Silly season 2018 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5

Topic: Silly season 2018 (18702 keer gelezen)
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Goh, opmerkelijk dit. Kervin Bos wordt teammanager van Red Bull Honda!

https://www.racesport.nl/...rosport-commentator/
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 11-11-17 om 19:48:15
Goh, opmerkelijk dit. Kervin Bos wordt teammanager van Red Bull Honda!

https://www.racesport.nl/...rosport-commentator/


Ja dat is best opmerkelijk! Maar hij werkt natuurlijk al jaren bij Ten Kate, heeft ervoor geracet, heeft gedurende zijn eigen race carrière altijd zijn eigen team gemanaged en komt uit een ondernemers familie. Misschien voor ons als buitenstaanders opmerkelijk maar wellicht dat hier binnen het Ten Kate team al naar toe gewerkt is. Ik ken Kervin een beetje en denk dat hij hier zeker geschikt voor is.

Hoe dan ook, erg leuk voor Kervin
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Baz naar Althea BMW is officieel.

Jake Gagne tekent bij Red Bull Honda.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Vandaag werd bevestigd dat er een extra Honda-team op de grid staat volgend jaar. Triple M Racing wordt een officiëel satellietteam van Honda.

In het persbericht wordt nog niet gesproken over een rijder maar ik meen dat Patrick Jacobsen daarmee in gesprek was.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 21-11-17 om 14:32:50
Vandaag werd bevestigd dat er een extra Honda-team op de grid staat volgend jaar. Triple M Racing wordt een officiëel satellietteam van Honda.

In het persbericht wordt nog niet gesproken over een rijder maar ik meen dat Patrick Jacobsen daarmee in gesprek was.


OK.. bijzondere ontwikkeling. Het is niet dat die Honda nu zo snel gebleken is. Wel mooi voor de uitbreiding van het veld.

Allicht is dit ook enigszins gepushed door Honda om meer data te verkrijgen ivm met de moeizame ontwikkeling van de Blade?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 21-11-17 om 16:35:32
(...)
Allicht...


Op dat andere forum noem je jezelf een taalnazi dus daarom wijs ik je even op het volgende. Je gebruikt heel vaak "allicht" terwijl je "wellicht" bedoelt.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 21-11-17 om 14:32:50
Vandaag werd bevestigd dat er een extra Honda-team op de grid staat volgend jaar. Triple M Racing wordt een officiëel satellietteam van Honda.

In het persbericht wordt nog niet gesproken over een rijder maar ik meen dat Patrick Jacobsen daarmee in gesprek was.

En zojuist bevestigd.

PJ Jacobsen graduates to WorldSBK championship with TripleM Honda WSBK Team in 2018


     Reageer met citaat 
Honda gaat meer energie stoppen in deze serie...dat kan nog wel eens verrassend uit gaan pakken komende jaren
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
     Reageer met citaat 
bredebeier schreef 30-11-17 om 10:59:41
Honda gaat meer energie stoppen in deze serie...dat kan nog wel eens verrassend uit gaan pakken komende jaren


In hoeverre is dit een actie dan van Honda zelf?

Volgens mij is en blijft de SBK een activiteit van Honda Europa en niet van Japan. Zolang HRC zich er niet mee bemoeit veranderd er denk ik niet veel.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
bredebeier schreef 30-11-17 om 10:59:41
Honda gaat meer energie stoppen in deze serie...dat kan nog wel eens verrassend uit gaan pakken komende jaren


En hoe kom je aan die informatie?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 30-11-17 om 13:28:41
(...)
En hoe kom je aan die informatie?

Ik denk dat Bredebeier die conclusie baseert op dat er nu 4 ipv 2 Fireblades rondrijden
Optimate schreef 30-11-17 om 11:22:27
(...)
Volgens mij is en blijft de SBK een activiteit van Honda Europa en niet van Japan. Zolang HRC zich er niet mee bemoeit veranderd er denk ik niet veel.

Dat klopt volgens mij. Zo lang de lijntjes niet korter worden gaat er inderdaad niet veel veranderen naar mijn gevoel.
     Reageer met citaat 
Ik vermoed dat er niet ''zomaar'' even 4 blades gaan meedoen ipv 2
Dat icm de omschakeling naar Magneti Marelli zal toch langs Honda HRC moeten ter goedkeuring en ja, daarmee zal Honda er meer energie in gaan stoppen dan ze deden
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
'Roberto Rolfo will make a full-time return to the World Superbike championship for the first time since 2011 after signing a deal with Team Grillini who moves to Suzuki machinery for 2018.'

http://www.crash.net/...tch-suzuki-wsbk-2018
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
aardag wat WSB 'transfernieuws' de afgelopen dagen: Ondrej Jezek naar Guandalini Yamaha (oa Twitter/crash.net)
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Grillini Suzuki heeft de 17-jarige (!) Gabriele Ruiu gecontracteerd. Hij zal pas in mei voor het team in actie mogen komen als hij 18 wordt.

http://www.crash.net/...ni-suzuki-wsbk-debut

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: