Ronde 5: IDM Assen favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5

Racetopic
5

Assen

22 juli 2012
Nederland TT Circuit Assen

TRIVIA

Met Poleposition en een zege in race 1 werd Ghisbert van Ginhoven (BMW) de tweede Nederlander die dit presteerde na Barry Veneman in 2010 (ook in Assen).
Ben Spies werd met zijn zege in de MotoGP klasse in 2011 de eerste rijder die op het Asser TT circuit zowel een race in de Superbikes (2009) als in de koningsklasse van de GP's wist te winnen.
Barry Veneman behaalde hier in 2010 zijn eerste IDM pole voor een andere Nederlander, ook op een BMW, Ghisbert van Ginhoven. Een dag later boekte hij in race 2 ook zijn eerste zege door Matej Smrž (0,062) en Max Neukirchner te verslaan.
Gastrijder Matej Smrž (Honda, Inghart) won hier in 2009 race 1 voor Martin Bauer (Honda) die race 2 won. Gastrijder en beste Nederlander was Raymond Schouten (van der Heyden Motors Yamaha) met een vierde en een zevende plaats.
Topic: Ronde 5: IDM Assen (61810 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Chapeau trouwens voor Lucy Glöckner, ik schat haar hoger in dan Katja Pönsgen in het verleden..
Anoniem
     Reageer met citaat 
Lucy is idd een bijzonder rappe tante die door de IDM toppers absoluut serieus wordt genomen.
     Reageer met citaat 
Tiko schreef 25-07-12 om 09:18:07
Lucy is idd een bijzonder rappe tante die door de IDM toppers absoluut serieus wordt genomen.


Heb je daar ook foto's van Tiny?
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
haha zonder (motor) pak zeker Hans Met pak (en motor) heb ik ook nog wel paar v afgelopen zondag. Nog geen tijd gehad alles uit te zoeken
Anoniem
     Reageer met citaat 
Zonder motorpak en helm is ze helaas een stukje minder aantrekkelijk dan met.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Ben ik inmiddels ook achter
     Reageer met citaat 
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 25-07-12 om 15:17:18


Jarno grijp aub even in!
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Anoniem
     Reageer met citaat 
Dat vind ik nu ook weer overdreven. Ze is uitermate sympathiek in de omgang maar het is uiterlijk idd geen schoonheid. Daarentegen rijdt ze tot op heden af en toe ene Arie Vos gewoon om de oren en dat is toch niet heel veel mensen gegeven op deze aardkloot.

Kortom leuke snelle meid maar toen de schoonheden werden uitgedeeld stond ze net in een andere rij dan Parish Hilton en Doutzen Kroes om het maar eens simpel uit te drukken.
Anoniem
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 25-07-12 om 15:17:18


En wat je nu ziet is dan nog de beste kant zal ik maar zeggen.
     Reageer met citaat 
Tiko schreef 25-07-12 om 22:42:09
Parish Hilton


RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Met dank aan Bierelier voor de foto:

Dit is Alex Phillis in de Supersportklasse. Heb het even nagevraagd op het Aussie forum,
is dus de zoon van de befaamde ex WSB coureur Rob Phillis!
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Tiko schreef 25-07-12 om 22:42:09
Dat vind ik nu ook weer overdreven. Ze is uitermate sympathiek in de omgang maar het is uiterlijk idd geen schoonheid. Daarentegen rijdt ze tot op heden af en toe ene Arie Vos gewoon om de oren en dat is toch niet heel veel mensen gegeven op deze aardkloot.

Kortom leuke snelle meid maar toen de schoonheden werden uitgedeeld stond ze net in een andere rij dan Parish Hilton en Doutzen Kroes om het maar eens simpel uit te drukken.


ze moest waarschijnlijk kiezen tussen groot race talent of groot lichamelijk talent. heeft ze het eerste gekozen, is ook weer eens leuk voor de variatie!
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 26-07-12 om 00:52:42
Met dank aan Bierelier voor de foto:
(afbeelding)
Dit is Alex Phillis in de Supersportklasse. Heb het even nagevraagd op het Aussie forum,
is dus de zoon van de befaamde ex WSB coureur Rob Phillis!


Was Rob ook niet compleet verkleefd aan kawa?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Tiko schreef 24-07-12 om 22:43:13
Nee. IDM is elektronica zo goed als vrij. In BSB iedereen dezelfde ECU zoals Hans hierboven aangaf.

Banden zit ook wel het nodige verschil in. Dunlop gebruikt het IDM echt als ontwikkelingskampioenschap.

Eén van de door Ghisbert gebruikte trainingsbanden werd zaterdagavond door Dunlop opengezaagd om het hele karkas van de band te kunnen bekijken op hittewerking ed.

Vergelijken is daarom een beetje als sperziebonen met erwtjes en worteltjes.

Jongens als Ranseder, Smrz, Muggeridge, Nigon, van Ginhoven, Herfoss, Teuchert en Jones zijn simpelweg bloedsnelle coureurs waarvan ik niet zomaar ga zeggen dat ze als rijder onderdoen bij Hill, Brookes en een Shane Byrne. De laatste twee waren nu ook niet bepaald toppers in het WK.


ik denk dat de discussie 2 dingen door elkaar haalt nu Tiko. We praten hier nu over het nivo van beide kampioenschappen. Terwijl we begonnen over de hoeveeheid bezoekers die het evenement genereert. Dit heeft volgens mij meer te maken met de populariteit van de desbetrefffende kampioenschappen. Gevoelsmatig spreekt het BSB meer mensen aan en zou er dan ook de mogelijkheid zijn dat daarvoor meer mensen naar Assen komen. Dat het dan misschien een andere niveau zou hebben als het IDM staat daar denk ik dan los van toch?

Het BSB is volgens mij in Engeland rete populair. vanuit dat idee is het aannemelijk dat er meer mensen naar Assen uit Engeland komen.

Daarbij word het BSB natuurlijk wel op Eurosport uitgezonden.

Onder de streep hoop ik gewoon dat er veel volk komt, want dat zal voor de organisatie een motivatie zijn om dit vaker te doen en daar zijn wij als fans alleen maar bij gebaat, dit geld uiteraard ook voor het IDM.

We zijn dit jaar verwend met zoveel top wedstrijden in Assen, daar mag men best eens bij stilstaan. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: