Suzuka 8 hours 2017 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5

Topic: Suzuka 8 hours 2017 (60332 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
En nu staan ze op 1 , MvdM is de langzaamste van deze drie rijders..en de langste...

https://twitter.com/...s/890862323878973441

« Gewijzigd: 28-07-2017 om 11:21:16 door bredebeier »

Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
     Reageer met citaat 
The first ten teams in the combined qualifying classification will take part in the "Top 10 trials" tomorrow at 3.30PM local time. #suzuka8h
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
Wel een groot verschil met de rijders in zijn team. Maar ook die daaronder staan zijn een stukkie sneller. Ben benieuwd hoeveel rijtijd hij krijgt. Volgens mij was hij de vorige jaren ook 3de rijder en kreeg hij wat minder rijtijd.
Midstar racing
     Reageer met citaat 
midstar schreef 28-07-17 om 13:46:49
Wel een groot verschil met de rijders in zijn team. Maar ook die daaronder staan zijn een stukkie sneller. Ben benieuwd hoeveel rijtijd hij krijgt. Volgens mij was hij de vorige jaren ook 3de rijder en kreeg hij wat minder rijtijd.


Het verschil met zijn teamgenoten is idd aanzienlijk.
     Reageer met citaat 
Voor t eerst hele wedstrijd te volgen op ES2? Wel gaaf om eens helemaal uit te zitten

https://www.nieuwsmotor.nl/...-zien-op-eurosport-2
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
bredebeier schreef 28-07-17 om 14:20:18
Voor t eerst hele wedstrijd te volgen op ES2? ..

Als ik Topic over de 8 Tai van 2016 terugkijk was het vorig jaar ook al live op TV
     Reageer met citaat 
Ik blijf lekker in m'n nest liggen.
De_Wim
maar dan anders

     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 28-07-17 om 14:42:33
(...)

Als ik Topic over de 8 Tai van 2016 terugkijk was het vorig jaar ook al live op TV


Yup, dat was 2 jaar geleden ook al toen MvdM nog met Stoner in één team zat.

Ik laat de recorder weer snorren. Lekker zondagochtend de 8h kijken als ik uitgeslapen ben.
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
     Reageer met citaat 
Yamaha op 1 maar MvdM is ruim 1,5 langzamer dan beide teamgenoten...dat ze alsnog eerste staan komt wel puur door de andere 2 die gemiddelde rondetijd enorm omlaag brengen ...
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
bredebeier schreef 28-07-17 om 19:40:20
Yamaha op 1 maar MvdM is ruim 1,5 langzamer dan beide teamgenoten...dat ze alsnog eerste staan komt wel puur door de andere 2 die gemiddelde rondetijd enorm omlaag brengen ...


inderdaad ik vind dat nogal een verschil..
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Will
Fryslan Boppe!

     Reageer met citaat 
Op gebruikte banden van Lowes en naka das het nadeel. Van een derde rijder. Ik vind wel dat Lowes zich op deze manier beter laat zien dan Michael
Will
Fryslan Boppe!

     Reageer met citaat 
     Reageer met citaat 
Will schreef 29-07-17 om 10:47:09
Op gebruikte banden van Lowes en naka das het nadeel. Van een derde rijder........


In het WSBK lag het aan de Honda en ligt het aan de Yamaha. Op hetzelfde materiaal kan hij Rea aan etc etc.

Maar waar ligt het nu aan?

Of zou het heel misschien kunnen zijn dat er ook gewoon rijders zijn die beter zijn dan Michael? Heel misschien?
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
Michael heeft niet eens gereden in de laatste kwalificatie, hij mocht ze aanmoedigen vanuit de pitstraat. Voel je je ook lullig niet?
Als je voor de 4de keer 3de rijder bent, gaat je ontwikkeling niet goed in die jaren.
Midstar racing
     Reageer met citaat 
MvdM goede stint gedaan en Honda 634 team maakte een fout dus nu een ronde voorsprong
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: