijd ik niet mee...
gixxer

Profiel Privébericht Homepage Twitter 
     Reageer met citaat 
klopt ron! was via mobieltje gepost....
ging niet helemaal goed!
Jeffrey

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
De stichting wegrace Oss heeft deze keus overgelaten aan de klasse vertegenwoordigers. Dit moest van de KNMV.
Deze klassenvertegenwoordigers hebben gezegd één race te willen. Hoofdzakelijk vanwege de koste.

Of dit met de rijder overlegd is door de klassenvertegenwoordigers weet ik niet..

JEFFREY

Pagina's: 1 2

Snelle navigatie: