Afsluitende avond...prijsuitreiking/karten/meeting 2011 favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Topic: Afsluitende avond...prijsuitreiking/karten/meeting 2011 (3107 keer gelezen)
zelhemboy

Profiel E-mail Privébericht Facebook Twitter 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 20-01-12 om 10:39:23
(...)

Heb je geen pitcrue?

hij heeft wel zijn eigen fanclub

*GO KOOTJE GO KOOTJE*
Kootje

Proost!!

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 20-01-12 om 10:39:23
(...)

Heb je geen pitcrue?

Daar had ik jou toch voor ingepland?
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
falerossi

www.sport-picture.nl

Profiel Privébericht Homepage 
     Reageer met citaat 
Kootje schreef 20-01-12 om 11:42:01
(...)

Daar had ik jou toch voor ingepland?

Helaas is deze super snelle monteur niet aanwezig morgen. Maar ik bel de date door naar de kartbaan, die regelen het wel
ONK Paparazzo - www.sport-picture.nl -
WimLex

Profiel Privébericht Homepage Facebook Twitter Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
je kan nog steeds komen hoor, zelf als je stiekem en in cognito komt mag je mee karten.
Nog altijd gelukkig getrouwd
Programmeur/beheer DC, PPC & OPC
RG500IU

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Homepage Twitter 
     Reageer met citaat 
En als vervoer t probleem is Jannes: ik rij vanmiddag over de A7/A6 richting Huizen vanuit Groningen waar ik, als t meezit, om 16.15 vertrek..
falerossi

www.sport-picture.nl

Reageer met citaat 
Vervoer is geen probleem Ite, toch bedankt. Finacien zijn op het moment het probleem

Maar als er een man in wit pak en witte helm binnen komt dan zou misschien....
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
ik moet werken helaas ik weet niet of ik al afgemeld had... dus de rest van familie beer mama en dochter beer komen ook niet.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
falerossi

www.sport-picture.nl

Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 21-01-12 om 11:29:54
ik moet werken helaas ik weet niet of ik al afgemeld had... dus de rest van familie beer mama en dochter beer komen ook niet.

Nee ik kan niet, ik moet werken!

wimpie

xl600r fzr600 vfr750 vtr1000r rsv1000r

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Voor iedereen die vanavond gaat , veel plezier!!
Kootje

Proost!!

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
De club is bijna te klein voor een polonaise en je moet je best doen om met het karten niet op het podium te komen.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
dagobert

dago rules

Profiel E-mail Privébericht Homepage Hyves 
Geslacht: vrouw
     Reageer met citaat 
het was weer gezellig
RG500IU

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Homepage Twitter 
     Reageer met citaat 
WimLex was met afstand de snelste van ons, en dat niet alleen, bij het karten door een onwaarschijnlijk snelle tijd te rijden:

Hij zal zich hier later vast nog wel melden met zijn verhaal
PTR

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Kootje schreef 21-01-12 om 15:38:13
De club is bijna te klein voor een polonaise en je moet je best doen om met het karten niet op het podium te komen.

Is me toch gelukt. Heb ik toch iets goeds gedaan
WimLex

Reageer met citaat 
Het was inderdaad niet heel erg druk tijdens de forummeeting, maar de snelle mannen waren aanwezig, dus voor mij motivatie genoeg om eindelijk eens goed af te rekenen met de Plaggies, Kikkies, RD350’s en Gamblers van deze wereld.

Speciaal voor deze kartavond had ik al een paar weken dieet gevolgd en ook het nodige fruitsap weggewerkt. ’s Morgens vroeg al trainen in het park en dagelijks een uurtje op de simulator om iedere millimeter van de baan in mijn hoofd te prenten. Zaterdag middag speciaal nog een uurtje eerder weggegaan van huis om de baan nog eens te bekijken en goed te observeren welke kart het meest geschikt was voor mijn recordpoging. Tot mijn grote vreugde waren zowel Tim als Tom Coronel ook op de baan aanwezig en uit eerdere bezoeken wist ik dat beide heren ook notoire snelgaanders zijn op hun eigen baan. Dus ook nog even een briefing gehouden met T’n’T om de laatste puntjes op de i te zetten.

Toen was het eindelijk zover, plaats genomen in de juiste kart en de eerste paar rondjes de baan verkend, alles was tot op de millimeter gelijk aan de simulator, maar het was wel wat druk op de baan. Twee rondjes ingereden en een rondje héél rustig aan gedaan, om daarna bij start finish het kartje eens flink de sporen te geven. Het was een rondje waarin ik letterlijk boven mijzelf uitsteeg. Ieder rempunt precies goed, het insturen ging als een warm mes door de boter en mijn kart spinde als een tevreden kat. Door het vloeiende stuurwerk, hoefde de kart niet te glijden en kon ik telkens decimeters eerder weer op het gas. Toen ik na een perfect rondje over start finish kwam, wist ik het meteen, dit is een toptijd! Een blik op het scorebord vertelde me genoeg! 28,99 waar de eerstvolgende 33,41 reed. Mission accomplished, meteen ging ik van het gas af om de medekarters niet verder te demotiveren en reed de rest van de sessie rustig uit.

Na binnenkomst was ik uiteraard zeer content met mijn prestatie, maar hield het professioneel voor mijzelf. In mijn hart bouwde ik een feestje. De klap bij de mede forummers was hard aangekomen, maar er moest nog een heat gekart worden. Ik besloot het rustig aan te doen, maar eenmaal in de kart was ik dat even vergeten. Ik haalde in de tweede bocht met een superactie RD350 in, maar besefte meteen dat dit niet goed was voor de sfeer tijdens het eten later op de avond. Ik lifte een beetje waardoor RD meteen twee bochten later weer langskwam. De sessie verder met het veld meegereden in de wetenschap dat niemand meer in de buurt van mijn tijd zou komen.

Na afloop van het karten krijg ik nog een bon van de Kartbaan, deze hadden om 9 uur ’s avonds ook wel in de gaten dat deze tijd niet meer zou worden verbeterd en keerde terstond de bonus voor snelste rijder van de dag uit. Uiterst tevreden konden keerde ik na een lekker saté buffet huiswaarts, deze pakken ze met niet meer af!
EDIT: Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik in de derde ronde van kart ben gewisseld en dat de tijdswaarneming daardoor van slag was
WimLex

Reageer met citaat 

EDIT:
Kootje = Fred in de eerste heat.
Fred was nog niet aanwezig tijdens deze heat, werd daar overigens ook nog voor beloond met een tegoedbon.
Rare jongens die Coronels, geven een bonus voor te laat komen

klik op de afbeelding, voor het origineel.

« Gewijzigd: 22-01-2012 om 12:39:04 door WimLex »

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Snelle navigatie: