Race 10, Brno 2011 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3

Topic: Race 10, Brno 2011 (48258 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
WimLex schreef 13-08-11 om 11:58:24
(...)


?


!
     Reageer met citaat 
Ah vandaar, ik dacht al dat het (n)ergens over ging.
     Reageer met citaat 
WimLex schreef 13-08-11 om 17:38:20
Ah vandaar, ik dacht al dat het (n)ergens over ging.


Je hapt in ieder geval heerlijk.
     Reageer met citaat 
Ik zit dan ook in een restaurant
     Reageer met citaat 
kom op dames zullen we deze gesprekken in het cafe houden of in het nutteloze topic?

hoop morgen stiekem op een half droog half natte baan waar jasper een stuk naar voren kan komen
     Reageer met citaat 
zelhemboy schreef 13-08-11 om 21:09:51
kom op dames zullen we deze gesprekken in het cafe houden of in het nutteloze topic?

hoop morgen stiekem op een half droog half natte baan waar jasper een stuk naar voren kan komen


Je hebt gelijk!

Ik hoop op een compleet droge race, daar heeft Jasper het meeste aan.
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
Iwema van P26 naar P17 met nog 13 ronden te gaan .
Hier komen de punten!
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
     Reageer met citaat 
iwema 10

was een leuke race om te zien jammer voor terol
     Reageer met citaat 
Jasper eindelijk in de top 10
Keep the faith
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Super voor Iwema!! dit had hij en het team wel even nodig denk ik. Hopelijk weet hij deze vorm nu vast te houden.

Mooie strijd om de winst met een debuut overwinning voor Cortese, in al z'n 7e seizoen in de 125cc. Zoals altijd de aanhouder wint

Had het Zarco nog wel ietsje meer gegund, aangezien die tot 2 keer toe een overwinning op de finish is misgelopen.......maar wederom een zeer sterk optreden.

De titelstrijd begint ook behoorlijk interressant te worden! na de eerste paar races leek het kinderspel te zijn voor Terol, maar inmiddels nog maar 12 punten naar Zarco.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
En naast een debuut overwinning ook een nieuweling op het podium, Moncayo
Thomas_2-love
www.bmzrc.org.uk

     Reageer met citaat 
Leuke race! Jammer dat Khairuddin Jasper nog voorbij ging, toch een mooi resultaat na die dramatische start!
Keith Code: He asked me to speak to the fellas on the MZ's. He said they were passing him too close! I wandered up to race control and kept an eye on them. The RC30 wasn't slow; those guys on MZ's were quick, very quick.
     Reageer met citaat 
ja mooi hoor de 10 plaats voor jasper
     Reageer met citaat 
Fantastische inhaal race van Jasper Jammer van de start... Maar wel weer een top 10! Op naar Indianapolis!!
     Reageer met citaat 
Mooie tiende plaats, maar hij moet nu toch eens de aansluiting gaan vinden bij de subtop.

Pagina's: 1 2 3


Snelle navigatie: