ONK 2 Assen 2011 (WSBK) favoriete topics

Moderators: Trax, Jarno

Pagina's: 1 2 3 4 5 6

Topic: ONK 2 Assen 2011 (WSBK) (4654 keer gelezen)
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
longneck schreef 18-04-11 om 11:44:09
(...)

Ik hoorde al iemand zeggen dat het de schuld was van die European Junior Kawa's..slaapverwekkende race (al vind ik het wel gaaf voor die gasten om op zo'n evenement te kunnen rijden).

Tja, die race was nou niet echt heel boeiend om te zien. Maar ja, dat hele gebeuren hoort bij de SBK-cyclus van Flamini en staat dus hoger op de prio dan het ONK. Lijkt me trouwens meinig boeiend om zo'n langzame klasse op Monza te laten rijden met al z'n rechte stukken.
COTS.
WimLex

Profiel Privébericht Homepage Facebook Twitter Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
Het waren er natuurlijk niet zoveel én de verschillen waren te groot om het leuk te houden.

De Moriwaki's hadden wel een klassiek moment, een schuiver in de laatste ronde in de GT, jammer dat ze Mike Brouwers niet gewoon meteen een duwtje de baan op gaven. Dan was hij zeker nog 5e of zo geworden, het was wel een mooi duel

De SBK was ook wel mooi, alleen niet spannend aan de kop. Vos netjes, jammer dat de Boer en Schouten niet bij konden blijven had graag een gevecht voor het podium gezien.

Ik hoopte op een mooie inhaal race voor William Hommersom na zijn matige start. Het leek er op dat zijn banden eerder klaar waren met de race dan de rijder en machine. Op zich wel mooi dat hij nu al zulke mooie dingen met de BMW doet terwijl ze nog niet tevreden zijn over de configuratie.
Nog altijd gelukkig getrouwd
Programmeur/beheer DC, PPC & OPC
longneck

VTR-1000F

Profiel Privébericht Facebook 
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 18-04-11 om 11:55:54
(...)

Tja, die race was nou niet echt heel boeiend om te zien. Maar ja, dat hele gebeuren hoort bij de SBK-cyclus van Flamini en staat dus hoger op de prio dan het ONK. Lijkt me trouwens meinig boeiend om zo'n langzame klasse op Monza te laten rijden met al z'n rechte stukken.

Tja, misschien 2x per ronde terugschakelen naar 5 voor de chicanes en de rest gewoon volgas.
Leraar in opleiding / www.jrracingteam.nl
Rebecca
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Profiel Privébericht 
Geslacht: vrouw
     Reageer met citaat 
longneck schreef 18-04-11 om 11:44:09
(...)

Ik hoorde al iemand zeggen dat het de schuld was van die European Junior Kawa's..slaapverwekkende race (al vind ik het wel gaaf voor die gasten om op zo'n evenement te kunnen rijden).

Slaapverwekkend die kawa's?? ECHT NIET In elke ronde ging er eentje in de strubben liggen. We hadden er vijf in totaal, geen tijd om te slapen !!!
falerossi

www.sport-picture.nl

Profiel Privébericht Homepage 
     Reageer met citaat 
Rebecca schreef 18-04-11 om 12:12:25
(...)

Slaapverwekkend die kawa's?? ECHT NIET In elke ronde ging er eentje in de strubben liggen. We hadden er vijf in totaal, geen tijd om te slapen !!!

Ja die gingen liggen omdat ze in slaap vielen Rebecca
Of ze schrokken van het "Rode licht".
ONK Paparazzo - www.sport-picture.nl -
Wim_Kwanten

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Rebecca schreef 18-04-11 om 12:12:25
(...)

Willen ze zo graag bij je zijn?
Rebecca

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 18-04-11 om 17:10:44
(...)

Willen ze zo graag bij je zijn?

hahaha, ik denk het! Ze wisten natuurlijk dat er lollies op onze post te halen waren .
Verder viel het me een beetje tegen deze klasse. Moriwaki was een stukkie spannender!
JK
de beste stuurlui liggen op kop

Profiel Privébericht Homepage 
     Reageer met citaat 
WimLex schreef 18-04-11 om 11:59:30
Moriwaki's hadden wel een klassiek moment, een schuiver in de laatste ronde in de GT......

Heb ik nog een aantal mooie foto's van kunnen maken, zie www.jaapkingmaracing.nl
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
Rebecca schreef 18-04-11 om 19:03:46
(...)

hahaha, ik denk het! Ze wisten natuurlijk dat er lollies op onze post te halen waren .

Had je dat ook tegen Sam Lowes gezegd?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Rebecca

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 19-04-11 om 12:44:18
(...)

Had je dat ook tegen Sam Lowes gezegd?

Ik heb het in mijn beste engels geprobeerd, alleen lukte het hem net niet om de straat nog over te steken .
Lees trouwens net dat hij alleen zijn sleutelbeen heeft gebroken, heeft ie nog geluk gehad!
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
Rebecca schreef 19-04-11 om 12:53:54
(...)

Ik heb het in mijn beste engels geprobeerd, alleen lukte het hem net niet om de straat nog over te steken .
Lees trouwens net dat hij alleen zijn sleutelbeen heeft gebroken, heeft ie nog geluk gehad!

Absoluut! zag er erg eng uit..

Neem je de lollies ook weer mee naar de landelijke motordagen?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!

Pagina's: 1 2 3 4 5 6

Snelle navigatie: