Race 7, Aragón Spanje favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2 3

Topic: Race 7, Aragón Spanje (801 keer gelezen)
Wim_Kwanten

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Ja, die lappen asfalt naast de baan zien we helaas in steeds meer landen. Brno heeft dat gelukkig niet, zodat daar een foutje wel afgestraft wordt. Eigenlijk worden we het steeds vaker met elkaar eens, met uitzondering van de MotoGP dan.
Kootje

Proost!!

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Het is inderdaad jammer dat een rijdersfout vaak zonder gevolgen blijft door die asfaltstroken. Echter een coureur kan nu nog wel eens een do-or-die actie maken die hij zonder uitloopstroken niet gemaakt zou hebben.

Ik heb er nog niet echt een mening over, alleen weet ik uit eigen ervaring op circuits dat ik die stroken zelf nog wel eens nodig heb gehad
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
Kootje

Proost!!

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Was dit trouwens nu de eerste keer sinds de invoering van de superpole dat er geen Honda meedeed?

Wat een aanfluiting zeg. Zou dit TKR's bedoeling zijn geweest met het aantrekken van Xaus? Ik snap nog steeds niet wat hij doet in dat team. Heeft hij nou uiteindelijk een zak geld meegenomen om te mogen rijden of is er een blind paard in dat team die dacht dat hij nog competitief was?
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
zelhemboy

Profiel E-mail Privébericht Facebook Twitter 
     Reageer met citaat 
Kootje schreef 20-06-11 om 08:22:16
Was dit trouwens nu de eerste keer sinds de invoering van de superpole dat er geen Honda meedeed?

Wat een aanfluiting zeg. Zou dit TKR's bedoeling zijn geweest met het aantrekken van Xaus? Ik snap nog steeds niet wat hij doet in dat team. Heeft hij nou uiteindelijk een zak geld meegenomen om te mogen rijden of is er een blind paard in dat team die dacht dat hij nog competitief was?

weet niet eens of dit aan xaus licht rea gaat ook niet zo hard met de honda.....vrees dat het een ook aan de motor licht
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Kootje schreef 20-06-11 om 08:22:16

Het was Honda Europe die Xaus er bij wilde.
COTS.

Pagina's: 1 2 3

Snelle navigatie: