Silly Season 2018 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

Topic: Silly Season 2018 (47914 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 20-01-18 om 15:05:27
(...)


Wie onderling wat regelen? Michael en Tech3? En zijn team in de SBK dan? Velen denken blijkbaar dat Pata Yamaha zomaar even een van hun twee hotshots zal laten gaan maar waarom zouden ze dat doen? Ik kan echt geen een goede reden bedenken.

(...)


Ik weet wel wat ik liever zie, ik zie hem liever in de GP's, dat roep ik al jaren.


Je kan geen reden vinden en een zin later geef je zelf de reden aan: MotoGP is een stap voorwaarts. Het is toch mooi als je als team een springplank naar de MotoGP kan zijn. Vokgens mij is Crutchlow de laatste SBK topper die de overstap naar de MotoGP maakte (ook van Yamaha naar Yamaha), Yamaha investeert verder niet in Moto3 en 2 dus de enige ‘interne’ opleidingsweg naar MotoGP kan via de SBK.
Uiteindelijk betaald Yamaha mee aan het SBK team en wie betaald, bepaald. Als Yamaha vdM nu liever in de MotoGP zou zien dan regelen ze dat echt wel intern.
     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 20-01-18 om 17:12:53
(...)


Je kan geen reden vinden en een zin later geef je zelf de reden aan: MotoGP is een stap voorwaarts. Het is toch mooi als je als team een springplank naar de MotoGP kan zijn. Vokgens mij is Crutchlow de laatste SBK topper die de overstap naar de MotoGP maakte (ook van Yamaha naar Yamaha), Yamaha investeert verder niet in Moto3 en 2 dus de enige ‘interne’ opleidingsweg naar MotoGP kan via de SBK.
Uiteindelijk betaald Yamaha mee aan het SBK team en wie betaald, bepaald. Als Yamaha vdM nu liever in de MotoGP zou zien dan regelen ze dat echt wel intern.


Crutchlow is idd overgestapt maar wel aan het eind van het seizoen, toen zijn contract er op zat. Het is mooi als je team een springplank is, maar niet als je met je coureurs aan het opwerken bent naar een seizoen dat over een maand begint.

Ik hoop dat je gelijk krijgt.... De kans is niet nul, maar ook niet heel erg groot hoor.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
op een of andere manier zie ik het er op draaien dat Tech 3 de wintertesten maar met 1 man gaat doen. Hooguit een japans test coureur. maar het vinder van die vervanger kan nog wel eens wat langer op zich wachten.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 21-01-18 om 06:26:23
........... maar het vinder van die vervanger kan nog wel eens wat langer op zich wachten.


Dat zou best wel eens kunnen en daarmee ons spelletje om die rijder te raden ook
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 20-01-18 om 17:07:24
(...)


Dat is zeker interessanter. Maar die coureurs hebben elders al contracten. Ik heb een goed idee, als jij nou even een paar miljoen op tafel legt en een coureur naar keuze vrij koopt bij z'n huidige team is het in no time geregeld.



(...)


Waarom zou het Pata SBK team dat doen? Waarom zouden zijn een van hun twee hot shots met wie ze gewoon een solide contract hebben zo maar laten gaan om een probleem van Tech3 op te lossen? What is in it for them? Dat SBK team is een miljoenen business die echt niet zomaar even hun belangen overboord gaan gooien.



Beetje irritant is je reactie wel. Alsof jij het allemaal weet, maar je zegt vervolgens niets. Volgens mij is zo’n forum toch om een beetje te speculeren?

De rijders die ik noem hebben idd een contract. Bij wie ook al weer? Juist, Yamaha of Tech3. Het verhaal van Vierge heb ik niet bedacht. Komt van Racesport meen ik.

Daarmee is meteen je vraag beantwoord waarom het Pata SBK team een van hun coureurs zou afstaan. YAMAHA!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Michael is wel in gesprek geweest met Tech3 maar geeft aan zijn contract met Pata Yamaha te willen respecteren. Hij wil voor podiums strijden in het WSBK.

http://www.speedweek.com/...it-Tech3-Yamaha.html
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 21-01-18 om 17:21:26
Michael is wel in gesprek geweest met Tech3 maar geeft aan zijn contract met Pata Yamaha te willen respecteren. Hij wil voor podiums strijden in het WSBK.

http://www.speedweek.com/...it-Tech3-Yamaha.html


......Net als Yonny vandaag bij de presentatie van Pedercini Kawasaki aangeeft in 2018 in het WSBK te rijden. Ze kunnen ook moeilijk wat anders zeggen hè?

Reken maar dat beide heren (net als enkele anderen) heel druk zijn om het vacante zitje bij Tech3 te bemachtigen.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Ondertussen heeft Herve waarschijnlijk al een paar hele slechte nachten gehad vermoed ik zo.. Man wat een situatie is dat ook. Net voor aanvang seizoen rijder die definitief wegvalt.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
RacingRick schreef 21-01-18 om 18:53:38
(...)


......Net als Yonny vandaag bij de presentatie van Pedercini Kawasaki aangeeft in 2018 in het WSBK te rijden. Ze kunnen ook moeilijk wat anders zeggen hè?

........


Alle betrokkenen praten motorsport politiek met meel in de mond.


Ik hoop dat Michael het wordt en dat hij zo snel mogelijk uit die SBK paddock komt en naar de GP gaat.

En verder kijk ik ook wel weer met veel plezier naar het geheel.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Johannes schreef 22-01-18 om 10:10:51
(...)


Alle betrokkenen praten motorsport politiek met meel in de mond.


Ik hoop dat Michael het wordt en dat hij zo snel mogelijk uit die SBK paddock komt en naar de GP gaat.

En verder kijk ik ook wel weer met veel plezier naar het geheel.


Het maakt het winterseizoen ineens wel een stuk boeiender.


ik zou het ook super vinden als hij het word. Even afwachten hoe het zich ontwikkeld.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Zelf verwacht ik eerder een Morbidelli, ook al zou ik het geweldig vinden als Michael DE kans zou krijgen.

(Vraag me eerlijk gezegd wel af of MvdM het potentieel heeft voor de GP)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Waarom is Morbidelli de afgelopen pagina's al meerdere keren genoemd? Die gaat toch gewoon voor Marc VDS rijden, of heb ik de afgelopen maanden onder een steen gelegen?
Anoniem
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 21-01-18 om 17:21:26
Michael is wel in gesprek geweest met Tech3 maar geeft aan zijn contract met Pata Yamaha te willen respecteren. Hij wil voor podiums strijden in het WSBK.

http://www.speedweek.com/...it-Tech3-Yamaha.html


Compleet lulverhaal. Is volledig uit de duim gezogen door GPone en overgenomen door diverse sites
     Reageer met citaat 
Tiko schreef 22-01-18 om 21:24:47
(...)


Compleet lulverhaal. Is volledig uit de duim gezogen door GPone en overgenomen door diverse sites


Gewoon Fake nieuws.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
Dit zal toch ook wel fake news zijn:

Ezpeleta: MotoGP In een stad over gewone weggetjes

Het moet er wel warm zijn volgens Carmelo, dus Man valt af.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.

Pagina's: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19


Snelle navigatie: