Race 2 Donington Park 2011 favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2 3

Topic: Race 2 Donington Park 2011 (1046 keer gelezen)
Wim_Kwanten

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
zelhemboy schreef 27-03-11 om 18:22:14
(...)

we hebben 2 races gehad 1 keer is die uitgevallen omdat hij een lekke band had en vandaag niet kunnen starten vanwege een blesure.....lekkere kansen geef je hem

...

deze quote is gericht naar plaggie maar als nog reageer ik er ook op: hij is net nieuw in deze klasse denk je dan dat hij meteen voor aan kan rijden?

Foret is wel al heel vaak gevallen in dit nog maar prille seizoensbegin, zowel in de trainingen in Australië en in Donington. Al die valpartijen zijn toch zijn eigen fout, want ik heb nergens gelezen dat hij ten val komt door een technisch mankement aan de motor.

Wat Ivanov betreft: Uiteraard denk ik niet dat hij meteen voorin kan strijden in deze nieuwe klasse voor hem, al bewijzen Lowes en Scassa - en in het verleden o.a. Crutchlow en Laverty - wel dat het mogelijk is. Ivanov zal wel wat puntjes behalen in de loop van het seizoen, maar daar zal het voor dit jaar ook bij blijven.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Profiel E-mail Privébericht 
     Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 27-03-11 om 17:37:50
Plaggie: Wat zeg je nu over jouw 'talent' Ivanov?

ik wist dat dit ging komen.

Maar om eerlijk te zijn, was het meer een sarcastische opmerking van mijn kant. Dit omdat je altijd roept dat het Moto2 niveau weinig voorstelt. Ik ging er ook niet serieus vanuit dat Ivanov op basis van 1 goede training ineens voorin meedoet
Yippie Kay Yee!
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Wat Foret betreft ben ik het met je eens. De blessures die hij heeft komt toch allemaal door crashes en dus eigen fouten. Vind dat echt wel een behoorlijke zwakte van zo'n ervaren WSS coureur

En ja het seizoen is nog maar 2 races jong, maar hij kijkt nu al tegen een 50 punt achterstand aan. Daarbij vraag ik me af hoe het in Assen met z'n conditie zal zijn. Hij lijkt de laatste paar jaar erg blessuregevoelig en het blijft hem maar achtervolgen.
Yippie Kay Yee!
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
hahaha, moet je onderstaand stukje eens lezen over de prestatie van Praia! ''dolgelukkig'' met z'n 11e plaats.

Geweldig gedaan door Praia, die al jaren in deze klasse meehobbelt.

Citaat:

PARKALGAR HONDA'S Miguel Praia set his fastest laps of the weekend to take a superb 11th place at the second round of the World Supersport Championship at Donington Park after starting from 20th on grid.
Yippie Kay Yee!

Pagina's: 1 2 3

Snelle navigatie: