ONK 10 DTS KTM PIRELLI Racedays favoriete topics

Moderators: Trax, Jarno

Pagina's: 1 2 3 4

Topic: ONK 10 DTS KTM PIRELLI Racedays (2729 keer gelezen)
Paultje

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Maar zaten er niet in..
Ferry_van_Rijn
Racecracks Trackdays & Racing School Mettet

Profiel Privébericht Homepage Facebook Twitter 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Ik stond ook op regenbanden met 1e startprocedure. Allleen de 1e bochten waar nog een klein beetje nat maar de rest was kurkdroog. Slicks was veruit de beste keuze!
Kwam als laatste op de grid aan en ongeveer 10 man stond op regenbanden en 25 op slicks.
Op de 1e 3 rijen hadden de meesten slicks maar zeker niet allemaal! We hadden overleg om de motor de pitstraat in te duwen omdat je niet op de grid mag wisselen. Op dat moment werd de start uitgesteld. Mooi dacht ik. Volgende start procedure stond iedereen op slicks. Heb er 2 op regenbanden gezien (Alex Ott en iemand op de laatste rij) en niet Joey den Besten. Kwam weer als laatste aan want ik had erg veel speling op de gas hendel. Borgboutje hebben we niet goed vast gezet doordat we snel en veel moesten sleutelen door mn schuiver in de warm-up en geen tijd meer hadden om alles even nog netter na te lopen. Wat een ellende. Wel nog leuke gevechten gehad maar niet voor de posities die ik voor ogen heb.

En ik ben ook errug blij met Jan. Hij doet erg veel voor de rijders. Hij vraagt je mening enzo en doet veel moeite voor de groep.

Pagina's: 1 2 3 4

Snelle navigatie: