Ronde 5 - Duitsland Nürburgring (IDM) favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Racetopic
5

IDM

14 juni 2015
Duitsland Nürburgring

UITSLAGEN

RACE 1

1Koen Zeelen
2Ron Looijesteijn
3Johan Fredriks
4Danny de Boer
Volledige uitslag »

RACE 2

1Danny de Boer
2Koen Zeelen
3Ron Looijesteijn
4Johan Fredriks
5Douwe Welling
Volledige uitslag »
Topic: Ronde 5 - Duitsland Nürburgring (IDM) (36785 keer gelezen)
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
de 5e ronde wordt met het IDM verreden op het circuit van Nurnburgring, benieuwd wie er vanuit Nederland en Belgie gaan deelenemen.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
De eerste kwalificatie is al achter de rug. Hier de uitslag: pdf

Geen Belgen (op Bastien Mackels na uiteraard).

« Gewijzigd: 13-06-2015 om 11:13:28 door Jarno »

     Reageer met citaat 
zo snel te zien maar 5 onk mannen

- zeelen
- schalken
- frederiks
- looijensteijn
- welling
Giacomo
ZAC #905

     Reageer met citaat 
zelhemboy schreef 14-06-15 om 00:21:48
zo snel te zien maar 5 onk mannen

- zeelen
- schalken
- frederiks
- looijensteijn
- welling

Schalken heeft een enkel gebroken bij een crash gisteren.
     Reageer met citaat 
Peter beterschap! 4 ONK coureurs dus nog. dramatisch! Ik snap dat iets nieuws een soort aanlooptijd nodig heeft maar volgens mij is het "nieuwe ONK" op alle fronten falikant mislukt.

Mijns inziens is er geen andere optie dan volgend jaar het ONK als aparte klasse bij de Cup te voegen. Wellicht dan wel starten op Nurburgring/Zolder/Mettet of zo. Van CRT zal het niet hoeven maar voor de topsport in NL is dit ook niet geweldig.

Discussie wordt ongetwijfeld vervolgd
Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing
     Reageer met citaat 
bertvds80 schreef 14-06-15 om 15:23:50
Peter beterschap! 4 ONK coureurs dus nog. dramatisch! Ik snap dat iets nieuws een soort aanlooptijd nodig heeft maar volgens mij is het "nieuwe ONK" op alle fronten falikant mislukt.

Mijns inziens is er geen andere optie dan volgend jaar het ONK als aparte klasse bij de Cup te voegen. Wellicht dan wel starten op Nurburgring/Zolder/Mettet of zo. Van CRT zal het niet hoeven maar voor de topsport in NL is dit ook niet geweldig.

Discussie wordt ongetwijfeld vervolgd


Is niet nodig, het handjevol coureurs kunnen gewoon aansluiten NK supercup 600 en 1000.
Het is triest maar al een hele poos waar.
     Reageer met citaat 
en als ze dat niet halen dan Procup of Sportcup
     Reageer met citaat 
overigens aantal resultaten die ik weet:
looijensteijn 2 en 3
danny de boer race 2 gewonnen
     Reageer met citaat 
hepa schreef 14-06-15 om 21:43:47
en als ze dat niet halen dan Procup of Sportcup


Inderdaad, staart van ONK haalt niveau van de supercup niet, feitelijk is OW al voor een groot deel gastheer van de ONK rijders. Ga de namen maar eens checken.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Uitslag van de races bovenaan het topic. Hier het verhaal(tje) van Racesport:

http://www.racesport.nl/...D/38290/Default.aspx
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
En dan is dit de nieuwe tussenstand:

Stand Dutch Superbike 2015


Hoe zou ik hier nu volgens jullie de schrapresultaten moeten toepassen? Gewoon steeds de vier laagste scores wegstrepen, inclusief de lege vakjes?
     Reageer met citaat 
Je kan de vier slechtste resultaten ook tussen haakjes zetten. Dat deden ze bij de officiële website van de rallycross ook, althans toen er daar nog schrapresultaten waren tot en met 2013.

Als iemand bijvoorbeeld 3x uitvalt / niet deelneemt en 1x 2 punten scoort, dan kan je die keer dat de coureur 2 punten scoort, de score tussen haakjes zetten voor die race.
     Reageer met citaat 
binnen de autocross werken ze ook met schrap misschien hun puntentelling als voorbeeld nemen:
http://www.autocrossnederland.nl/...2015_tussenstand.pdf

weet alleen niet of het makkelijk te doen is om via een script de 4 slechtste resultaten bij elkaar op te laten tellen
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Hoe ga je om met rijders die niet alle races hebben meegedaan? Bij iemand die alle races heeft gereden streep je er vier weg, dat is makkelijk. Maar bij iemand die bijv. vijf races heeft meegedaan, streep je er dan één weg? Of geen?

Misschien een domme vraag maar dit is even nieuw voor mij.
     Reageer met citaat 
volgens mij ben je verplicht om 4 races te schrappen als je nu bijvoorbeeld kijkt naar Ron Looijensteijn, dan haal je zijn 4 slechtste resultaten weg. Ron was bijvoorbeeld niet aanwezig in Oss dus heeft hij daar geen punten gehaald dus word deze geschrapt.

de schrap van het top van het kampioenschap zou er nu zo uitzien:


als je bijvoorbeeld 4 races niet hebt gereden tellen die als schrap
heb je 2 races niet gereden en 2 races nul punten gehaald is dat je schrap

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: