Race 8, Mugello favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2

Topic: Race 8, Mugello (851 keer gelezen)
The.Gambler

Jong en onbezonnen.

Profiel Privébericht Facebook 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Ik haal dat Simeon, West, Kallio en Redding steeds zo terugvallenterugvallen
Elvera

Leggendario

Profiel Privébericht Homepage Facebook Twitter 
Geslacht: vrouw
     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 03-07-11 om 13:19:23

Ik denk dat je je onderschrift maar beter aan kunt passen .

Jammer dat Marquez er een paar races over gedaan heeft om zijn draai te vinden in de Moto2.Maar we zitten nog maar net op de helft van het seizoen ; het kan nog .
'I am not stupid,you know.When i enjoy,i do know what is a throttle' Frankie Chili,Valencia,2004.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
De moto 2 is toch echt smaakmaker van het motogp circus op dit moment. Wat een race! schitterend! marques heel sterk gereden hoor. Heb echt wel genoten, was echt tot aan de streep leuk!
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Mee eens, en dat terwijl de Moto2 2 jaar geleden door iedereen nog werd afgefikt. Dat kon toch niks worden? Waardeloos! En ondertussen zitten we er elk weekend weer van te smullen.
COTS.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 03-07-11 om 16:22:44
Mee eens, en dat terwijl de Moto2 2 jaar geleden door iedereen nog werd afgefikt. Dat kon toch niks worden? Waardeloos! En ondertussen zitten we er elk weekend weer van te smullen.

ja en dat zegt men nu ook van de moto 3 maar dat kan ook best wel eens leuk worden..

De discussie zat hem vooral in het feit dat men vind dat op technisch vlak er veel vrij moet zijn en alles uit de kast moest volgens mij. dit omdat het de top van de motorsport betreft.

Echter zie je nu (ook) weer dat er met soms technisch minder exotisch spul gewoon heel mooie wedstrijden gereden kunnen worden.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Plaggie
Het WF brekebeentje

Profiel E-mail Privébericht 
     Reageer met citaat 
Heb mij goed vermaakt met deze race alles zat erin; spanning, acties, drama en een close finish.

Marquez wanneer hij blijft zitten dan is hij iedere race snel genoeg om te winnen. Jammer dat Bradl inmiddels al een behoorlijke voorsprong te pakken heeft.......deze 2 jongens zijn aan elkaar gewaagd.

Smith toch wel 1 van de verrassingen van dit seizoen. Doet het gewoon fantastisch en boven mijn verwachting. Zou leuk zijn als hij binnenkort z'n eerste winst weet te pakken.

En wat een groep van plaats 7 t/m 20 echt dringen beglazen, maar leverde mooie plaatjes op.
Yippie Kay Yee!
Plaggie
Het WF brekebeentje

Profiel E-mail Privébericht 
     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 03-07-11 om 13:19:23

Dit is voor allen behoorlijk zuur, maar baal vooral van het presteren van Redding. Heb echt het idee dat hij een groot potentieel heeft en ver kan komen, maar lijkt in het verkeerde team te zitten.......
Yippie Kay Yee!
Zapper

Profiel Privébericht Homepage 
     Reageer met citaat 
En toch gaat het steeds beter met Xavier Siméon!! Hij rijdt de laatste races regelmatig in de top-10 en nu ook eens aan de finish als 12e

Niet vergeten dat hij op het nippertje maar aan het seizoen kon deelnemen en geen enkele keer heeft kunnen testen. Die achterstand begint hij nu in te halen. Ik denk dat we hem volgend seizoen (als hij er dan nog bij is uiteraard) regelmatig in de top 10 zullen zien finishen.
www.F1-geschiedenis.be
Met vanaf 2012 ook de uitslagen van MotoGP - Moto2 - Moto 125cc - Superbike - Supersport - Superstock 1000 en Superstock 600!
RG500IU

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Homepage Twitter 
     Reageer met citaat 
De bijna save van Pol Espargaró (op zijn elleboog) was ook mooi, ondanks dat het niet lukte toch een dikke van mij!
De_Wim

ex-zaccer

Profiel E-mail Privébericht Facebook 
     Reageer met citaat 
Als hij die nog had weten te houden had hij ''de beste safe ever'' (wat mij betreft die van Edwards van vorig jaar) meteen met een factor 2 verbeterd.
Tijd voor een nieuwe signature.
RG500IU

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Homepage Twitter 
     Reageer met citaat 
Kallio en Redding doen hun best niet genoeg volgens de Marc VDS teamleiding zoals de MCN meldt:
Citaat:
Finnish team-mate Mika Kallio was also criticised after he dropped from seventh to 17th with front and rear grip issues and Bartholemy said: "I don't want to talk about deteriorating grip or heat exhaustion because, for me, neither was the biggest problem for us. We were missing the fighting spirit that was so evident in the riders battling the same issues at the front of the race, which is why we finished where we did.

"I am obviously disappointed, because the team has worked so hard this season and we didn't see the same level of commitment from the riders. I want to see more commitment from both Mika and Scott next time out in Sachsenring; the same level of commitment we saw from the likes of Marc Marquez and Tom Lüthi."
The.Gambler

Jong en onbezonnen.

Profiel Privébericht Facebook 
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 05-07-11 om 14:13:39
Kallio en Redding doen hun best niet genoeg volgens de Marc VDS teamleiding zoals de MCN meldt:
(...)

Tsja, daar waar VDS/Redding vorig jaar nog goed waren voor podium (in tegenstelling tot Faubel) komen ze er dit jaar gewoon niet aan te pas. Om die schuld bij de coureurs te leggen vind ik opmerkelijk. Zou mooi zijn als ze volgend jaar ergens anders rijden en daadwerkelijk strijden voor het kampioenschap (want van dat kaliber zijn ze).
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 05-07-11 om 15:26:38
(...)

Tsja, daar waar VDS/Redding vorig jaar nog goed waren voor podium (in tegenstelling tot Faubel) komen ze er dit jaar gewoon niet aan te pas. Om die schuld bij de coureurs te leggen vind ik opmerkelijk. Zou mooi zijn als ze volgend jaar ergens anders rijden en daadwerkelijk strijden voor het kampioenschap (want van dat kaliber zijn ze).

Nochtans is het opmerkelijk dat zij niet mee kunnen komen. Niemand maakt mij wijs dat hun Suters zo enorm slecht zijn dat er geen land mee te bezeilen is. Waarom sluit jij absoluut uit dat het aan de coureurs zou liggen?
COTS.
Kootje

Proost!!

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 05-07-11 om 17:49:16
(...)

Nochtans is het opmerkelijk dat zij niet mee kunnen komen. Niemand maakt mij wijs dat hun Suters zo enorm slecht zijn dat er geen land mee te bezeilen is. Waarom sluit jij absoluut uit dat het aan de coureurs zou liggen?

Precies! En zeker bij Kallio heb ik steeds het idee dat het wat meer op een motivatieprobleem begint te lijken. Het lijkt erop dat ie het niet kan verkroppen dat zijn MotoGP avontuur op een mislukking is uitgedraaid.

Een vergelijking met Kimi Raikkonen?

Voor wat betreft Redding heb ik niet echt een mening, maar hij is nog jong en heeft wellicht meer aan een meer ervaren teamgenoot die hem op sleeptouw neemt?
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.

Pagina's: 1 2

Snelle navigatie: