Silly Season 2017 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6

Topic: Silly Season 2017 (16080 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
@birtymotogp (MCN) meldt dat Alex Márquez nog een jaar Moto 2 rijdt bij Marc VDS.
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 14-07-16 om 13:10:38
@birtymotogp (MCN) meldt dat Alex Márquez nog een jaar Moto 2 rijdt bij Marc VDS.


Dankzij zijn sponsor, op basis van zijn prestaties was die er allang uit geknikkerd.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 14-07-16 om 20:12:35
Dankzij zijn sponsor, op basis van zijn prestaties was die er allang uit geknikkerd.

Weet ik niet, zelf zeggen ze er dit over:

Citaat:
Michael Bartholemy: Team Principal
"I'm happy to have secured Álex for another year. Yes he's had a difficult start to this season, but we can see he has the potential to be a championship contender and I'm confident we can help him realise that potential, as we've done in the past with Scott Redding, Mika Kallio and Tito Rabat. I was keen to do this deal as soon as possible, to relieve some of the pressure on Álex that has built up due to the results this year. Now he has a deal done for 2017 the pressure is off and he can focus completely on improving his performance and his results in the remaining races, starting this weekend at the Sachsenring."

Marc van der Straten: President, Marc VDS Racing Team
"I'm sure some people will be surprised that we will continue with Álex for 2017, but they shouldn't be. He's a former World Champion and, while he's endured a difficult start to his second season in the Moto2 class, his talent and determination continue to shine through. He never gives up, even after a difficult weekend, but instead works even harder to improve his results. It is this approach that, when combined with the experience of the people around him in the team, makes me confident that it is only a matter of time before Álex is a regular front-runner in the championship."

(bron persbericht Team Estrella Galicia 0,0 Marc VDS)
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 14-07-16 om 20:12:35
(...)


Dankzij zijn sponsor, op basis van zijn prestaties was die er allang uit geknikkerd.


Het jaar voor vorig jaar nog wereldkampioen en vorig jaar 14e met twee een keer 4e plek. Als hij een Nederlander was geweest waren we lyrisch met z'n allen maar het is een Spanjaard dus mag ie van iedereen opbokken.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Marcel Schrötter werd op Eurosport genoemd als meest waarschijnlijke opvolger van Folger bij Dynavolt Intact GP.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 14-07-16 om 21:07:59
(...)


Het jaar voor vorig jaar nog wereldkampioen en vorig jaar 14e met twee een keer 4e plek. Als hij een Nederlander was geweest waren we lyrisch met z'n allen maar het is een Spanjaard dus mag ie van iedereen opbokken.


Hangt er een beetje vanaf welke Nederlander he ;-)

Als je Rob Hartog of Wayne Tessels op die fiets zou zetten zou je gelijk hebben. Echter als van der Mark hetzelfde zou presteren als A. Marquez dan zouden we hetzelfde gereageerd hebben. Van een voormalig wereldkampioen mag je nu eenmaal bepaalde verwachtingen hebben.
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
Ik begrijp niet waarom Alex zo slecht uit de verf komt.
Ik denk echt wel dat hij het talent heeft ,dat liet hij ook zien in de Moto3,maar op de een of andere manier lijkt het nergens op in de Moto2.
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
     Reageer met citaat 
Talent heeft hij zeker. Maar ook veel druk om te presteren. Idem Quartararo.
     Reageer met citaat 
Het is en blijft jammer dat (bijna) iedereen op een Kalex rijdt!

Er was één Suter dit seizoen, maar die zie ik de laatste races ook al niet meer. De Speed-Up komt nog wat te kort en de Tech3 heeft het ook al jaren moeilijk.

Waarom probeert niet eens een team op een Transfiormers bijvoorbeeld! Deze wonen toch een race in Spanje, dus slecht kan die fiets niet zijn en dat komt de Moto2 alleen maar ten goede.

Maar ik zie helaas geen verandering aankomen...
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Zapper schreef 22-07-16 om 23:12:50
Het is en blijft jammer dat (bijna) iedereen op een Kalex rijdt!

Er was één Suter dit seizoen, maar die zie ik de laatste races ook al niet meer. De Speed-Up komt nog wat te kort en de Tech3 heeft het ook al jaren moeilijk.

Waarom probeert niet eens een team op een Transfiormers bijvoorbeeld! Deze wonen toch een race in Spanje, dus slecht kan die fiets niet zijn en dat komt de Moto2 alleen maar ten goede.

Maar ik zie helaas geen verandering aankomen...


tja de cup klasse 250cc vervangen door de moto2 om weer variatie aan te brengen lijkt dan ook gigantisch mislukt.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 23-07-16 om 13:36:56
(...)


tja de cup klasse 250cc vervangen door de moto2 om weer variatie aan te brengen lijkt dan ook gigantisch mislukt.


Was variatie aanbrengen het doel? Of was het doel het betaalbaar maken van de klasse en iedereen gelijke kansen geven op een gelijkwaardige motor? Als dat laatste het doel was dan is het gigantisch gelukt.

Hoe dan ook zou meer variatie wel wenselijk zijn natuurlijk.
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 23-07-16 om 20:09:49
(...)


Was variatie aanbrengen het doel? Of was het doel het betaalbaar maken van de klasse en iedereen gelijke kansen geven op een gelijkwaardige motor? Als dat laatste het doel was dan is het gigantisch gelukt.

Hoe dan ook zou meer variatie wel wenselijk zijn natuurlijk.


je hebt gelijk het betaalbaar maken was doel 1 inderdaad maar dan nog is dit armoe vind ik.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Forward Racing blijft met Baldasarri en Marini het zelfde als dit jaar. Op Twitter door diverse bronnen in het afgelopen uur bevestigd.
     Reageer met citaat 
Zapper schreef 22-07-16 om 23:12:50
Het is en blijft jammer dat (bijna) iedereen op een Kalex rijdt!

Er was één Suter dit seizoen, maar die zie ik de laatste races ook al niet meer. De Speed-Up komt nog wat te kort en de Tech3 heeft het ook al jaren moeilijk.

Waarom probeert niet eens een team op een Transfiormers bijvoorbeeld! Deze wonen toch een race in Spanje, dus slecht kan die fiets niet zijn en dat komt de Moto2 alleen maar ten goede.

Maar ik zie helaas geen verandering aankomen...


Mee eens. Dit is nagenoeg cup racen. Gelukkig volgend jaar WP/KTM erbij. Dat maakt het hopelijk wat spannender.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Volgens de Spaanse krant Marca maakt Jorge Navarro de overstap naar de Moto 2 voor 2017. Logisch zou lijken dat hij dan naar Marc VDS/Estrella Gallicia gaat maar daar zouden de huidige rijders Morbidelli/A Márquez al vastgelegd zijn.

Marca schrijft dat hij een aanbieding heeft gekregen van het Tech 3 team met in de toekomst een MotoGP optie. Nou wil je, als je mag kiezen, normaal gesproken als coureur niet op die fiets rijden, het verhaal gaat echter dat Tech 3 de handdoek in de ring gooit en ook met Kalex gaat rijden.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6


Snelle navigatie: