Silly Season Supersport 600 2015 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3

Topic: Silly Season Supersport 600 2015 (56784 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Ron-Looij schreef 27-01-15 om 09:08:20
(...)


Ik had hem even een Whattsapp bericht gestuurd, hij bevestigde inderdaad dat hij stopt.


Nam die ook een reden of dat niet?
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 27-01-15 om 11:38:27
(...)


Nam die ook een reden of dat niet?


Nam, is dat een een Friese verleden tijd vorm van ¨noemen¨?
     Reageer met citaat 
Kan me bijna niet voorstellen dat het ONK doorgang kan vinden in 2015,
Gezien het aantal inschrijvingen, tot nu toe.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Ron-Looij schreef 27-01-15 om 09:08:20
(...)

Ik had hem even een Whattsapp bericht gestuurd, hij bevestigde inderdaad dat hij stopt.

Jammer maar wel begrijpelijk.

Op Racesport een item met toelichting:

Dutch Supersport coureur Davy Thoonen stopt
     Reageer met citaat 
andre schreef 27-01-15 om 13:29:54
Kan me bijna niet voorstellen dat het ONK doorgang kan vinden in 2015,
Gezien het aantal inschrijvingen, tot nu toe.


weet niet hoeveel belgen zich al hebben ingeschreven, die tellen natuurlijk ook mee.
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 27-01-15 om 16:06:14
(...)

Jammer maar wel begrijpelijk.

Op Racesport een item met toelichting:

Dutch Supersport coureur Davy Thoonen stopt


Toch jammer talent gaat verloren, hij heeft toch het supersport kampioenschap in 2014 kleur gegeven.
     Reageer met citaat 
zelhemboy schreef 27-01-15 om 19:33:43
(...)


weet niet hoeveel belgen zich al hebben ingeschreven, die tellen natuurlijk ook mee.


Noem het dan het open Belgisch Kampioenschap!!!!
Een handje vol deelnemers is gewoon geen kampioenschap!!!
     Reageer met citaat 
lm6t schreef 27-01-15 om 21:44:50
(...)


Noem het dan het open Belgisch Kampioenschap!!!!
Een handje vol deelnemers is gewoon geen kampioenschap!!!


zoals al een tijdje bekent word het een bene kampioenschap bovendien als deze formule blijkt te werken zullen vanzelf weer mensen de stap zetten vanaf de ow cup naar de supersport en superbike puur omdat er een titel aan zit wat gewoon verkoopt ten opzichte van mogelijke sponsoren
     Reageer met citaat 
zelhemboy schreef 27-01-15 om 21:48:06
(...)


zoals al een tijdje bekent word het een bene kampioenschap bovendien als deze formule blijkt te werken zullen vanzelf weer mensen de stap zetten vanaf de ow cup naar de supersport en superbike puur omdat er een titel aan zit wat gewoon verkoopt ten opzichte van mogelijke sponsoren


Die kans is klein maar aanwezig, de kans is groter dat het kampioenschap een vroege dood te gemoed gaat daar er een te kleine deelname is, erop gevaarlijke stratenbanen en kartcircuits wordt gereden onoverzichtelijke interne kampioenschappen, ik vrees een weinig professionele uitstraling en laten we eerlijk zijn het BeNe cup of kampioenschap klinkt toch ook niet. Ik ben pro ONK, maar als daar geen draagvlak voor is financieel en qua deelname dan kun je er beter mee stoppen.
     Reageer met citaat 
lm6t schreef 27-01-15 om 22:39:43
(...)


Die kans is klein maar aanwezig, de kans is groter dat het kampioenschap een vroege dood te gemoed gaat daar er een te kleine deelname is, erop gevaarlijke stratenbanen en kartcircuits wordt gereden onoverzichtelijke interne kampioenschappen, ik vrees een weinig professionele uitstraling en laten we eerlijk zijn het BeNe cup of kampioenschap klinkt toch ook niet. Ik ben pro ONK, maar als daar geen draagvlak voor is financieel en qua deelname dan kun je er beter mee stoppen.
heb niet veel tijd om te reageren maar wou toch alvast iets reageren:

Ik snap je manier van denken echter vind ik het opvallend dat er commentaar komt (niet alleen van jou) over de circuits zoals croix en mettet terwijl er eerst door velen geklaagd werd over te veel assen en dat er geklaagd word over het rijden van stratencircuits terwijl je ook ziet dat de IRRC juist steeds populairder word (maar misschien heeft dat wel te maken omdat ik zelf voor stratencircuits ben)
     Reageer met citaat 
Ik heb het idee dat van sommigen het ONK/Bene kampioenschap (of hoe je het ook maar wilt noemen) gewoon niet mág slagen, dat het hoe dan ook kapot moet.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 28-01-15 om 10:21:24
Ik heb het idee dat van sommigen het ONK/Bene kampioenschap (of hoe je het ook maar wilt noemen) gewoon niet mág slagen, dat het hoe dan ook kapot moet.


En sommige vd criticasters noemen zich ook nog PRO ONK, maar zitten alleen maar te hopen en te pushen (in zover het binnen hun bereik ligt)
dat het zo snel mogelijk over is. Beste remedie is vlgs. mij niet op reageren, zodat er zo min mogelijk aandacht aan hun streven wordt gegeven. Ik heb de historie van een van de heren eens nagekeken, het gaat alleen maar over ONK en zo negatief mogelijk!
Door een roze bril, zie je het niet objectief!
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 27-01-15 om 12:57:51
(...)


Nam, is dat een een Friese verleden tijd vorm van ¨noemen¨?


Ga je moeder klieren!
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
Laverda1971 schreef 28-01-15 om 11:36:45
(...)


En sommige vd criticasters noemen zich ook nog PRO ONK, maar zitten alleen maar te hopen en te pushen (in zover het binnen hun bereik ligt)
dat het zo snel mogelijk over is. Beste remedie is vlgs. mij niet op reageren, zodat er zo min mogelijk aandacht aan hun streven wordt gegeven. Ik heb de historie van een van de heren eens nagekeken, het gaat alleen maar over ONK en zo negatief mogelijk!


Als mij bedoeld, dan moet je toch echt beter lezen, sport is competitie en daarbij horen de beste coureurs tegen elkaar uit te komen. Ik ben pro ONK, maar niet als het ONK een nog grotere aanfluiting wordt dan 2014. Daar is de motorsport in Nederland absoluut niet mee gebaat.
Maar goed we zullen zien, wie gelijk zal krijgen.
Ik zal de eerste zijn, mocht ik het niet goed hebben ingezien, omdat te erkennen.
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
in 2014 was de ontknoping van de SS600 een thriller en ook in de Dutch Superbike ging de top 6 hard rond ...

Pagina's: 1 2 3


Snelle navigatie: