IDM 2013 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5

Topic: IDM 2013 (62572 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 20-05-13 om 10:22:24
(...)


De eerste IDM race van dit seizoen Die won Schouten, voor vdBunt en Bendsneijder


Zowel de eerste als de tweede IDM Moto3 race van dit jaar op de Lausitzring was Bryan Schouten de winnaar en Bo Bendsneijder tweede, van de Bunt werd in de eerste race gediskwalificeerd (hij was inderdaad anders tweede in race 1) en viel uit in de tweede race. Daarvoor was het in het IDM inderdaad nog nooit gebeurd dat er een dubbel werd gescoord voor de Nederlanders.
     Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 20-05-13 om 21:09:32
(...)


Zowel de eerste als de tweede IDM Moto3 race van dit jaar op de Lausitzring was Bryan Schouten de winnaar en Bo Bendsneijder tweede, van de Bunt werd in de eerste race gediskwalificeerd (hij was inderdaad anders tweede in race 1) en viel uit in de tweede race. Daarvoor was het in het IDM inderdaad nog nooit gebeurd dat er een dubbel werd gescoord voor de Nederlanders.


Heeft er uberhaupt een Nederlander eerder een race gewonnen in het IDM op Duitse bodem? Wellicht dat Schouten vorig jaar al een overwinning behaald had. En in de zwaardere klassen (SS/ SBK)? Van Ginhoven heeft vorig jaar op Assen een race gewonnen naar mijn weten, maar is er ook een Nederlander geweest die op Duitse bodem een race heeft gewonnen in de SS/ SBK?
     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 21-05-13 om 08:48:19
(...)


Heeft er uberhaupt een Nederlander eerder een race gewonnen in het IDM op Duitse bodem? Wellicht dat Schouten vorig jaar al een overwinning behaald had. En in de zwaardere klassen (SS/ SBK)? Van Ginhoven heeft vorig jaar op Assen een race gewonnen naar mijn weten, maar is er ook een Nederlander geweest die op Duitse bodem een race heeft gewonnen in de SS/ SBK?


Bovee, eerste ss race dit seizoen
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 21-05-13 om 09:31:35
(...)


Bovee, eerste ss race dit seizoen


Nee, die werden gewonnen door Wahr en Stam. Bovee heeft in Zolder gewonnen, maar zoals je ongetwijfeld weet is dit geen Duitse bodem
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 21-05-13 om 08:48:19
(...)
Heeft er uberhaupt een Nederlander eerder een race gewonnen in het IDM op Duitse bodem? ..

Volgens mij niet. Wim Kwanten houdt dat aardig goed bij, heb wat statistiekjes van hem ooit gekregen die in de Trivia gebruikt worden. Maar nu niet bij de hand omdat ik op mijn werk zit. Misschien kan Wim even reageren?
TheSuperbikeBarn
www.thesuperbikebarn.eu

     Reageer met citaat 
Oschersleben 2012, Moto 3, race 1 gewonnen door Ernst Dubbink. Wie weet nog meer te noemen ? Misschien een lijstje in een nieuw topic Nederlandse IDM winnaars maken na de inventarisatie ?

« Gewijzigd: 21-05-2013 om 12:47:15 door TheSuperbikeBarn »

     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 21-05-13 om 10:30:18
(...)


Nee, die werden gewonnen door Wahr en Stam. Bovee heeft in Zolder gewonnen, maar zoals je ongetwijfeld weet is dit geen Duitse bodem


Oh, was dat alweer de tweede. Nou ja, was vroeger wel Duits
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
2008: Litjens Oschersleben en vd Mark Hockenheim!! 125cc met VOLLE startvelden!!
Dit jaar 15 deelnemers en de helft Nederlanders. Gek dat er podiums gehaald worden!
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 21-05-13 om 11:21:13
(...)

Volgens mij niet. Wim Kwanten houdt dat aardig goed bij, heb wat statistiekjes van hem ooit gekregen die in de Trivia gebruikt worden. Maar nu niet bij de hand omdat ik op mijn werk zit. Misschien kan Wim even reageren?


Als je mij een paar dagen de tijd geeft, dan kan ik wel opzoeken en nachecken welke Nederlanders er in het IDM hebben gewonnen. Vreemd genoeg zijn de resultaten van het IDM 2012 op de officiƫle site niet te bekijken, alleen de eindstanden van 2012, en de resultaten van de races vorig jaar moest ik nog allemaal verwerken.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Gompie schreef 21-05-13 om 18:53:37
..Dit jaar 15 deelnemers en de helft Nederlanders. Gek dat er podiums gehaald worden!

Idd, het IDM is wel gedevalueerd nu
     Reageer met citaat 
moto 3 is wel heel extreem!!
Paar dagen de tijd!!!!! WAARVOOR.
http://www.superbike-idm.de/fahrer/ergebnis-archiv
Geen nederlander na 2008 inSS en/of SBK
     Reageer met citaat 
Zeer close racing in SS600 race op Oschersleben van gisteren. Stefan Kerschbaumer (nr. 89) heeft de laatste ronden op kop gelegen. In de laatste ronde probeert Roman Stamm (nr. 14) hem binnendoor voorbij te gaan, maar gaat wijd ........

     Reageer met citaat 
Volgens racesport.nl heeft Deroue gewonnen in de Superbikes. Erg knap op een Kalex KTM Moto3 moet ik zeggen!
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
Citaat:
Deroue pakt zijn eerste Superbike IDM zege


     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 16-06-13 om 13:16:22
Volgens racesport.nl heeft Deroue gewonnen in de Superbikes. Erg knap op een Kalex KTM Moto3 moet ik zeggen!


Volgens mij is dat te wijten aan de nieuwe naam van het kampioenschap dat officieel Superbike IDM heet.

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: