zelhemboy schreef
13-04-11 om 14:08:57
het zou wel weer aan mij liggen maar deze discussie slaat nergen op naar mijn idee. vips hebben we gewoon nodig, ze brengen geld mee. en over de positie welke de vip plekken hebben: op hengelo zijn nog zat mooie plekken over, de ingang van de molenbocht is een mooiere plek naar mijn idee dan 20 meter van de molenbocht af. en in assen helemaal ik heb een keer met een cup wedstrijd in een vip box gezeten nog nooit zo weinig van de races kunnen zien en echt niet alleen omdat ik aan de bar zat maar omdat je gewoon aan de verkeerde kant zit.
Ben ik ook wel met je eens als het om Hengelo gaat is dat absoluut waar. En dat ze bedankt moeten worden voor het geld wat ze meebrengen is ook mooi.
Maar afgezien van Hengelo even over het algemeen gesproken:
Veel van deze sponsor doen dit vanuit zakelijk belang dus voor het netwerken. nogmaals: prima mogen ze ook op een fijne locatie doen maar als je dat meer sam sam doet met de echte fans zou dit (in een ideale situatie) toch beter zijn.
Veel van deze sponsors/ genodigden. (welke vaak weer vriendjes van sponsors zijn) houden zich niet zo met de wedstrijden bezig. Terwijl de fans moeite doen om een wedstrijd te volgen. Wat is dan het nut van ze op een A locatie plaatsen? dat is meer wat ik er mee wil zeggen.
Dat ze een mooie plek verdienen is terecht. Maar er is ook vast een mooi alternatief te vinden.
Het blijft een rare situatie dat VIP's op een plek zitten welke beter uitzicht geeft op een wedstrijd, maar deze niet benutten terwijl het gewone publiek daar plaats voor moeten maken terwijl zij moeite willen doen om een wedstrijd goed te kunnen volgen.
Begrijp me niet verkeerd er zijn ook legio sponsor's/VIP'S/ genodigden die wel nog eens een wedstrijd willen volgen maar er zijn er ook legio die er alleen maar komen om "dik te doen"zoals we hier in Drenthe zeggen.
Dat is zoals het gaat in de wereld dat weet ik ook wel maar feit blijft dat het een in mijn ogen rare situatie is..