Race 13: Portimao favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2

Topic: Race 13: Portimao (553 keer gelezen)
Wim_Kwanten

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 17-10-11 om 08:00:03
(...)

En dus kijk je niet meer? Tenminste, dat zou ik doen. Ik kijk niet naar dingen waarvan ik van te voren al weet dat ik er niks aan vind of het mij niet interesseert. Of ga je hier dan elke keer zitten schelden hoe waardeloos het allemaal wel niet is? Wat mij op het volgende punt brengt: de GP's vind je niks, de SBK nu blijkbaar ook al niet meer, waarom kom je dan eigenlijk op een forum als deze? Ik ga toch ook niet op een forum over bowlen steeds maar weer verkondigen wat voor een belachelijke sport ik dat vind? Of ben je lichtelijk masochistisch aangelegd en krijg je een kick van het kijken naar dingen waar je niks aan vindt?

Ik heb je die uitleg al gedaan in het vorige SBK weekend. Waarom verspil jij je tijd met zoveel vragen te stellen aan iemand waar je toch niet mee kan opschieten?
Optimate

Oud en wijs.

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 17-10-11 om 08:58:02
(...)

Ik heb je die uitleg al gedaan in het vorige SBK weekend. Waarom verspil jij je tijd met zoveel vragen te stellen aan iemand waar je toch niet mee kan opschieten?

Waarom verspil jij tijd op een forum over een sport waar je de kots van hebt?
COTS.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Profiel E-mail Privébericht 
     Reageer met citaat 
@ Wim Kwanten

Ja, je hebt vorige keer uitgelegd dat je buiten Ducati om het WSBK wel zeer interressant vind om te volgen. Waarom meld je dan niet eens wat je wel leuk vond aan de races? kan me niet voorstellen dat er niks is, want waren toch mooie races op Portimao.

Je hebt je mening over Ducati en dat is goed, alleen het lijkt wel of dat een soort van obsessie geworden is. Bijna elk bericht in dit topic gaat daarover en het wordt een beetje vervelend......
Yippie Kay Yee!
Wim_Kwanten

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Het waren zeker leuke races, waarbij de tweede race wat mij betreft heel goed was. Het duel tussen Laverty en Melandri was mooi en ook Rea heeft zich goed getoond. In race 2 kwamen er zelfs het dubbele aantal rijders over de finish dan in de MotoGP wedstrijd.
Kees

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 16-10-11 om 21:20:36
Voor degenen die nog twijfelden dat Ducati een groot voordeel heeft: zie de prestaties van Guintoli dit weekend. Guintoli kon vorig jaar niet eens 1 podiumplaats behalen op een fabrieks Suzuki waarmee Haslam toen tweede werd in het WK en opeens is de Fransman dan dit jaar zo snel.

Ik vrees dat ik me volgend jaar nog meer ga ergeren nu Ducati waarschijnlijk dan opnieuw de meeste machines op de grid gaat hebben.

Benieuwd of Michel Fabrizio, Rubén Xaus en Chris Vermeulen volgend jaar nog steeds een zitje gaan vinden.

Is dat nieuw dan? De Ducati overheersing?

Kampioenen:
14 maal Ducati
6 maal Honda
Suzuki, Kawa, Yamaha en Aprilia allemaal 1 maal.
Na 2 maal Honda in 88 & 89 is het geen enkel merk gelukt buiten Ducati om een titel te prolongeren.

Dus zit je je eigenlijk vanaf 1990, de eerste Duc titel, kapot te ergeren?

Pagina's: 1 2

Snelle navigatie: