EK superstock 600 2014 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4

Topic: EK superstock 600 2014 (71702 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Ik was wel van plan om een circuitdagje te doen dit jaar.
Erik vindt het ok als ik op zijn soes stap, mag die ook meedoen in de moto2?

     Reageer met citaat 
Owjee, ik heb toch niet mensen gepasseerd door het zo te verwoorden?
Zoals al werd verteld: Als Jeremy McWilliams mee kan doen, dan kunnen jullie het vast ook!
Maar nu weer even serieus: Volgens mij heb ik ooit gehoord dat de kosten van een inschrijving voor een wildcard €4.000 zijn... Dat is 1/3e van mijn totale budget!
Daarnaast moet je (om leuk mee te doen) 1:40'ers rijden. Dat heb ik dit seizoen, na 4 wedstrijden bij lange na nog niet gehaald! Ik zit net onder de 1:43, en moet nog ruim een seconde per ronde zien te vinden om voor het podium in het ONK te kunnen gaan... Daar focus ik mij de rest van dit seizoen dan ook nog maar even op.

Het lijkt mij wel leuk om in een andere vorm bij het EK betrokken te zijn, maar als coureur niet.
"If everything seems under controle, you are not going fast enough!" - Mario Andretti
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Faccani wint de race en pakt daarmee de titel. Indrukwekkend seizoen, hij wint voor de 5e keer uit 6 races.

Caricasulo 2e en Duwelz laat eindelijk weer eens wat zien met een 3e plaats.

Tessels behaald met plaats 5 een prima resultaat lijkt me. Kon net niet aanhaken in het gevecht voor het podium. Hij zat wat te lang achter Rinaldi.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Tussenstand na 6 races:

1.Faccani = 131
2.Tessels = 83
3.Tucci = 68
4.Caricasulo = 66
5.Tuuli = 58


Tessels staat 2e en heeft een buffer van 15 punten naar Tucci met nog 1 race te gaan. Goede kans dat Tessels het seizoen als 2e kan eindigen
     Reageer met citaat 
Op 4 september schreef Koen Zeelen nog op facebook: "I will join MtM Kawasaki for the rest of the season"
Toch is hij er Magnu Cours niet bij... Einde verhaal?
"If everything seems under controle, you are not going fast enough!" - Mario Andretti
     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 06-09-14 om 18:26:21



Tessels staat 2e en heeft een buffer van 15 punten naar Tucci met nog 1 race te gaan. Goede kans dat Tessels het seizoen als 2e kan eindigen


Volgend jaar Worldsupersport?
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
falerossi schreef 03-10-14 om 13:24:15



Volgend jaar Worldsupersport?


Zou mooi zijn!
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Ratzgatioglu, de nummer 6 uit de RedBull Rookies, weet indruk te maken door als wildcard rijder de race te winnen

Tessels kende geen goed weekeinde en sluit dat af met een 11e plaats. Doordat z'n belangrijkste concurrenten ook niet/ niet goed scoorden behoudt hij wel z'n positie en eindigt hij op P2 in de eindstand
     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 03-10-14 om 13:28:33
(...)


Zou mooi zijn!


Waarom?
Om hem net zo te zien stoeien als Covena (die zelfs meer ervaring heeft in het rijden op hoog niveau, IDM)??
Laat hem nog maar een jaar Stock600 rijden, kampioen worden in een sterk deelnemersveld en dan de overstap maken.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Je hebt gelijk. Ik zei dat gisteren meer in een positieve opwelling maar later dacht ik al, het is een goed seizoen voor Tessels, maar is het genoeg om meer te zijn dan veldvulling in de WSS? Hij heeft nog geen race gewonnen en om echt een naam te maken in de WSS of een andere klasse zal er nog een tandje bij moeten denk ik.

Nog een jaar Superstock600 zal dan niet verkeerd zijn.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Wel vraag ik me af hoe goed die Suzuki is in dit veld in verhouding tot de andere teams/merken.
     Reageer met citaat 
Wat een flater van racesport.nl

Ze zeggen in het artikel over de EK Superstock 600 race dat Toprak Razgatlioglu voor de eerste keer op een 600cc machine reed, maar hij heeft in 2011 en 2012 een volledig seizoen in de Yamaha R6-Dunlop-Cup gereden.
     Reageer met citaat 
Hij reed voor de eerste keer Ek 600 op een Superstock.........
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Net nog even samenvatting gezien voor de Supersport race, wat een crashfestijn zeg, gingen als dominosteentjes omver
     Reageer met citaat 
En dan Diederik de Vries maar beweren dat hij uit de EJC- cup komt. Rijdt toch echt in de RBR.) Hoop toch niet dat hij de commentator wordt bij de Moto gp. Als verslaggever bij de TT heeft hij soms ook opmerkingen die nergens over gaan.

Pagina's: 1 2 3 4


Snelle navigatie: