Superpoll 2016 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3

Topic: Superpoll 2016 (11780 keer gelezen)
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 12-03-16 om 21:47:38
Had iemand vdm als poleman?

Dat kun je hier zien, rechts onder het kopje 'Meest gekozen coureurs' :

Actuele inzendingen voor deze ronde
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Uitslag en stand Thailand
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 13-03-16 om 10:03:27
(...)

Dat kun je hier zien, rechts onder het kopje 'Meest gekozen coureurs' :

Actuele inzendingen voor deze ronde


ach ja... sorry mijn luie modus stond aan..
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Goeie ronde geweest voor mij! Gelukkig hebben we (de Wim en ik in dit geval) toch nog een klein beetje de aansluiting bij RG. Gelukkig voor het spelverloop bedoel ik.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Ach jongens het seizoen is nog lang, iedereen kan nog totaalwinnaar worden, ook als je de eerste twee ronden niet meedeed. En bovendien: "het eerste gewin is kattengespin" zei een bekende commentator.
Triviant: wie was dat? Ik denk dat Optimate dat wel weet
     Reageer met citaat 
Jaap Timmer! Wordt vaak een beetje lacherig over gedaan vanwege zijn commentaar destijds bij Eurosport maar wat hij heeft gedaan voor de Nederlandse motorsport kant bijna geen grenzen. Hulde voor Jaap Timmer.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Inderdaad JT die zich overigens hier kortgeleden aangemeld heeft als forumlid Helemaal met je eens wat betreft zijn verdiensten voor de NL motorsport.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Volgens mij hebben we een unicum: Ben heeft de poletijd van de Supersport exact goed geraden, op 3/1000en nauwkeurig. Dat is tien bonuspunten waard en in de 11 jaar dat we dit spelletje spelen nog niet eerder voorgekomen!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 02-04-16 om 12:21:15
..Ben ..poletijd van de Supersport exact goed geraden, op 3/1000en nauwkeurig. ..

Heel bijzonder, gefeliciteerd Ben
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Nou, daar is 'ie dan. Het is nog een hele mooie rondetijd ook




Uitslag Aragon


En meteen aan de leiding in de tussenstand natuurlijk:

Stand
De_Wim
maar dan anders

     Reageer met citaat 
Tijdens het kijken van de superpole dacht ik aan de superpoll....... geen punten voor mij dit keer.
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 02-04-16 om 12:21:15
Volgens mij hebben we een unicum: Ben heeft de poletijd van de Supersport exact goed geraden, op 3/1000en nauwkeurig. Dat is tien bonuspunten waard en in de 11 jaar dat we dit spelletje spelen nog niet eerder voorgekomen!


Het scheelde niets of ik had nauwelijks punten
     Reageer met citaat 
Zo, goede zaken gedaan afgelopen weekend! Zie ik nu pas.
     Reageer met citaat 
Zo dan sta je in eens Ex aequo met RG500IU in deze competitie, en dat door alles maar een beetje voor de kat zijn kees in te vullen.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Ik had Davies als winnaar race 1, met mijn dronken kont vrijdagnacht toch maar andere keuze gemaakt.. stom, stom.. eerste ingeving is vaak de beste

Pagina's: 1 2 3


Snelle navigatie: