Silly Season 2012 favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 21

Topic: Silly Season 2012 (12684 keer gelezen)
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Volgend jaar ook een WSBK race in Rusland. Welk circuit is nog niet bekend.

http://www.racesport.nl/...D/26430/Default.aspx
COTS.
The.Gambler

Jong en onbezonnen.

Profiel Privébericht Facebook 
     Reageer met citaat 
Even zomaar een hersenspinsel van mij: Corser out, Badovini in bij BMW volgend jaar?
falerossi

www.sport-picture.nl

Profiel Privébericht Homepage 
     Reageer met citaat 
Weet niet hoe serieus we dit moeten nemen

troy bayliss will race again

http://ducatiblog.net/...liss-will-race-again
ONK Paparazzo - www.sport-picture.nl -
Plaggie
Het WF brekebeentje

Profiel E-mail Privébericht 
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 15-06-11 om 16:47:46
Weet niet hoe serieus we dit moeten nemen

troy bayliss will race again

http://ducatiblog.net/...liss-will-race-again

Totaal niet serieus, is inmiddels al de 4e of 5e keer dat deze geruchten de kop opsteken......
Yippie Kay Yee!
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 

Elk jaar is er wel weer een of ander medium, vooral uit Italie, die even het gerucht de wereld inhelpt dat Bayliss weer gaat racen. Ik zou er niet teveel waarde aan hechten.
COTS.
The.Gambler

Jong en onbezonnen.

Reageer met citaat 
Interessant stukje op Racesport.nl

http://racesport.nl/...D/27148/Default.aspx

Juich het toe om meer naar de EVO-klasse te gaan. Laat dan alsjeblieft zoveel mogelijk nationale kampioenschappen volgen, zodat er ieder weekend weer interessante wild cards aan de start komen te staan!

Infront moet alleen oppassen niet om het jaar de reglementen te wijzigen. Het Spaanse voorbeeld Dorna laat het zien: maakt alles alleen maar duurder... en saaier!

Goedkoper zal het denk ik allemaal niet worden. De teams vinden wel weer wat anders om hun geld aan uit te geven.
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Ja, ik zou het meer opschuiven naar een soort van stock-reglement ook toejuichen.
COTS.
Kootje

Proost!!

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Het was natuurlijk ook te verwachten. De SBK is al lang niet meer de klasse wat het ooit was: racen met op straatmotoren gebaseerde motoren. De huidige SBK fietsen zijn eerder prototypes. De kosten rijzen de pan uit en het veld wordt ook in SBK kleiner en de top steeds smaller waardoor er voor een priveteam weinig eer te behalen is.

Zeker nu de CRT teams kunnen worden toegelaten tot de MotoGP zal Flamini maatregelen moeten nemen en ik denk dat ze de juiste kant op denken.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
De_Wim

ex-zaccer

Profiel E-mail Privébericht Facebook 
     Reageer met citaat 
Wat mij nogal wat angst aanjaagt in dat berichtje is dat de rechten van de SBK mogelijk door de moedermaatschappij van Dorna wordt gekocht.

Om vervolgens de kampioenschappen samen te voegen/ er één op te heffen is dan nog maar een klein stapje.
Tijd voor een nieuwe signature.
The.Gambler

Jong en onbezonnen.

Reageer met citaat 
De_Wim schreef 14-07-11 om 18:35:13
Wat mij nogal wat angst aanjaagt in dat berichtje is dat de rechten van de SBK mogelijk door de moedermaatschappij van Dorna wordt gekocht.

Om vervolgens de kampioenschappen samen te voegen/ er één op te heffen is dan nog maar een klein stapje.

Klopt. Dat zou echt een doodsteek zijn. Misschien wel voor beide kampioenschappen
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 15-07-11 om 09:34:42
(...)

Klopt. Dat zou echt een doodsteek zijn. Misschien wel voor beide kampioenschappen

Echt nieuws is dat niet, volgens mij is dat volgend jaar ook al eens genoemd. En mocht dat gebeuren, dan is het nog maar afwachten wat er gebeurt. Die moedermaatschappij van Dorna wil geld verdienen natuurlijk en MotoGP en SBK hebben bewezen prima naast elkaar te kunnen bestaan. Er hoeft dus helemaal geen reden te zijn om de SBK dan af te schaffen. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat het feit dat het in dezelfde handen komt dat er een duidelijker scheiding komt tussen de twee kampioenschappen, ipv dat gedoe dat er twee organisatoren zijn die steeds maar weer proberen elkaars vliegen af te vangen. Ook Flamini/Infront doet z'n werk niet ter meerdere eer en glorie van de SBK maar zit er ook alleen maar in om zoveel mogelijk geld te verdienen. Ik vind de paniekreacties als de moedermaatschappij van Dorna ook rechten zou verkrijgen van de SBK dat de doodsteek zou betekenen van de SBK veel te prematuur.
COTS.
Herma
www.interwelracing.nl

Profiel Privébericht Homepage Facebook Twitter 
Geslacht: vrouw
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 15-07-11 om 10:05:40
(...)

Echt nieuws is dat niet, volgens mij is dat volgend jaar ook al eens genoemd. En mocht dat gebeuren, dan is het nog maar afwachten wat er gebeurt. Die moedermaatschappij van Dorna wil geld verdienen natuurlijk en MotoGP en SBK hebben bewezen prima naast elkaar te kunnen bestaan. Er hoeft dus helemaal geen reden te zijn om de SBK dan af te schaffen. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat het feit dat het in dezelfde handen komt dat er een duidelijker scheiding komt tussen de twee kampioenschappen, ipv dat gedoe dat er twee organisatoren zijn die steeds maar weer proberen elkaars vliegen af te vangen. Ook Flamini/Infront doet z'n werk niet ter meerdere eer en glorie van de SBK maar zit er ook alleen maar in om zoveel mogelijk geld te verdienen. Ik vind de paniekreacties als de moedermaatschappij van Dorna ook rechten zou verkrijgen van de SBK dat de doodsteek zou betekenen van de SBK veel te prematuur.

Mee eens! Misschien moet niet alles direct negatief bekeken worden!
Wim_Kwanten

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Tja, maar als je dan ziet wat Dorna van de GP's heeft gemaakt, geen 125cc meer volgend jaar, geen 250cc meer, geen 500cc meer, een droevig startveld in de MotoGP en de spanning die er al jaren niet is... Volgend jaar verdwijnt dan ook nog de, in mijn mening, mooiste GP klasse en die Moto2 heeft wat mij betreft al helemaal niets met racen te maken...

Dan kan ik goed begrijpen dat er vele mensen zich zorgen maken over de toekomst van de SBK, zeker als Dorna / die moedermaatschappij er zich mee gaat bemoeien.
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 15-07-11 om 12:55:09
Tja, maar als je dan ziet wat Dorna van de GP's heeft gemaakt, geen 125cc meer volgend jaar, geen 250cc meer, geen 500cc meer, een droevig startveld in de MotoGP en de spanning die er al jaren niet is... Volgend jaar verdwijnt dan ook nog de, in mijn mening, mooiste GP klasse en die Moto2 heeft wat mij betreft al helemaal niets met racen te maken...

Dan kan ik goed begrijpen dat er vele mensen zich zorgen maken over de toekomst van de SBK, zeker als Dorna / die moedermaatschappij er zich mee gaat bemoeien.

Wim, je vergeet iets: gelukkig is er nog het IDM, daar wordt pas echt geraced.
COTS.
Wim_Kwanten

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 15-07-11 om 13:00:48
(...)

Wim, je vergeet iets: gelukkig is er nog het IDM, daar wordt pas echt geraced.

Dankje, dat was ik inderdaad nog vergeten te zeggen.

« Gewijzigd: 15-07-2011 om 13:42:20 door Wim_Kwanten »

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 21

Snelle navigatie: