EK STK 600 Magny Cours favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3

Topic: EK STK 600 Magny Cours (48876 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Helemaal top voor Michael! Dik verdiend! Ben benieuwd wat hij volgend jaar kan in de Supersport klasse
     Reageer met citaat 
http://energyzone.worldsbk.com/...SBK_titolo=FLASH&escrizioneVideo=STK%20600%20Race%20-%20Highlights&round=14&anno=2012
     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 06-10-12 om 19:02:07
Wauwh!! Helemaal vergeten dat die race vandaag al was. Echt super! Hoe lang is het geleden dat een Nederlander kampioen werd in een internationaal kampioenschap? Dat zal RG500IU ongetwijfeld wel weten

Helemaal top!!!


volgens mij is dit in 1990 toenLeon van der Heijden Europees kampioen 250cc werd. Een zeer groot talent die helaas door een nekblessure moest stoppen. Dus een zeer bijzondere prestatie van Michael van der Mark!!! Gefeliciteerd!!!
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
Harald schreef 07-10-12 om 15:09:13
(...)


volgens mij is dit in 1990 toenLeon van der Heijden Europees kampioen 250cc werd. Een zeer groot talent die helaas door een nekblessure moest stoppen. Dus een zeer bijzondere prestatie van Michael van der Mark!!! Gefeliciteerd!!!

Laatste die er dicht bij zat was Jarno geloof ik in 2001 met de 250
En Jurgen Natuurlijk 2x 3de dacht ik in de WSS
Midstar racing
     Reageer met citaat 
Geweldig gedaan van Michael, hij rijdt volgend jaar dik in de punten in de WSS, let maar op.
     Reageer met citaat 
Proficiat aan Michael inderdaad. Dat denk ik ook, 250cc.
     Reageer met citaat 
Nog steeds geen flikker van die race gezien, zelf geen kort verslagje
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 08-10-12 om 12:03:03
Nog steeds geen flikker van die race gezien, zelf geen kort verslagje


Als je inlogt op de site worldsbk.com kan je de race zien.
Normaal staat deze ook in het openbare gedeelte maar nu inderdaad niet.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Nog een dikke voor Michael vanwege het behalen van een zwaarbevochten titel! geweldig seizoen gereden, met als hoogtepunt natuurlijk de titel, maar ook z'n overwinning op de Nurburgring, slechts 2 weken na het breken van z'n sleutelbeen.

Ben erg benieuwd naar volgend seizoen. De Stock600 toppers van vorig jaar kunnen wel in de punten rijden, maar meer dan een bijrol was er niet weggelegd. Hopelijk kan Michael iets meer indruk maken.
     Reageer met citaat 
Paul17 schreef 08-10-12 om 12:09:55
(...)


Als je inlogt op de site worldsbk.com kan je de race zien.
Normaal staat deze ook in het openbare gedeelte maar nu inderdaad niet.


zal ik eens proberen.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
Het is idd wel raar dat deze race niet gewoon op het officiële account (voor idereen toegankelijk) van de SBK op Youtube staat, want de voorgaande race in Portimao staat dat wel. Ik denk gewoon dat de webredacteur dat even is vergeten.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
midstar schreef 06-10-12 om 18:24:19
Yihaaaaa!, winst en Nederland heeft er een kampioen bij.

Helemaal top


Het was echt spannend die 2 gasten hebben als een beer gevochten.
Wisselden elke ronde wel 2 a 3x van positie vooor de leiding.


je zal ondertussen de berichten op internet ook wel gelezen hebben, maar die Russo liep de zaak op een gigantische manier te verkloten!! Dat was niks vechten als een beer.
Russo heeft op alle mogelijk hufterige manieren geprobeerd om vd Mark of er af te rijden of er voor te zorgen dat de achterliggende groep er bij zou komen. hij zou wat mij betreft een fikse straf moeten krijgen voor onsportief en gevaarlijk gedrag. Maar de italiaanse organisatie heeft dit jaar al eerder laten zien in gevaarlijke situaties niet doortastend te zijn...
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Kunnen we 2012 dan zien als een mooi jaar voor de NL motorsport?

V/d Mark kampioen, Deroue super in RBR, Jeffrey Herlings WK MX2, NL 4e tijdens de MXON.

Lijkt erop dat de aanpak op zowel race als MX niveau al een beetje vruchten gaat afwerpen?
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 06-10-12 om 20:29:18
(...)


Ja.....weet niet goed wat ik daarvan moet denken. Was ook mijn eerste gedachte, maar als de rollen omgedraaid waren geweest dan had ik ook gehoopt en verwacht dat Van der Mark zou proberen om Russo onder druk te zetten of andere coureurs ertussen laten.

Bij de start hard wegrijden en winnen zat er sowiezo niet in, aangezien Vd.Mark en Russo veel sneller zijn dan de rest en Michael genoeg had aan P2.


ik keek die wedstrijd in het perscentrum van het TT circuit samen met wat mensen uit het onk paddock. Die waren ook wel van mening dat dit wel erg bar was allemaal. ik vond het in ieder geval veel en veel te ver gaan.

Enorm pluspunt van deze situatie is echter dat vd Mark heel duidelijk heeft laten zien in spannende situaties zijn hoofd heel goed koel te houden. Dat is echt een zeer groot compliment en een hele goede eigenschap die hij in de WSS zeker nog vaak zal kunnen gebruiken. vd Mark dus niet alleen terechte kampioen maar ook een hele goede als je het mij vraagt.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 08-10-12 om 13:21:47
(...)


je zal ondertussen de berichten op internet ook wel gelezen hebben, maar die Russo liep de zaak op een gigantische manier te verkloten!! Dat was niks vechten als een beer.
Russo heeft op alle mogelijk hufterige manieren geprobeerd om vd Mark of er af te rijden of er voor te zorgen dat de achterliggende groep er bij zou komen. hij zou wat mij betreft een fikse straf moeten krijgen voor onsportief en gevaarlijk gedrag. Maar de italiaanse organisatie heeft dit jaar al eerder laten zien in gevaarlijke situaties niet doortastend te zijn...


Als ik alles zo lees (maar niet heb kunnen zien) doet het me denken aan 1 van de meest opzienbarende titelgevechten tijdens een laatste race van het jaar, nl. 1999 toen Emilio Alzamora en Marco Melandri het moesten uitvechten in de 125cc. Dat herinneren we ons allemaal denk ik nog wel?
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.

Pagina's: 1 2 3


Snelle navigatie: