Silly Season Dutch Moto3 2014 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Topic: Silly Season Dutch Moto3 2014 (92613 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Socrates schreef 24-02-14 om 12:59:50
Als de KNMV van de Moto3 af wil, dan lijkt dit de optie: doodbloeden..... Ben benieuwd naar een reactie van de KNMV op het verhaal van de klassenvertegenwoordiger. Kent iemand die?


ja die is wel bekend bij mij,maar een reactie van de KNMV kan lang duren ben ik bang voor,is niet hun beste eigenschap.
     Reageer met citaat 
Sjonge, de Dutch Moto 3 moet mijn moeder dan maar als zaakwaarnemer inhuren. Als je informatie nodig hebt van iemand, dan blijf je hem/haar bellen, faxen mailen, skypen, whats-appen en bezoeken tot je de informatie hebt die je wilt hebben.
Socrates
Ken jezelf!

     Reageer met citaat 
Of de klassenvertegenwoordiger heeft de moed ook opgegeven... Als de potentiële Moto3-rijders hun alternatief toepassen (waar ik gezien de tijd tussen nu en aanvang ONK alle begrip voor heb), dan wordt het een moeilijk verhaal. Verder ken ik de KNMV als bureaucratisch met weinig aandacht voor de wegrace, dus ook aan die kant is het lastig werken.

Maar het zou fijn zijn als de achterban van de klassenvertegenwoordiger dit ook weet.
'Zeg niet alles wat je weet, maar weet altijd wat je zegt.'
     Reageer met citaat 
Ben-Gunther schreef 25-02-14 om 07:29:26
Sjonge, de Dutch Moto 3 moet mijn moeder dan maar als zaakwaarnemer inhuren. Als je informatie nodig hebt van iemand, dan blijf je hem/haar bellen, faxen mailen, skypen, whats-appen en bezoeken tot je de informatie hebt die je wilt hebben.


Er zijn ook mensen die werken, en het regelwerk er als "hobby" bij doen.
     Reageer met citaat 
Socrates schreef 25-02-14 om 08:05:44
Of de klassenvertegenwoordiger heeft de moed ook opgegeven... Als de potentiële Moto3-rijders hun alternatief toepassen (waar ik gezien de tijd tussen nu en aanvang ONK alle begrip voor heb), dan wordt het een moeilijk verhaal. Verder ken ik de KNMV als bureaucratisch met weinig aandacht voor de wegrace, dus ook aan die kant is het lastig werken.

Maar het zou fijn zijn als de achterban van de klassenvertegenwoordiger dit ook weet.


Joan heeft zeker de handdoek nog niet gegooit, maar krijgt gewoon weinig reactie van KNMV.
     Reageer met citaat 
andre schreef 25-02-14 om 21:34:24
(...)
Er zijn ook mensen die werken, en het regelwerk er als "hobby" bij doen.


Hoi André dat snap ik, maar uit de teksten die ik hier lees maak ik op dat men zich er bij neerlegt zoals het gaat. Dat is niet zo erg als het redelijk tot goed gaat, maar dramatisch als het niet loopt.

Waarom wil de Dutch Moto3 nog onder de vlag van de KNMV rijden als ze op deze manier behandeld worden? Zijn er mogelijkheden om onder een andere vlag te rijden, of is je weg zoeken in IDM/CEV of het britse kampioenschap de enige weg?
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
Ben-Gunther schreef 26-02-14 om 07:07:28
(...)


Hoi André dat snap ik, maar uit de teksten die ik hier lees maak ik op dat men zich er bij neerlegt zoals het gaat. Dat is niet zo erg als het redelijk tot goed gaat, maar dramatisch als het niet loopt.

Waarom wil de Dutch Moto3 nog onder de vlag van de KNMV rijden als ze op deze manier behandeld worden? Zijn er mogelijkheden om onder een andere vlag te rijden, of is je weg zoeken in IDM/CEV of het britse kampioenschap de enige weg?



is het geen optie met de mensen van de OW cup om de tafel te gaan zitten of de de MOTO3/125 willen "adopteren"?

Juist deze klasse zou bij de KNMV de nodige aandacht moeten hebben , er is momenteel zoveel jeugd in NL
     Reageer met citaat 
crosser78 schreef 26-02-14 om 07:53:48
(...)



is het geen optie met de mensen van de OW cup om de tafel te gaan zitten of de MOTO3/125 willen "adopteren"?

Juist deze klasse zou bij de KNMV de nodige aandacht moeten hebben , er is momenteel zoveel jeugd in NL



de moto3 zal niet aan de geluidseisen kunnen voldoen vrees ik.
Voor 2014 is er maar 1 wedstrijd(tijdens BSB in Assen) en hebben de rijders hun heil elders gezocht.
Vergeet niet dat rijders en teams flink geïnvesteerd hebben, dan wil je ook rijden.

zie net op de "wegraceforum-kalender" dat we veel meer wedstrijden hebben, is er iemand die dat kan aanpassen ?

« Gewijzigd: 26-02-2014 om 10:42:32 door andre »

     Reageer met citaat 
Hoe ziet de KNMV het nu zelf?
Bobby Bos, Jeremy Hofstra, Eduard Troost, Joris Lentfert, Chase van Oudheusden en Erik Gunther stappen in 2014 van SOBW 50 2t/125 4t over naar een 600 bij CRT zouden deze rijders die grote stap ook gezet hebben als er een goed alternatief zou zijn?
Socrates
Ken jezelf!

     Reageer met citaat 
De vraag stellen is het antwoord weten lijkt me. Blijft tot nu toe opvallend stil vanuit Arnhem voor zover ik dat kan waarnemen. Mag hopen dat de klassenvertegenwoordiger daar wel voor vuurwerk zorgt en Van der Linden en co blijft bestoken. Mocht er al beleid zijn, dan lijkt de communicatie nergens op (eerlijk gezegd vraag ik me af of er ander beleid is dan "doodbloeden".

De KNMV is prima als vertegenwoordiger voor motorrijders maar hebben eigenlijk al jaren geen enkele toegevoegde waarde voor de wegrace. Is op zich zelfs te verklaren, want het is wereldwijd en binnen Nederland een kleine sport. Spreek dat alleen uit en ga vanuit die hoek zorgen voor een goede invulling.
'Zeg niet alles wat je weet, maar weet altijd wat je zegt.'
     Reageer met citaat 
Citaat:
Bobby Bos, Jeremy Hofstra, Eduard Troost, Joris Lentfert, Chase van Oudheusden en Erik Gunther stappen in 2014 van SOBW 50 2t/125 4t over naar een 600 bij CRT zouden deze rijders die grote stap ook gezet hebben als er een goed alternatief zou zijn?


Wat ik mij eigenlijk afvraag wat jij bedoeld met een grote stap. Financieel technisch of materiaal technisch? Moto3 is toch aanmerkelijk duurder in beide gevallen dan de 600 bij de CRT lijkt me zo.

Als het om beide gaat, waarom dan niet de Gamma R125 cup blijven rijden? Daar zijn jullie toch halverwege het seizoen ingestapt, of heb ik dat mis?
     Reageer met citaat 
Socrates schreef 26-02-14 om 13:37:14
De vraag stellen is het antwoord weten lijkt me. Blijft tot nu toe opvallend stil vanuit Arnhem voor zover ik dat kan waarnemen. Mag hopen dat de klassenvertegenwoordiger daar wel voor vuurwerk zorgt en Van der Linden en co blijft bestoken. Mocht er al beleid zijn, dan lijkt de communicatie nergens op (eerlijk gezegd vraag ik me af of er ander beleid is dan "doodbloeden".

De KNMV is prima als vertegenwoordiger voor motorrijders maar hebben eigenlijk al jaren geen enkele toegevoegde waarde voor de wegrace. Is op zich zelfs te verklaren, want het is wereldwijd en binnen Nederland een kleine sport. Spreek dat alleen uit en ga vanuit die hoek zorgen voor een goede invulling.


"Geen enkele toegevoegde waarde'' zeg je. Wat denk je, wat een fulltime bondscoach kost, als dat nog geen toegevoegde waarde is en wat denk je vd geplande voorjaarstraining!? Dit zijn toch behoorlijke investeringen, in mijn visie.
Door een roze bril, zie je het niet objectief!
Socrates
Ken jezelf!

     Reageer met citaat 
Daarin verschillen we dan van mening. Heb je bijvoorbeeld wel eens gezien hoe bijvoorbeeld de Italiaanse bond haar talenten begeleid? Ik zeg niet dat de KNMV het zo groot moet oppakken, maar er is maar een fractie van wat de Italianen doen.

Verder is de promotie van het kampioenschap ook dramatisch: geen eigen website, geen flyers in het hele land, een troosteloze uitstraling tijdens de evenementen, vrijwilligers die nauwelijks benul hebben van de belangen die in de sport omgaan.
'Zeg niet alles wat je weet, maar weet altijd wat je zegt.'
     Reageer met citaat 
Socrates schreef 26-02-14 om 20:39:07
Daarin verschillen we dan van mening. Heb je bijvoorbeeld wel eens gezien hoe bijvoorbeeld de Italiaanse bond haar talenten begeleid? Ik zeg niet dat de KNMV het zo groot moet oppakken, maar er is maar een fractie van wat de Italianen doen.


Ik denk dat het totale budget van de KNMV ook maar een fractie is van wat de FMI heeft.
Socrates
Ken jezelf!

     Reageer met citaat 
Dat denk ik ook. Maar daar heeft de KNMV zelf ook een rol in: je zult actief op pad moeten om meer budget te genereren. Promotie van het ONK is minimaal en dan blijft alles zoals het was (stilstand is echter wel achteruitgang.....).

Heb dit in het verleden wel eens in Arnhem laten vallen en kreeg dan als reactie dat de motormarkt nu eenmaal in elkaar is geklapt. Helemaal waar. Dat accepteren zonder verdere inspanningen zegt iets over de prioriteit.
'Zeg niet alles wat je weet, maar weet altijd wat je zegt.'

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9


Snelle navigatie: