Formule 1 & A1GP topic, deel 4 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 ... 109

*Topic is gesloten*
Topic: Formule 1 & A1GP topic, deel 4 (150219 keer gelezen)
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

A1GP op Zandvoort......alle tribunetickets zijn uitverkocht!

Je kunt alleen nog een kaartje voor de duinen kopen.
Ik geloof dat de circuitdirecteur zich nu in z'n handen loopt te wrijven...en een niet nader te noemen sjeik ook....

Wat zou er nou gebeuren als niet Jos maar Bleekemolen volgend jaar in die auto zit....?
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
fred
Alonso betekent spaans wijf!

Nou nou in zijn handen loopt te wrijven ? Waar hebben we het over 1000 tribuneplaatsen
Smoke it, smoke it, smoke it if it's ready for replacement
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

fred schreef 05-04-06 om 01:53:54
Nou nou in zijn handen loopt te wrijven ? Waar hebben we het over 1000 tribuneplaatsen


Tijdje niet meer op Zandvoort geweest, fred?

Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Ocampa
Tja...

Mr.Wishmoor schreef 04-04-06 om 23:31:54
A1GP op Zandvoort......alle tribunetickets zijn uitverkocht!

Je kunt alleen nog een kaartje voor de duinen kopen.


Betekend dat dat je niet gewoon een kaartje (voor in de duinen) aan de kassa kunt kopen, alleen maar in de voorverkoop?
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
franky_4_fingers
max the worlds greatest

Mr.Wishmoor schreef 05-04-06 om 08:06:48
(...)


Tijdje niet meer op Zandvoort geweest, fred?

(afbeelding)


ik weet niet hoor maar alleen het overdekte deel is tribune en die is nou niet bepaald groot, met de marlboro masters en de dtm worden vaak tijdelijke tribunes bijgeplaatst en dan zijn het nog redelijk wat tribuneplaatsen maar ik weet niet of die ook al verkocht zijn.
Overigens vind ik de hoofdtribune echt niets aan om te zitten, je ziet weinig en het geluid van de autos is niet te harden doordat het geluid zo gigantisch hard tegen de tribune aan echoot.

denk dat jeroen bleekemolen wel wat stabieler presteerd.
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

Wat kost dat kaartje voor de A1
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Jarno
 Administrator

avatar
Ik tel 6 tribunes, en die zijn allemaal al uitverkocht.
Er zijn alleen nog zgn. "dune tickets" verkrijgbaar, à 30 euro voor zondag of 40 euro voor het hele weekend.

Normaalgesproken kun je op de dag zelf aan de kassa ook nog wel een duinkaartje kopen, maar of dat ditmaal ook is, gezien het tempo?

Info op www.a1gp.com
Ocampa
Tja...

Jarno schreef 05-04-06 om 10:30:23
Normaalgesproken kun je op de dag zelf aan de kassa ook nog wel een duinkaartje kopen, maar of dat ditmaal ook is, gezien het tempo?


Dat wacht ik dan wel even af. Als later blijkt dat je aan de kassa geen kaartje meer kunt kopen dan heb ik pech gehad. Ik ga niet nu al een kaartje kopen terwijl het die dag misschien zeikt van de regen. Voor een motorrace ga ik wel een dag in de regen zitten, voor een autorace niet.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Jarno
 Administrator

avatar
Ocampa schreef 05-04-06 om 14:17:57
(...)


Dat wacht ik dan wel even af. Als later blijkt dat je aan de kassa geen kaartje meer kunt kopen dan heb ik pech gehad. Ik ga niet nu al een kaartje kopen terwijl het die dag misschien zeikt van de regen. Voor een motorrace ga ik wel een dag in de regen zitten, voor een autorace niet.

Same here. Bovendien twijfel ik of ik zin heb om door die duinen te baggeren als het echt zo schompes druk gaat worden als ik denk dat het wordt.
fred
Alonso betekent spaans wijf!

Mr.Wishmoor schreef 05-04-06 om 08:06:48
(...)


Tijdje niet meer op Zandvoort geweest, fred?

(afbeelding)
Dat klopt wel ja, volgens mij de marlboro masters van 2000. Maar alleen het achterste gedeelte aan de rechter kant (overdekte) is volgens mij tribune.(of zit ik er naast )
Smoke it, smoke it, smoke it if it's ready for replacement
Ocampa
Tja...

Zoals bij die Masters, hoeveel bezoekers kwamen daar nou op af eigenlijk? Ik heb daar echt geen flauw benul van.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
fred
Alonso betekent spaans wijf!

Ocampa schreef 05-04-06 om 15:51:38
Zoals bij die Masters, hoeveel bezoekers kwamen daar nou op af eigenlijk? Ik heb daar echt geen flauw benul van.
Ik ook niet maar het waren er best veel. Het was toen een weekend met goed weer, dus dat zal denk ik ook elk jaar wel weer verschillen.
Smoke it, smoke it, smoke it if it's ready for replacement
fred
Alonso betekent spaans wijf!

Sjeik dingus heeft ook het licht gezien . Ook in de A1gp staat voor volgend jaar een nachtrace op het programma. Is vernieuwend zegt ie . (bron verstappen.nl)
Smoke it, smoke it, smoke it if it's ready for replacement
fred schreef 05-04-06 om 16:15:36
Sjeik dingus heeft ook het licht gezien . Ook in de A1gp staat voor volgend jaar een nachtrace op het programma. Is vernieuwend zegt ie . (bron verstappen.nl)


die Sjeik wou dit jaar al een nacht race in Sepang, maar dat vonden de meeste rijders nog geen goed idee toen.
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

fred schreef 05-04-06 om 15:40:14
(...)
Dat klopt wel ja, volgens mij de marlboro masters van 2000. Maar alleen het achterste gedeelte aan de rechter kant (overdekte) is volgens mij tribune.(of zit ik er naast )

Nou, of jij er naast zit weet ik niet maar naast het overdekte gedeelte zit men wel.
Er worden van die "TT Assen splinters in m'n achterste maar toch grof betalen" tribunes op diverse plekken opgericht.
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!

Pagina's: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 ... 109

*Topic is gesloten*

Snelle navigatie: