Principeakkoord KNMV en BMB voor 2015 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 13

Topic: Principeakkoord KNMV en BMB voor 2015 (140207 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 29-06-14 om 11:28:56
Het artikel van Racesport (hierboven gepost) is toch al een soort van reactie?



Das waar, maar als je kritisch bent (media) doe je aan hoor en wederhoor. Dit was natuurlijk de kans om de KNMV het vuur aan de schenen te leggen. Het is altijd makkelijk om vanaf de zijlijn van alles te roepen, laat dan de kansen niet liggen als die zich voordoen. Wat je nu ziet is dat er een personferentie is iedereen wordt uitgenodigd. Vervolgens kies je ervoor om niet te gaan, dat mag, en direct na de conferentie blabla je met dikke letters dat het alle ONK rijders schokt!

p.s lees net het tegenbericht van racesport! Juist dan had je de gelegenheid genomen om die "man" achter de tafel om de oren te slaan! Dat getuigd van ballen en liefde voor de sport. Het zo wegzetten van mensen, zonder verdere info is een schande en getuigd niet van enige journalistieke onpartijdigheid! Vooral met de info wat je eigen rol is in dit spel van grote mensen die het "allemaal" goed voor hebben met de door ons geliefde sport!

« Gewijzigd: 29-06-2014 om 13:37:54 door wim61 »

     Reageer met citaat 
wim61 schreef 29-06-14 om 13:11:43
(...)



Das waar, maar als je kritisch bent (media) doe je aan hoor en wederhoor. Dit was natuurlijk de kans om de KNMV het vuur aan de schenen te leggen. Het is altijd makkelijk om vanaf de zijlijn van alles te roepen, laat dan de kansen niet liggen als die zich voordoen. Wat je nu ziet is dat er een personferentie is iedereen wordt uitgenodigd. Vervolgens kies je ervoor om niet te gaan, dat mag, en direct na de conferentie blabla je met dikke letters dat het alle ONK rijders schokt!

p.s lees net het tegenbericht van racesport! Juist dan had je de gelegenheid genomen om die "man" achter de tafel om de oren te slaan! Dat getuigd van ballen en liefde voor de sport. Het zo wegzetten van mensen, zonder verdere info is een schande en getuigd niet van enige journalistieke onpartijdigheid! Vooral met de info wat je eigen rol is in dit spel van grote mensen die het "allemaal" goed voor hebben met de door ons geliefde sport!


Wim 61,

Mijn naam is Evert Slager en doe al een paar jaar iets met een website, genaamd Racesport.nl.

Misschien is het handig in dit soort discussies dat iedereen begint met zijn eigen naam te plaatsen onder de geplaatste reactie, hoogstwaarschijnlijk wordt het dan al voor een heel groot deel van de mensen hier een heel stuk duidelijker.

« Gewijzigd: 29-06-2014 om 15:39:39 door Racesport.nl »

     Reageer met citaat 
Racesport.nl schreef 29-06-14 om 14:25:01
(...)
Misschien is het handig in dit soort discussies dat iedereen begint met zijn eigen naam te plaatsen onder de geplaatste reactie, hoogstwaarschijnlijk wordt het dan al voor een heel groot deel van de mensen hier een heel stuk duidelijker.


O, krijgen we dat gezeik weer?

Welkom in de 21e eeuw.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 29-06-14 om 15:46:39
(...)


O, krijgen we dat gezeik weer?

Welkom in de 21e eeuw.




Verder geloof/dacht ik dat het wel bekend is wie ik ben. Niet iedereen is het eens met mij, en andersom, maar dat heeft een gezonde discussie nooit in de weg gestaan. Iedereen mag mij aanvallen op wat dan ook, maar danwel met argumenten en niet met .....!

Maar voor diegene die het nog niet wisten,

Wim Hendriks
Supermono-41@hotmail.com
Op dringend verzoek van mijn vrouw telefoon nummer weggehaald

« Gewijzigd: 29-06-2014 om 16:34:55 door wim61 »

     Reageer met citaat 
wim61 schreef 29-06-14 om 15:59:21
(...)




Verder geloof/dacht ik dat het wel bekend is wie ik ben. Niet iedereen is het eens met mij, en andersom, maar dat heeft een gezonde discussie nooit in de weg gestaan. Iedereen mag mij aanvallen op wat dan ook, maar danwel met argumenten en niet met .....!

Maar voor diegene die het nog niet wisten,

Wim Hendriks
Supermono-41@hotmail.com
Op dringend verzoek van mijn vrouw telefoon nummer weggehaald


Top Wim, en ga nu vooral verder met je diep te schamen om vervolgens samen met je KNMV wegracecommissie lid Evert lekker op fora, twitter etc. je gal te spuwen en tegen beter weten in je gelijk proberen te halen. Ik had iets meer niveau verwacht van een KNMV afgevaardigde. Bah, bah, bah, het wordt ook wel een steeds misselijker makende vertoning!!!!!

Einde bericht!!
     Reageer met citaat 
Voorwoord uit de nieuwe Strada geeft ook al aan hoe ziekelijk de KNMV is en hoe bepaalde personen te werk gaan oa. via de social media om de DCR 2014 te dwarsbomen!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Racesport.nl schreef 29-06-14 om 12:57:44
(...)


Racesport.nl is bewust niet naar de persconferentie geweest om de volgende redenen:

We vooraf al redelijk op de hoogte waren van het liegen en bedriegen van de meneer die na afloop een tweet de wereld in stuurde dat het grappig was dat de grootste criticasters niet aanwezig waren op de persconferentie.

Aangezien deze meneer ons niet serieus neemt, hij ons niet als objectief ziet maar als loopjongens van het CRT, hij aan alle kanten probeert ons buiten de discussie te houden omdat hij weet dat we voldoende bewijs hebben voor zijn wangedrag, zijn dubbele agenda, hij het lastig vindt om met feiten om de oren geslagen te worden waardoor hij zijn eigen zin niet meer door kan drijven en we het zielig vinden voor de rest van de KNMV mensen dat ze zich zo om de tuin laten leiden en zand in de ogen laten strooien.

Daarnaast waren we vooraf al op de hoogte wat er verteld ging worden, was het tijdstip voor ons niet erg gelukkig (donderdagmiddag 12.30 uur vlak voor aanvang van de Moto3 training) en we ook wisten dat we na afloop keurig een verslag van de persconferentie via de mail zouden krijgen.

Tevens zien we in een andere reactie hierboven (verzoek aan de webmaster om eens goed in de gaten te houden welke echte namen er op dit forum achter sommige reacties zitten) dat als we aanwezig geweest waren we beter op de hoogte waren. Ook hierover kunnen we kort en duidelijk zijn, we zijn op de Racesport.nl redactie op de hoogte van elk woord wat er gesproken is tijdens de persconferentie.

Voor de Racesport.nl redactie dus voldoende redenen om onze prioriteit ergens anders te leggen.

(Publiekelijk reageren is niet onze stijl, wij praten liever niet over mensen maar bij voorkeur met mensen en zullen het hier dan ook bij laten)

Evert, denk je aan onze forumregels? Iemand voor leugenaar en bedrieger uitmaken gaat te ver. Niks mis met een verhitte discussie maar houd het a.u.b. netjes.

Welke echte namen er achter reacties op het forum zitten houden wij hier niet in de gaten; ieder is vrij om zo anoniem als hij/zij wil op het forum te verblijven, mits ze zich houden aan de gebruiksovereenkomst/forumregels.
     Reageer met citaat 
Laten we eerlijk zijn. De 'nieuwe ONK kalender' is natuurlijk een lachertje.

Wel bijzonder om te lezen dat hier dus KNMV mensen actief zijn. Vind het in dat opzicht wel interessant en goed dat Racesport.nl eens naar de identiteit van mensen vraagt. In mijn onwetendheid ga ik ervan uit dat we allemaal motorsportliefhebbers zijn die vanuit hun huiskamertje reageren. Dat de KNMV dit forum middels anonieme reageerders gebruikt om meningen te verkondigen vind ik inderdaad walgelijk.

In dat opzicht vind ik leugenaars en bedriegers wel een toepasselijke manier om dit te benoemen. Heb hier ook wel een nare smaak van in de mond.
     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 29-06-14 om 22:43:26
Laten we eerlijk zijn. De 'nieuwe ONK kalender' is natuurlijk een lachertje.

Wel bijzonder om te lezen dat hier dus KNMV mensen actief zijn. Vind het in dat opzicht wel interessant en goed dat Racesport.nl eens naar de identiteit van mensen vraagt. In mijn onwetendheid ga ik ervan uit dat we allemaal motorsportliefhebbers zijn die vanuit hun huiskamertje reageren. Dat de KNMV dit forum middels anonieme reageerders gebruikt om meningen te verkondigen vind ik inderdaad walgelijk.

In dat opzicht vind ik leugenaars en bedriegers wel een toepasselijke manier om dit te benoemen. Heb hier ook wel een nare smaak van in de mond.


Die mensen hebben net zoveel recht als jij en ik om hun mening te verkondigen en of ze daarbij wel of niet verkondigen dat ze een lijntje bij de KNMV hebben is aan hen. Dat meningen pro-KNMV gelijk maar even neer worden gezet als leugenaars en bedriegers daar heb ik grote moeite mee. Er wordt hier altijd zo ingehakt op de KNMV dat ik het zelf ook wel eens verfrissend vind om ook eens een afwijkende mening te lezen. Het geeft mij als buitenstaander de mogelijkheid kennis te nemen van verschillende kanten van de zaak. Mensen die hen dan maar gelijk met grote woorden de mond willen snoeren zijn mijns inziens zelf niet helemaal zuiver op de graat omdat ze bang zijn dat hun eigen belangen of die van hun (zaken)vrinden worden aangetast.
     Reageer met citaat 
Wat vind jij dan van de nieuwe ONK kalender Optimate?
     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 29-06-14 om 23:29:23
Wat vind jij dan van de nieuwe ONK kalender Optimate?


Raar, lijkt mij nou niet echt een stap vooruit.
     Reageer met citaat 
Het is inderdaad de juiste bewoording ONK 2015 is raar.

Ik had iets heel anders verwacht, en dit ook aangegeven op dit forum, maar het lijkt mij sterk dat de huidige generatie coureurs met nu al magere startvelden in 2015 voor dit kampioenschap zal kiezen.

Ik heb ook jaren gereden op circuits als Tolbert Eemshaven Raalte Oss Hengelo. Races die hier en daar om begrijpelijke redenen al lang niet meer op de kalender staan. Maar dit jaren later nu opeens in Belgiƫ te gaan doen? ...Het heeft natuurlijk ook te maken met de hoge circuithuur van sommige permanente circuits maar dit is natuurlijk geen oplossing.

Mijn voorspelling is dat het nu resterende startveld, eigenlijk geen andere keus heeft en zal overstappen naar de OWcup of IDM en een ONK uitstapje zal maken in het bijprogramma TT Assen en SBK. We zullen zien..
Socrates
Ken jezelf!

     Reageer met citaat 
Leuk dat ik met een simpele vraag een dergelijke serie reacties heb losgemaakt. Heb eerst maar eens gelezen voor ik er iets van ging vinden, maar zie inmiddels weer heel sterk het oude egogedrag terug. En ik maak deze concreet: mijn kritiek richt zich nu op de houding van racesport. Ik mis in haar aanpak de kritische houding ten aanzien van de ontwikkelingen rondom het ONK (ik houd me verre van de discussies over alle andere kampioenschappen op dit forum en heb in dat kader dus geen mening over het functioneren van racesport).

Daarom een vraag aan racesport die ik ook in een context ga zetten: welke agenda heeft racesport? En de context van deze gesloten vraag: iedereen heeft een agenda en daar is niets mis mee. Ik houd er alleen van als ik weet welke agenda iemand in een discussie heeft en dat zicht ben ik door de (wat mij betreft ook weinig feitelijke) reacties van racesport bij hen kwijt. Ik ben benieuwd naar het antwoord!!
'Zeg niet alles wat je weet, maar weet altijd wat je zegt.'
     Reageer met citaat 
Socrates schreef 30-06-14 om 07:43:04
Leuk dat ik met een simpele vraag een dergelijke serie reacties heb losgemaakt. Heb eerst maar eens gelezen voor ik er iets van ging vinden, maar zie inmiddels weer heel sterk het oude egogedrag terug. En ik maak deze concreet: mijn kritiek richt zich nu op de houding van racesport. Ik mis in haar aanpak de kritische houding ten aanzien van de ontwikkelingen rondom het ONK (ik houd me verre van de discussies over alle andere kampioenschappen op dit forum en heb in dat kader dus geen mening over het functioneren van racesport).

Daarom een vraag aan racesport die ik ook in een context ga zetten: welke agenda heeft racesport? En de context van deze gesloten vraag: iedereen heeft een agenda en daar is niets mis mee. Ik houd er alleen van als ik weet welke agenda iemand in een discussie heeft en dat zicht ben ik door de (wat mij betreft ook weinig feitelijke) reacties van racesport bij hen kwijt. Ik ben benieuwd naar het antwoord!!


Als eerste wil ik graag even zeggen dat ik me nu al een paar keer laat verleiden tot een reactie en dat ik hier reageer als Evert Slager en niet als Racesport.nl. Aangezien ik nagenoeg nooit een discussie voer op een forum reageer ik onder de naam Racesport.nl, iets waar ik persoonlijk niet heel erg blij mee ben maar aangezien ik deze inlog nog voorhanden had loopt het ff zo, het is niet anders maar Racesport.nl staat hier dus los van.

Op de vraag wat mijn agenda is kan ik kort maar duidelijk zijn: Een volwaardig ONK terug waarin alle mogelijkheden tot een samenwerking goed zijn onderzocht, waar persoonlijke voorkeuren ontbreken en waar alle betrokken partijen een eerlijke kans krijgen.

Misschien ook wel even handig Socrates om ook even je eigen naam wereldkundig te maken.

Dit was echt mijn laatste reactie hier over dit onderwerp, zijn er mensen die vragen hebben over dit onderwerp, feiten willen zien waarom ik sommige mensen hier ergens van beschuldigd heb. Ik hoor het graag.
Socrates
Ken jezelf!

     Reageer met citaat 
Okay, heldere reactie. Ik zie dat we hetzelfde voorstaan, alleen dus een duidelijke en zeer structureel verschil van visie in de aanpak hebben. Dat ga ik op een forum niet verder op in, want daar zijn andere wegen voor.

En op de vraag naar wie ik ben: ik heb zwaarwegende redenen dat voor mezelf te houden. Ik ga ook daar verder niet op in.
'Zeg niet alles wat je weet, maar weet altijd wat je zegt.'

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 13


Snelle navigatie: