IDM 2012 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4

Topic: IDM 2012 (54416 keer gelezen)
kim
     Reageer met citaat 
Ernst Dubbink nu 6e geworden.
     Reageer met citaat 
Marinho schreef 23-04-12 om 15:04:26
VANuit het IDM is de ronde op Assen zeker.


Dank je.
Staat in de agenda.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Mooi succes voor Bryan Schouten met zege op Nürburgring race 2, zal hoop zelfvertrouwen geven voor de TT
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Kom net dit bericht tegen op www.idm.de dat Karl Muggeridge aan het eind van dit seizoen stopt met de motorsport.
Animal
grrrrrrr

     Reageer met citaat 
afgelopen weekend was Pepijn Bijsterbos de enige NL deelnemer in de Supersport. Waar was de rest bv
Jos vd AA
Anoniem
     Reageer met citaat 
Animal schreef 03-09-12 om 12:56:32
afgelopen weekend was Pepijn Bijsterbos de enige NL deelnemer in de Supersport. Waar was de rest bv
Jos vd AA


vd Aa gebrek aan centjes. Bovee verkoos wildcard volgend weekend. Bos ziekte van Pfeiffer.
     Reageer met citaat 
Damian Cudlin naar RAC Racing voor de laatste race en wellicht ook volgend seizoen.

http://www.racesport.nl/...D/30735/Default.aspx
Animal
grrrrrrr

     Reageer met citaat 
Tiko schreef 03-09-12 om 14:52:32
(...)


vd Aa gebrek aan centjes. Bovee verkoos wildcard volgend weekend. Bos ziekte van Pfeiffer.


Danke Tiko!

Geen geld....en hadden plannen om dit jaar in de WKSS mee te doen. Blijkbaar werkt hun calculator niet goed.
     Reageer met citaat 
Animal schreef 04-09-12 om 08:32:58
(...)


Danke Tiko!

Geen geld....en hadden plannen om dit jaar in de WKSS mee te doen. Blijkbaar werkt hun calculator niet goed.


Of bij de van sponsors en hadden die besloten niet te betalen
Mugello never sleeps!
DanielV
NK Supercup 1000 #83

     Reageer met citaat 
Wat een gezellige meneer, die Ranseder

Quote Racesport.nl
" De frustratie was groot bij Ranseder die al met twee opgestoken middelvingers over de finish kwam. Na afloop van de race misdroeg de Oostenrijker zich helemaal door in het parc ferme de motor tegen de grond te leggen en er vervolgens met wederom twee opgestoken middelvingers op te gaan staan springen. Een actie die absoluut geen bijval kon vinden bij de aanwezige mensen van diverse teams."
     Reageer met citaat 
DanielV schreef 17-09-12 om 10:52:28
Wat een gezellige meneer, die Ranseder

Quote Racesport.nl
" De frustratie was groot bij Ranseder die al met twee opgestoken middelvingers over de finish kwam. Na afloop van de race misdroeg de Oostenrijker zich helemaal door in het parc ferme de motor tegen de grond te leggen en er vervolgens met wederom twee opgestoken middelvingers op te gaan staan springen. Een actie die absoluut geen bijval kon vinden bij de aanwezige mensen van diverse teams."


Wow bizar! Waarom deed ie dat?
Mugello never sleeps!
DanielV
NK Supercup 1000 #83

     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 17-09-12 om 11:17:34
(...)


Wow bizar! Waarom deed ie dat?

Waarschijnlijk omdat 'ie niet goed bij z'n hoofd is...? Ik kan echt geen andere reden verzinnen.. Sterker nog, ik kan überhaupt geen reden verzinnen om een dergelijke actie uit te halen
     Reageer met citaat 
DanielV schreef 17-09-12 om 11:34:39
(...)

Waarschijnlijk omdat 'ie niet goed bij z'n hoofd is...? Ik kan echt geen andere reden verzinnen.. Sterker nog, ik kan überhaupt geen reden verzinnen om een dergelijke actie uit te halen


Lees beide artikels dan eens op racesport.nl over de wedstrijden van het IDM Superbike van afgelopen weekend. Dan snap je zijn frustratie wellicht wel, maar dan nog is het inderdaad volledig ontoelaatbaar om zo tekeer te gaan. Dit geldt ook voor The.Gambler.
     Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 17-09-12 om 12:49:04
(...)

Dan snap je zijn frustratie wellicht wel, maar dan nog is het inderdaad volledig ontoelaatbaar om zo tekeer te gaan. Dit geldt ook voor The.Gambler.


Ja inderdaad, ook voor The Gambler is het ontoelaatbaar om zo tekeer te gaan!
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 17-09-12 om 12:56:31
(...)


Ja inderdaad, ook voor The Gambler is het ontoelaatbaar om zo tekeer te gaan!




Ik zal t artikel overigens erbij pakken. Aangezien er niks over werd gezegd hierdacht ik dat t onbekend was
Mugello never sleeps!

Pagina's: 1 2 3 4


Snelle navigatie: